Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 13:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 Felicie-doporucte vhodny kabel na diagnostiku z aukra 
Autor Zpráva

Příspěvky: 68
Příspěvek 
Tak jsem misto VAGu pouzil soft z teto stranky
Kód:
http://www.pc-autodiagnostika.cz/Ke-stazeni/

a jmenuje se to Reset Felicie(499) .Vag totiz psal furt to same.
Takze po pripojeni k autu a stiskem tlacitka Test interface (v polozce Setup),to pri zapnutem zapalovani vypise toto: Bad answer from interface
Kdyz bylo zapalovani vypnuto tak to psalo,ze je port nepripojen.Tudiz uvazuju ze jakasi komunikace mezi RJ a notebookem probihat musi,jinak by system nepoznal pripojeni a nevypisoval tu hlasku Bad answer from interface,ze?
No tak ted jsem uz z toho uplne paf!!
co delat? :?


9.1.10, 10:38
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 68
Příspěvek 
jeste me napadlo,ze ten muj motor vlastne pri GO asi museli vytahovat z auta,atak mozna omylem prerusili spojeni na vystup u ridici jednotky (myslim tim konektor v kabine).Na tom konektoru jsou zapojene jen tri kabely.Nevite nekdo kam presne ty draty vedou?? zkusim je promerit jestli nejsou štipnute.
To bude asi nejlepsi zpusob jak zjistit jestli neni chyba v kabelazi.


10.1.10, 10:36
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
chceš schémata elektriky ?

edit: http://uloz.to/3583315/schemata-felicia.rar

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


Naposledy upravil Jarda S. dne 10.1.10, 10:50, celkově upraveno 1



10.1.10, 10:41
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
A zkoušel ses posunout dál? Jenom nastavit port, klepnout na OK a zkusit vybrat ŘJ? Ten test kontroluje kompatibilitu s protokolem OBD a felda je nekompatibilní, tudíž to může být všechno v pořádku.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


10.1.10, 10:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ještě mě napadlo jakej používáš vag ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


10.1.10, 10:51
Profil ICQ

Příspěvky: 68
Příspěvek 
to Drak:zkousel jsem to v Reset Felicie ale nic se nedelo.
u vagu to myslim taky nefungovalo.

to Sadra17:pouzivam IHR 304.0 (ale zkousel jsem i jine verze),ta verze byla primo na prilozenem CD.

Jeste k tem schematum co si upnul na net: tyto schemata mam v knize Jak na to,ale nezjistil jsem to zapojeni.Ty ho tam nekde vidis?? Podarilo se mi jeste sehnat dilenskou prirucku felicie (ma to snad tisic stranek),tak jeste budu studovat i tam.


10.1.10, 12:42
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
looki píše:
jeste me napadlo,ze ten muj motor vlastne pri GO asi museli vytahovat z auta,atak mozna omylem prerusili spojeni na vystup u ridici jednotky (myslim tim konektor v kabine).Na tom konektoru jsou zapojene jen tri kabely.Nevite nekdo kam presne ty draty vedou?? zkusim je promerit jestli nejsou štipnute.
To bude asi nejlepsi zpusob jak zjistit jestli neni chyba v kabelazi.



máš tam plus pin 16 a mínus pin 4 a KL je pin 7 číslování je ale zezadu musíš závusvku vypáčit, miloš


10.1.10, 14:02
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
piny v řj 11 a 29 a který je plus a kl se musí změřit multimetrem to nevím, v plus je 12 V a v kl nic miloš


10.1.10, 14:06
Profil

Příspěvky: 68
Příspěvek 
rekapitulace:takze ty tri kabliky co vedou od konektoru pro pripojeni ŘJ, vedou na ridici jednotku na piny 11 a 29 (přičemž je nutno zjistit ktery pin je plus a ktery je KL),treti kablik je minus pol.
Ja pak pomoci multimetru (rozsah pro mereni diod se zvuk. indikaci) promerim kazdy z tech tri kablu,jestli neni mezi pripojkou kabelu a konektorem RJ nekde zlomeny drat(a nebo jednoduseji zmerim napeti mezi pinem 16 a 4).To vse je jednoduche (jsem elektrikar),jen jsem musel zjistit co ktery kablik znamena (coz je logicke,ne?)
Jen bude problem rozbalit svazek dratu od RJ (ten vetsi konektor) a napojit na nej diag.kabel (v podstate takovy bajpás).Chapu to cele dobře???

Muze ridici jednotka odmitat vinou chyby (zkratu atd...) diagnostiku??Myslim tim,jestli porouchana jednotka muze nekomunikovat s diagnostikou???a jak pak takovou chybu poznat?
Nebyt toho metru snehu co lezi na autu,tak bych to zmaknul uz zitra :evil:


10.1.10, 17:05
Profil

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
Podľa toho, čo tu čítam mám radu : najprv spojazdniť kábel na PC (mne sa to podarilo nainštalovať aj na starú 386-tku s vypadávajúcou CD-ROM a ovládače som musel hľadať :lol: ). Takže skús si najprv všetky COM porty, či na iných nepíše inú hlášku :idea: - malo by písať niečo v zmysle : Nalezen, pripreven, bez odozvy RJ :shock: . Tá dioda na káble svieti, keď ho pripojíš do auta :wink: . Prajem veľa trpezlivosti :lol:

_________________
Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999


10.1.10, 20:47
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Huďo píše:
Podľa toho, čo tu čítam mám radu : najprv spojazdniť kábel na PC (mne sa to podarilo nainštalovať aj na starú 386-tku s vypadávajúcou CD-ROM a ovládače som musel hľadať :lol: ). Takže skús si najprv všetky COM porty, či na iných nepíše inú hlášku :idea: - malo by písať niečo v zmysle : Nalezen, pripreven, bez odozvy RJ :shock: . Tá dioda na káble svieti, keď ho pripojíš do auta :wink: . Prajem veľa trpezlivosti :lol:


ak tá dioda nesvěti je pojistka č.l KO třeba miloš


10.1.10, 20:56
Profil

Příspěvky: 68
Příspěvek 
no uvidime.zitra davam kabel kolegovi k prozkouseni v jeho aute a i jinych autech koncernu voslvagen (v servisu).pokud to pojede v jeho aute (a i tech jinych),tak vim kde hledat aspon chybu (u moji malickosti :oops: ).
Pak napisu kde byl problem.
Jinak ty ostatni com porty jsem sice nezkousel vsechny,ale nektere ano a nepomohlo to.Ale jak uz jsem psal vyse,tak uvidime co zjisti kolega :D

to slovacek.milos: dioda mi u toho nesvitila.JInak pojistka 1 je OK.Divim se ale,ze i po odpojeni pojistky,auto normalne startovalo atd... :shock: .Nema ta pojistka snad jistit RJ??? a kdyz ta RJ funguje i bez ní,tak to ma znamenat co??


11.1.10, 16:32
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jestli ti nesvítila dioda, tak máš přerušený napájení do zásuvky.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


11.1.10, 18:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
musíš vyšoubovat tu zásuvku a zjistit zda je mezi pinem 16 a 4 12 V, mezi pinem 16 a kostrou 12 V a ohmetrem třebeba 2O kilo mezi pinem 4 a kostrou údaj OOO jinak se nehneš miloš


11.1.10, 18:48
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Jestli ti nesvítila dioda, tak máš přerušený napájení do zásuvky.


draku dneska jsem zkoušel vyčíst pin motordiag imobox, všechno nastavené a nic že nemám zaplá klíček nebo prerušený kabel,

spustil jsem program vagtacho ECU IMO I vyčíst pin a bylo to, stejně mi nemaká i OBD diag miloš


11.1.10, 18:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz