Nabíjanie bezudržbovej batérie
Autor |
Zpráva |
breta1
Příspěvky: 327
|
Tak ted jsem z toho jelen. Mohl by prosim nekdo jasne rici
1. pokud je na aku napsano "maintenance-free" , je to vzdy s Ca a ma vzdy vyssi nabijeci napeti
2. Pokud tam neni napsano maintenance-free, co tam musi byt napsano, abych poznal, ze je to s Ca a ma vzdy vyssi nabijeci napeti
|
10.1.10, 20:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mrkni tam na ten můj odkaz třeba bosch silver je bezůdržbová doporučená pro š kodu 12O ta ti 14.6 V dobíjet nebude, desky jsou legované stříbrem a technologii Ca nemají miloš
|
10.1.10, 20:30 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
breta1 píše: Tak ted jsem z toho jelen. Mohl by prosim nekdo jasne rici 1. pokud je na aku napsano "maintenance-free" , je to vzdy s Ca a ma vzdy vyssi nabijeci napeti 2. Pokud tam neni napsano maintenance-free, co tam musi byt napsano, abych poznal, ze je to s Ca a ma vzdy vyssi nabijeci napeti
Jak má magické oko, tak je Ca...
_________________ J.
|
10.1.10, 20:31 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
slovacek.milos píše: mrkni tam na ten můj odkaz třeba bosch silver je bezůdržbová doporučená pro š kodu 12O ta ti 14.6 V dobíjet nebude, desky jsou legované stříbrem a technologii Ca nemají miloš
A co říkám jiného???
_________________ J.
|
10.1.10, 20:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiří Čech píše: slovacek.milos píše: mrkni tam na ten můj odkaz třeba bosch silver je bezůdržbová doporučená pro š kodu 12O ta ti 14.6 V dobíjet nebude, desky jsou legované stříbrem a technologii Ca nemají miloš A co říkám jiného??? Bezúdržbový je vždy Ca
no toto právě říkáš miloš
|
10.1.10, 20:38 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
slovacek.milos píše: Jiří Čech píše: slovacek.milos píše: mrkni tam na ten můj odkaz třeba bosch silver je bezůdržbová doporučená pro š kodu 12O ta ti 14.6 V dobíjet nebude, desky jsou legované stříbrem a technologii Ca nemají miloš A co říkám jiného??? Bezúdržbový je vždy Ca no toto právě říkáš miloš
Máš Silvera v autě?
_________________ J.
|
10.1.10, 20:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Máš Silvera v autě?[/
ne nemám pokud tě zajímá štítek co je tam napsáno tak nemám ani v garáži
ale co vím je tam technologie Ag nikoliv Ca,
ještě dobře je to vysvětleno třeba v příručce na forda samozřejmě od roku 98, tam o tom hezky píšou, já o tom vím tak 4 roky, náhodně jsem se setkal s kámošem a vidím osvědčení s jeho jeménem na akumulátory tak jsem se nechal poučit
a přesně jak to psali v tom fordu příručce, směrodatné není údržbový a bezůdržbový ale technologie výroby Ca, kalcium,Ag,obyč olovo,
miloš
|
10.1.10, 20:53 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
slovacek.milos píše: Máš Silvera v autě?[/
ne nemám pokud tě zajímá štítek co je tam napsáno tak nemám ani v garáži
ale co vím je tam technologie Ag nikoliv Ca,
ještě dobře je to vysvětleno třeba v příručce na forda samozřejmě od roku 98, tam o tom hezky píšou, já o tom vím tak 4 roky, náhodně jsem se setkal s kámošem a vidím osvědčení s jeho jeménem na akumulátory tak jsem se nechal poučit a přesně jak to psali v tom fordu příručce, směrodatné není údržbový a bezůdržbový ale technologie výroby Ca, kalcium,Ag,obyč olovo,
miloš
Ca a kalcium - jaký je v tom rozdíl? Pokud vím, tak skutečně bezúdržbové jsou ty s okem a jsou Ca-Ca, tedy obě desky jsou legované vápníkem... Ostatní jsou s tzv. sníženou údržbou.
_________________ J.
|
10.1.10, 20:56 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
to už nechci dál pitvat pro mě je zatím směrodatné měním aku a měřím dobájecí napětí pokud je kolem 14 volím údržbový i bezůdržbový, pokud je 14.5 -15 hledám na aku Ca, jinak ji tam nedám,
jedná se mi hlavně o reklamace to na mě jeden borec doběhl s fokusem že tam musí mít filozofii Ca a právě voltmetrem 14.1 jsem ho přesvěčil že nemá pravdu miloš
|
10.1.10, 22:01 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
slovacek.milos píše: to už nechci dál pitvat pro mě je zatím směrodatné měním aku a měřím dobájecí napětí pokud je kolem 14 volím údržbový i bezůdržbový, pokud je 14.5 -15 hledám na aku Ca, jinak ji tam nedám, jedná se mi hlavně o reklamace to na mě jeden borec doběhl s fokusem že tam musí mít filozofii Ca a právě voltmetrem 14.1 jsem ho přesvěčil že nemá pravdu miloš
teda né, že bych répal, ale focus by měl mít bezúdržbovou, těch 14,1 V naměříš v případě, kdy je aku silně nedobitý... vždy je nutné se zaměřit na to, co tam bylo dáno při prvovýrobě...
_________________ J.
|
11.1.10, 05:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
u fokusu byla obyčejná asi od nova a těch 14.l jsem naměřil na nové, tak těch půl voltu navíc tam nebylo,
debatujem podle mně o pěkném bordelu, výrobce i prodejce by měl jednoznačně napsat kolik je dobíjecí napětí na baterku, deklaruje to třeba tak že aku vyroben Ca je vhodný na vozidla vyrobené po roce l997, na altíku taky nenajdeš viditelný štítek o dobíjecím napětí, v autodatech se tento údaj jak kde vypařil, udávají jen kapacitu a ku a altík kolik A,
co píšu tak z toho vidím že výběr aku dělá voltmetr
ještě jsem našel akuma comfort tam je technologie Ca a je údržbový má deklíky na dolévání vody, miloš
|
11.1.10, 07:24 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
slovacek.milos píše: u fokusu byla obyčejná asi od nova a těch 14.l jsem naměřil na nové, tak těch půl voltu navíc tam nebylo,
debatujem podle mně o pěkném bordelu, výrobce i prodejce by měl jednoznačně napsat kolik je dobíjecí napětí na baterku, deklaruje to třeba tak že aku vyroben Ca je vhodný na vozidla vyrobené po roce l997, na altíku taky nenajdeš viditelný štítek o dobíjecím napětí, v autodatech se tento údaj jak kde vypařil, udávají jen kapacitu a ku a altík kolik A,
co píšu tak z toho vidím že výběr aku dělá voltmetr
ještě jsem našel akuma comfort tam je technologie Ca a je údržbový má deklíky na dolévání vody, miloš
Výrobce napíše, že máš nechat provést výměnu v autorizovaném servisu, tam prý ví, co tam patří... Jak jsem zjistil, v autorizovaných servisech ví kulový, a nejen o akumulátorech...
_________________ J.
|
11.1.10, 15:37 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jiří Čech píše: Pokud vím, tak skutečně bezúdržbové jsou ty s okem a jsou Ca-Ca, tedy obě desky jsou legované vápníkem... Ostatní jsou s tzv. sníženou údržbou.
Tady musím nesouhlasit já mám v autě Ca/Ca a je to běžná údržbová baterie a bez oka viz autobaterie TAB - Topla Energy
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
11.1.10, 15:58 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Kristensen píše: Jiří Čech píše: Pokud vím, tak skutečně bezúdržbové jsou ty s okem a jsou Ca-Ca, tedy obě desky jsou legované vápníkem... Ostatní jsou s tzv. sníženou údržbou. Tady musím nesouhlasit já mám v autě Ca/Ca a je to běžná údržbová baterie a bez oka viz autobaterie TAB - Topla Energy
Tak není vápníková... Napsat si na dekl umí kdekdo kdeco...
_________________ J.
|
11.1.10, 16:21 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Proč by to nebylo možné? Dá se to poznat pohledem dovnitř když oddělám jednu zátku? Ostatně mám ji už asi sedmej rok v autě, nikdy s ní nebyl žádnej problem a když někdo chtěl new baterii ode mě tak jinou než tuhle nedostal a všechny šlapou výborně.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
11.1.10, 16:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|