Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 21:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Nabíjanie bezudržbovej batérie 
Autor Zpráva
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Kristensen píše:
Proč by to nebylo možné? Dá se to poznat pohledem dovnitř když oddělám jednu zátku? Ostatně mám ji už asi sedmej rok v autě, nikdy s ní nebyl žádnej problem a když někdo chtěl new baterii ode mě tak jinou než tuhle nedostal a všechny šlapou výborně.


nedá, to bys musel nějakým způsobem udělat rozbor desek...

_________________
J.


11.1.10, 16:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Tak není vápníková... :D Napsat si na dekl umí kdekdo kdeco...[/quote]

ale jirko tab má přece iso a jiné certifikace,

pokud by deklarovala něco jiného tak na to je ve zlíně institut testování a certifikace v podobě znaleckého posudku

a pokud by deklarace nebyla správná policie, podvod, soudy, čoi, náhrady škody, stažení výrobků to by asi nešlo a na to je právě iso že se to nestane miloš :wink:


11.1.10, 17:48
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Tak není vápníková... :D Napsat si na dekl umí kdekdo kdeco...


ale jirko tab má přece iso a jiné certifikace,

pokud by deklarovala něco jiného tak na to je ve zlíně institut testování a certifikace v podobě znaleckého posudku

a pokud by deklarace nebyla správná policie, podvod, soudy, čoi, náhrady škody, stažení výrobků to by asi nešlo a na to je právě iso že se to nestane miloš :wink:[/quote]

Myslíš, že je ISO sebespasitelné? My ho máme také a věř, že ISO neISO, je to jenom a pouze byrokracie navíc...

_________________
J.


11.1.10, 17:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
mixal.s píše:
voda sa nedoplna... odporucam nabijat cim mensim prudom a tak, aby clanky nedosiahli splynovacie napatie (ludovo vrenie baterie), ktore nastava pri 2,35V / clanok, to znamena, ze na celu bateriu je to 2,35 x 6 = 14,1V...


jak jsi přišel na těch 2,35V?

Nevím, ale jak jsem zjistil, hodně aku s "okem" má možnost nějak otevřít články, stačí se na něj pořádně podívat... většinou jde o společný kryt všech šesti otvorů..
Nabíjet do 14.4 V prudem 0,12xkapacita aku a pak snížit na 0,06xkapacita a nechat do napětí 16,5 V a pak vypnout. Podle mne ale tím hlubokým vybitím dostal dost na prdel a jeho životnost se sníží, pokud vůbec půjde nabít...


ale nie kazda bateria sa da otvorit ako pises.. aspon nie bez poskodenia... ale to je jedno... a nabijaci prud ma byt 13A/100Ah po 14,4V ako pises a potom az do 16,5V 6A/100Ah...


19.1.10, 20:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Pánové, co vám říká cyklické a konstatní nabíjení? Pletete jablka a hrušky dohromady.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


30.1.10, 17:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Obrázek

Pohled na desky řekne vše, pokročilá sulfatace elektrod. Tohle nastane úplným vybitím a nedobíjením, jedná se o AGM (naprosto bezúdržbové).

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


30.1.10, 17:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: Nabíjanie bezudržbovej batérie
salomen píše:
Cafte.Podarilo sa mi úplne vybiť akumulátor http://www.battery.cz/autobate.....-748-v2838
Je to bezudržbová bateria.Otázka znie ako sa tam nalieva destilka a je tam nejaké odvetrávanie plynov keď to nemá tie štuple na dolievanie?Proste ako to nabiť.Dikes.



Co se stane když baterii začnete nabíjet přes nabíječku? Odebírá baterie z nabíječkyproud? A kolik? Stačí na měření ampérmetr. Jak dlouho se nenabíjela?

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


30.1.10, 17:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jak je to tedy s těmi "Ca-Ca" a jen "Ca" akumulátory? Napětí mám 14.5V na svorkách, je to Focus II.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


18.3.10, 10:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Když jsme u toho, jaký pokles při startování je akceptovatelný? Pod 8V už je to slabý?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


18.3.10, 21:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Nepér: na skodovke je akceptovatelny taky aby to este naskocilo, ked je menej tak to zacina kazdy riesit... osobne si myslim ze pod 9-10V by to ist nemalo

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.3.10, 21:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No, na Focusu se mi při poklesu pod 8V resetuje palubní počítadlo ale točí to ještě dobře...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


18.3.10, 21:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
to je ta elektronika, ja ti s tym neporadim ked uz to blbne s elektrikou tak ja od toho prcham, asi bude na case vymenit baterku. mne v rapide vzdy stacilo aby sa motor jeden-dvakrat prevalil a naskocilo to, radio sa neresetovalo... ina elektronika tam neni hadam este okrem ETZ, ale to je tiez blbovzdorne

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.3.10, 22:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
nevím jak ford, ale u filcky se pod 7V nechytala ECU...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


18.3.10, 23:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Nepér píše:
Jak je to tedy s těmi "Ca-Ca" a jen "Ca" akumulátory? Napětí mám 14.5V na svorkách, je to Focus II.


Mezi vapníkovou baterií Ca-Ca a baterií Ca je velký rozdíl. :wink: Ty máš vápníkovou baterii? A jaký typ? :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


18.3.10, 23:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nevím, co tam je. V manuálu prej píšou, že kalciová. Jde o to, co tam pořídit, aby to bylo ok.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


19.3.10, 09:13
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz