Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 18:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Rozdíly-Favo 91''vs.Favo94'' 
Autor Zpráva

Příspěvky: 677
Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
Příspěvek Rozdíly-Favo 91''vs.Favo94''
Potřeboval bych poradit jaký je rozdíl mezi Favoritem 91'' (karbec) a Favoritem 94'' (stříkačka)
Oba modely tedy 91'' a 94'' mají 40 kW


5.1.10, 18:55
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Online
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
motor interier exterier napravy kola cca 54 veci

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


5.1.10, 19:00
Profil

Příspěvky: 677
Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
Příspěvek 
To taky vim že iteriér je jiný a další věci taky,myslel jsem ohledně motoru co ''žere'' víc benzínu jakej de líp do otáček a tak podobně a jaké máte zkušenosti


5.1.10, 19:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek 
stříkačka jasná věc

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


5.1.10, 20:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
karbec 91 môže byť 135 43kW, alebo 136 46kW

BMM 94 môže byť 135 40kW, alebo 136 50kW

ono objem ničím nenahradíš, BMM je trocha kultivovanejšie na chod aj štarty, ale pre úpravy je karbec vhodnejší...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.1.10, 20:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
kde chceš nahrazova objem michale?...oba motory maj 1289ccm

máš oboje 135

stříkačka možná žere trošku míň (dobře seřízenej karbec žere taky málo, ale kdo to dneska umí seřidit, žejo)...
máš to na ježdění, nebo časem plánuješ nějakou úpravičku?...máš to auto už doma, nebo to chceš kupovat?...

karbec je přepis 10 tis, BMM 5 nebo 3...

na úpravy karbec, na ježdění bmm, ale rozhodně bych chtěl spíš 136 :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


5.1.10, 22:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
kde chceš nahrazova objem michale?...oba motory maj 1289ccm


narážal som na rozdiely 135 a 136, je to totožný motor s rovnakým objemom. 136 má výhodu iba pri prerábke na LPG...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.1.10, 06:12
Profil

Příspěvky: 677
Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
Příspěvek 
michalkatka napsal:karbec 91 môže byť 135 43kW, alebo 136 46kW
já mám v techničáku napsáno 40 kW (byl to tedy vývozní typ 135 LSe a teď tam mám karbec 136 L) a uvažoval jsem o koupi auta s motorem BMM 40 kW a ten motor bych přehodil do svýho


6.1.10, 07:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Tomas T píše:
michalkatka napsal:karbec 91 môže byť 135 43kW, alebo 136 46kW
já mám v techničáku napsáno 40 kW (byl to tedy vývozní typ 135 LSe a teď tam mám karbec 136 L) a uvažoval jsem o koupi auta s motorem BMM 40 kW a ten motor bych přehodil do svýho


no áno, ešte 40kW elektronický riadený karbec ecotronik...

neviem ako si vieš vybaviť STK ak zmeníš systém prípravy smesi

ecoktronik je karbec a BMM je už vstrekovanie, výmena nádrže kôli čerpadlu, ostatný motormanagment ako elektrika a ostatné veci sa dajú v pohode povymieňať...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.1.10, 07:32
Profil

Příspěvky: 677
Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
Příspěvek 
před měsícem sem byl na STK a napsali mi normálně neřízený a žádný problém nebyl
tak ted mi poradte jestli do toho mám jít a ještě uvažuji o jedné možnosti karbec 43 kW (karbec 40kW vs. BMM 40kW vs.karbec 43 kW)


6.1.10, 07:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Normalne ti maju napisat riadeny katalizator... a potom ME kazde 2 roky... ako pri BMM
A ja som to menil ekotronic -> BMM = ina nadrz, sanie so vstrekovanim, zotrvacnik, kabelaz v motorovom priestore.
Este som vymenil creva 135 za 136 BMM, ale blok som nechal original a RJ som nechal za Baterkou.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


6.1.10, 08:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jestli jsi z ekotronika udělal normální karburátoru, tak bude mít zas 43kW. :)

Dělej si co chceš, pokud je ti legislativa u zadnice...ono totiž každý motor od škodovky je originál a najdeš spousty stotřicetpětek, které jedou mnohem líp, než 136(B,X). Ty motory už mají něco odslouženo. Nejsou nejnovější a tak bych tam tak velké rozdíly neviděl.

K tématu: Karburátor je ještě lesní tvor. Startuje mnohem líp než BMM, ale občas si pro tebe připraví nějakou kravinu, žere víc, ale zas když na to šlápneš, jede hned a neohlíží se na ekology. BMM je samozřejmě kultivovanější, nastartuje vždy (pokud není závada), bude žrát méně...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.1.10, 08:25
Profil

Příspěvky: 677
Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
Příspěvek 
Asi před rokem jsem udělal z ekotronika normální karburátor protože to nechtělo jet a ani v servisu si s tim nevěděli rady tak teď tam mám normální karbec a''žere'' mi to asi 8 l/100 km při normální jízdě,mám najeto 264 000 km a chci se zeptat je to moc l/100km ? A ještě sem uvažoval o jedné možnosti dát tam 136-motor má najeto105000km (místo 135-najeto 264000km) je to vůbec legálné vyměnit 136 za 135 ?bude menší spotřeba ? a má to vůbec nějaké výhody ?


6.1.10, 09:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Spotřeba je vzhledem k ujetým kilometrům normální. Výměna legální nebude. U 135 můžeš nechat snížit hlavu. Tím dosáhneš větší kompresi a motor bude prakticky 136. Žrát by měl nepatrně míň, žádná výrazná změna to nebude.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.1.10, 09:12
Profil

Příspěvky: 677
Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
Příspěvek 
Díky za odpovědi,nechám to jak to je


6.1.10, 09:35
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz