Felicie-doporucte vhodny kabel na diagnostiku z aukra
Autor |
Zpráva |
looki
Příspěvky: 68
|
Tak jsem misto VAGu pouzil soft z teto stranky
Kód: http://www.pc-autodiagnostika.cz/Ke-stazeni/
a jmenuje se to Reset Felicie(499) .Vag totiz psal furt to same.
Takze po pripojeni k autu a stiskem tlacitka Test interface (v polozce Setup),to pri zapnutem zapalovani vypise toto: Bad answer from interface
Kdyz bylo zapalovani vypnuto tak to psalo,ze je port nepripojen.Tudiz uvazuju ze jakasi komunikace mezi RJ a notebookem probihat musi,jinak by system nepoznal pripojeni a nevypisoval tu hlasku Bad answer from interface,ze?
No tak ted jsem uz z toho uplne paf!!
co delat?
|
9.1.10, 10:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
looki
Příspěvky: 68
|
jeste me napadlo,ze ten muj motor vlastne pri GO asi museli vytahovat z auta,atak mozna omylem prerusili spojeni na vystup u ridici jednotky (myslim tim konektor v kabine).Na tom konektoru jsou zapojene jen tri kabely.Nevite nekdo kam presne ty draty vedou?? zkusim je promerit jestli nejsou štipnute.
To bude asi nejlepsi zpusob jak zjistit jestli neni chyba v kabelazi.
|
10.1.10, 10:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
Naposledy upravil Jarda S. dne 10.1.10, 10:50, celkově upraveno 1
|
10.1.10, 10:41 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
A zkoušel ses posunout dál? Jenom nastavit port, klepnout na OK a zkusit vybrat ŘJ? Ten test kontroluje kompatibilitu s protokolem OBD a felda je nekompatibilní, tudíž to může být všechno v pořádku.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
10.1.10, 10:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ještě mě napadlo jakej používáš vag ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.1.10, 10:51 |
|
|
looki
Příspěvky: 68
|
to Drak:zkousel jsem to v Reset Felicie ale nic se nedelo.
u vagu to myslim taky nefungovalo.
to Sadra17:pouzivam IHR 304.0 (ale zkousel jsem i jine verze),ta verze byla primo na prilozenem CD.
Jeste k tem schematum co si upnul na net: tyto schemata mam v knize Jak na to,ale nezjistil jsem to zapojeni.Ty ho tam nekde vidis?? Podarilo se mi jeste sehnat dilenskou prirucku felicie (ma to snad tisic stranek),tak jeste budu studovat i tam.
|
10.1.10, 12:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
looki píše: jeste me napadlo,ze ten muj motor vlastne pri GO asi museli vytahovat z auta,atak mozna omylem prerusili spojeni na vystup u ridici jednotky (myslim tim konektor v kabine).Na tom konektoru jsou zapojene jen tri kabely.Nevite nekdo kam presne ty draty vedou?? zkusim je promerit jestli nejsou štipnute. To bude asi nejlepsi zpusob jak zjistit jestli neni chyba v kabelazi.
máš tam plus pin 16 a mínus pin 4 a KL je pin 7 číslování je ale zezadu musíš závusvku vypáčit, miloš
|
10.1.10, 14:02 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
piny v řj 11 a 29 a který je plus a kl se musí změřit multimetrem to nevím, v plus je 12 V a v kl nic miloš
|
10.1.10, 14:06 |
|
|
looki
Příspěvky: 68
|
rekapitulace:takze ty tri kabliky co vedou od konektoru pro pripojeni ŘJ, vedou na ridici jednotku na piny 11 a 29 (přičemž je nutno zjistit ktery pin je plus a ktery je KL),treti kablik je minus pol.
Ja pak pomoci multimetru (rozsah pro mereni diod se zvuk. indikaci) promerim kazdy z tech tri kablu,jestli neni mezi pripojkou kabelu a konektorem RJ nekde zlomeny drat(a nebo jednoduseji zmerim napeti mezi pinem 16 a 4).To vse je jednoduche (jsem elektrikar),jen jsem musel zjistit co ktery kablik znamena (coz je logicke,ne?)
Jen bude problem rozbalit svazek dratu od RJ (ten vetsi konektor) a napojit na nej diag.kabel (v podstate takovy bajpás).Chapu to cele dobře???
Muze ridici jednotka odmitat vinou chyby (zkratu atd...) diagnostiku??Myslim tim,jestli porouchana jednotka muze nekomunikovat s diagnostikou???a jak pak takovou chybu poznat?
Nebyt toho metru snehu co lezi na autu,tak bych to zmaknul uz zitra
|
10.1.10, 17:05 |
|
|
Huďo
Příspěvky: 198 Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
|
Podľa toho, čo tu čítam mám radu : najprv spojazdniť kábel na PC (mne sa to podarilo nainštalovať aj na starú 386-tku s vypadávajúcou CD-ROM a ovládače som musel hľadať ). Takže skús si najprv všetky COM porty, či na iných nepíše inú hlášku - malo by písať niečo v zmysle : Nalezen, pripreven, bez odozvy RJ . Tá dioda na káble svieti, keď ho pripojíš do auta . Prajem veľa trpezlivosti
_________________ Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999
|
10.1.10, 20:47 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Huďo píše: Podľa toho, čo tu čítam mám radu : najprv spojazdniť kábel na PC (mne sa to podarilo nainštalovať aj na starú 386-tku s vypadávajúcou CD-ROM a ovládače som musel hľadať ). Takže skús si najprv všetky COM porty, či na iných nepíše inú hlášku - malo by písať niečo v zmysle : Nalezen, pripreven, bez odozvy RJ . Tá dioda na káble svieti, keď ho pripojíš do auta . Prajem veľa trpezlivosti
ak tá dioda nesvěti je pojistka č.l KO třeba miloš
|
10.1.10, 20:56 |
|
|
looki
Příspěvky: 68
|
no uvidime.zitra davam kabel kolegovi k prozkouseni v jeho aute a i jinych autech koncernu voslvagen (v servisu).pokud to pojede v jeho aute (a i tech jinych),tak vim kde hledat aspon chybu (u moji malickosti ).
Pak napisu kde byl problem.
Jinak ty ostatni com porty jsem sice nezkousel vsechny,ale nektere ano a nepomohlo to.Ale jak uz jsem psal vyse,tak uvidime co zjisti kolega
to slovacek.milos: dioda mi u toho nesvitila.JInak pojistka 1 je OK.Divim se ale,ze i po odpojeni pojistky,auto normalne startovalo atd... .Nema ta pojistka snad jistit RJ??? a kdyz ta RJ funguje i bez ní,tak to ma znamenat co??
|
11.1.10, 16:32 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Jestli ti nesvítila dioda, tak máš přerušený napájení do zásuvky.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
11.1.10, 18:20 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
musíš vyšoubovat tu zásuvku a zjistit zda je mezi pinem 16 a 4 12 V, mezi pinem 16 a kostrou 12 V a ohmetrem třebeba 2O kilo mezi pinem 4 a kostrou údaj OOO jinak se nehneš miloš
|
11.1.10, 18:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: Jestli ti nesvítila dioda, tak máš přerušený napájení do zásuvky.
draku dneska jsem zkoušel vyčíst pin motordiag imobox, všechno nastavené a nic že nemám zaplá klíček nebo prerušený kabel,
spustil jsem program vagtacho ECU IMO I vyčíst pin a bylo to, stejně mi nemaká i OBD diag miloš
|
11.1.10, 18:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|