Autor |
Zpráva |
Tomas T
Příspěvky: 677 Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
|
Rozdíly-Favo 91''vs.Favo94''
Potřeboval bych poradit jaký je rozdíl mezi Favoritem 91'' (karbec) a Favoritem 94'' (stříkačka)
Oba modely tedy 91'' a 94'' mají 40 kW
|
5.1.10, 18:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
motor interier exterier napravy kola cca 54 veci
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
5.1.10, 19:00 |
|
|
Tomas T
Příspěvky: 677 Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
|
To taky vim že iteriér je jiný a další věci taky,myslel jsem ohledně motoru co ''žere'' víc benzínu jakej de líp do otáček a tak podobně a jaké máte zkušenosti
|
5.1.10, 19:03 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
stříkačka jasná věc
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
5.1.10, 20:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
karbec 91 môže byť 135 43kW, alebo 136 46kW
BMM 94 môže byť 135 40kW, alebo 136 50kW
ono objem ničím nenahradíš, BMM je trocha kultivovanejšie na chod aj štarty, ale pre úpravy je karbec vhodnejší...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.1.10, 20:33 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
kde chceš nahrazova objem michale?...oba motory maj 1289ccm
máš oboje 135
stříkačka možná žere trošku míň (dobře seřízenej karbec žere taky málo, ale kdo to dneska umí seřidit, žejo)...
máš to na ježdění, nebo časem plánuješ nějakou úpravičku?...máš to auto už doma, nebo to chceš kupovat?...
karbec je přepis 10 tis, BMM 5 nebo 3...
na úpravy karbec, na ježdění bmm, ale rozhodně bych chtěl spíš 136
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.1.10, 22:46 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: kde chceš nahrazova objem michale?...oba motory maj 1289ccm
narážal som na rozdiely 135 a 136, je to totožný motor s rovnakým objemom. 136 má výhodu iba pri prerábke na LPG...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.1.10, 06:12 |
|
|
Tomas T
Příspěvky: 677 Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
|
michalkatka napsal:karbec 91 môže byť 135 43kW, alebo 136 46kW
já mám v techničáku napsáno 40 kW (byl to tedy vývozní typ 135 LSe a teď tam mám karbec 136 L) a uvažoval jsem o koupi auta s motorem BMM 40 kW a ten motor bych přehodil do svýho
|
6.1.10, 07:13 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tomas T píše: michalkatka napsal:karbec 91 môže byť 135 43kW, alebo 136 46kW já mám v techničáku napsáno 40 kW (byl to tedy vývozní typ 135 LSe a teď tam mám karbec 136 L) a uvažoval jsem o koupi auta s motorem BMM 40 kW a ten motor bych přehodil do svýho
no áno, ešte 40kW elektronický riadený karbec ecotronik...
neviem ako si vieš vybaviť STK ak zmeníš systém prípravy smesi
ecoktronik je karbec a BMM je už vstrekovanie, výmena nádrže kôli čerpadlu, ostatný motormanagment ako elektrika a ostatné veci sa dajú v pohode povymieňať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.1.10, 07:32 |
|
|
Tomas T
Příspěvky: 677 Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
|
před měsícem sem byl na STK a napsali mi normálně neřízený a žádný problém nebyl
tak ted mi poradte jestli do toho mám jít a ještě uvažuji o jedné možnosti karbec 43 kW (karbec 40kW vs. BMM 40kW vs.karbec 43 kW)
|
6.1.10, 07:52 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Normalne ti maju napisat riadeny katalizator... a potom ME kazde 2 roky... ako pri BMM
A ja som to menil ekotronic -> BMM = ina nadrz, sanie so vstrekovanim, zotrvacnik, kabelaz v motorovom priestore.
Este som vymenil creva 135 za 136 BMM, ale blok som nechal original a RJ som nechal za Baterkou.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
6.1.10, 08:15 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Jestli jsi z ekotronika udělal normální karburátoru, tak bude mít zas 43kW.
Dělej si co chceš, pokud je ti legislativa u zadnice...ono totiž každý motor od škodovky je originál a najdeš spousty stotřicetpětek, které jedou mnohem líp, než 136(B,X). Ty motory už mají něco odslouženo. Nejsou nejnovější a tak bych tam tak velké rozdíly neviděl.
K tématu: Karburátor je ještě lesní tvor. Startuje mnohem líp než BMM, ale občas si pro tebe připraví nějakou kravinu, žere víc, ale zas když na to šlápneš, jede hned a neohlíží se na ekology. BMM je samozřejmě kultivovanější, nastartuje vždy (pokud není závada), bude žrát méně...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.1.10, 08:25 |
|
|
Tomas T
Příspěvky: 677 Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
|
Asi před rokem jsem udělal z ekotronika normální karburátor protože to nechtělo jet a ani v servisu si s tim nevěděli rady tak teď tam mám normální karbec a''žere'' mi to asi 8 l/100 km při normální jízdě,mám najeto 264 000 km a chci se zeptat je to moc l/100km ? A ještě sem uvažoval o jedné možnosti dát tam 136-motor má najeto105000km (místo 135-najeto 264000km) je to vůbec legálné vyměnit 136 za 135 ?bude menší spotřeba ? a má to vůbec nějaké výhody ?
|
6.1.10, 09:08 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Spotřeba je vzhledem k ujetým kilometrům normální. Výměna legální nebude. U 135 můžeš nechat snížit hlavu. Tím dosáhneš větší kompresi a motor bude prakticky 136. Žrát by měl nepatrně míň, žádná výrazná změna to nebude.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.1.10, 09:12 |
|
|
Tomas T
Příspěvky: 677 Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
|
Díky za odpovědi,nechám to jak to je
|
6.1.10, 09:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|