Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 19:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Vypínání lpg při brždění motorem u felicie 1,3MPi 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Sadra17 píše:
http://www.elpege.cz/pdf/schema-brc-Favorit-13-mono.pdf 8)


to neznamená že číta dáta, alebo spolupracuje s benzínovou RJ, skôr ju iba zblbne aby si myslela že je všetko ok..

NP04 je to odpojenie vstrekovača
Alla sonda je lambáda
Bobina je neviem čo :?: možno to potrebuje na to automatické prepnutie, alebo teplotu, niektoré LPG systémy prepnú pri zvýšení otáčok až keď má motor teplotu nad 0° :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.1.10, 20:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
přepíná to při cca 2000ot :oops:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.1.10, 21:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Sadra17 píše:
přepíná to při cca 2000ot :oops:


aj pri -10° :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.1.10, 21:17
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
áno :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.1.10, 21:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no u mě teda nezáleží moc na zimě, ale když to nastartuju, vyjedu na ulici a jedu, tak kdybych to točil vejš, tak to taky přepne třeba hned po startu :wink: ...jenže mě přepíná někde kolem 2500...když je studená, jde to vejš, to přepíná třeba na 2800 nebo i 3000...ale přepíná dycky, když padaj otáčky

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.1.10, 21:49
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo tak nějak nejvíc když řadíš :lol: pak to málem udusí motor :sick:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.1.10, 21:53
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
no u mě teda nezáleží moc na zimě, ale když to nastartuju, vyjedu na ulici a jedu, tak kdybych to točil vejš, tak to taky přepne třeba hned po startu :wink: ...jenže mě přepíná někde kolem 2500...když je studená, jde to vejš, to přepíná třeba na 2800 nebo i 3000...ale přepíná dycky, když padaj otáčky


v některých starších jednotkách už je režim připravenosti na přepnutí pak tam hraje roli teplota motoru miloš


8.1.10, 09:32
Profil

Příspěvky: 46
Příspěvek 
nevim co chcete vědět
Pokud se týče elektrického schémata toho zařízeníčka to jen tak nepustím, trvalo mě to dost dlouho než sem to vymyslel a vodchytal. Elektrika v autě neni zrovna moc stabilní záležitost. Jen nachytat a promyslet z čeho vezmu signály trvalo měsíc (doufám že je samozřejmé pokud někdo chodí do práce tak sem se k tomu dostal třeba jen někdy a jen na pár hodin). Je pravda, že cena součástek výsledného výrobku je zanedbatelná. Šlo pouze o dost času a vyhozenejch peněz za jiný řešení který nefungovali uplně ideálně (to znamená střílení do sání, rozkmitávání vypínacího signálu a mnoho dalších věcí). Celí sem to předělával až od základů 6x. Momentálně to funguje bez poruch. Poučen z nezdarů s jinými obvody sem zvolil naprosto jiný sistém který sem rozchodil na stole, dal do auta, nastavil a od té doby sem na to nešáhl.

Jo a pro ty co zajímá jak poznám jestli je motor v zátahu nebo ne ať se to ani nesnaží pochopit. To je ta naprosto nejjednodužší věc. Těší je vyřešit aby to nezdechalo drželo volnoběh. A navzájem se to nehádalo s jednotkou plynu.

To proč sem to udělal nebyly jen ůspory. Hlavně mě jeden chlápek řekl taky že to nejde(technyk přes elektriku v servise).


8.1.10, 22:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
mironov.p píše:
nevim co chcete vědět
Pokud se týče elektrického schémata toho zařízeníčka to jen tak nepustím, trvalo mě to dost dlouho než sem to vymyslel a vodchytal. Elektrika v autě neni zrovna moc stabilní záležitost. Jen nachytat a promyslet z čeho vezmu signály trvalo měsíc (doufám že je samozřejmé pokud někdo chodí do práce tak sem se k tomu dostal třeba jen někdy a jen na pár hodin). Je pravda, že cena součástek výsledného výrobku je zanedbatelná. Šlo pouze o dost času a vyhozenejch peněz za jiný řešení který nefungovali uplně ideálně (to znamená střílení do sání, rozkmitávání vypínacího signálu a mnoho dalších věcí). Celí sem to předělával až od základů 6x. Momentálně to funguje bez poruch. Poučen z nezdarů s jinými obvody sem zvolil naprosto jiný sistém který sem rozchodil na stole, dal do auta, nastavil a od té doby sem na to nešáhl.

Jo a pro ty co zajímá jak poznám jestli je motor v zátahu nebo ne ať se to ani nesnaží pochopit. To je ta naprosto nejjednodužší věc. Těší je vyřešit aby to nezdechalo drželo volnoběh. A navzájem se to nehádalo s jednotkou plynu.

To proč sem to udělal nebyly jen ůspory. Hlavně mě jeden chlápek řekl taky že to nejde(technyk přes elektriku v servise).


tiež sa venujem elektrotechnike aj v práci, viem aké zložité je vymyslieť nejaký obvod aby funoval na 100%, obzvlášť v aute, len pochybujem že čas a úsilie vynahradí úsporu, ale aj tak ti fandím, ja myslím že jednoduchá vec je podmieniť vypnutie toho ventilu zopnutým spínačom voľnobehu, a určitými otáčkami motora, otázka je koľko typoval by som niečo medzi 2000 a 2500, alby bola zabezpečená reakcia proti zhasnutiu motora ak otáčky bez záťaže prudko padajú dole.
ja netvrdím že to nejde, snáď poreferuješ ako to bude fungovať do budúcnosti...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.1.10, 12:48
Profil

Příspěvky: 46
Příspěvek 
Myslel sem si také, že hranice se bude blížit takto vysokým otáčkám.
Ale mílil sem se s přehledem stačí 1300ot/min. Od té doby co sem tam dal poslední verzi se mi ještě nikdy nestalo, že by to zdechlo. S předchozími se to stávalo neustále.
Jinak sistém vyhodnocování otáček sem si udělal sám. Mé zařízení má rozpětí nastavitelnosti dejme tomu od několika jednotek otáček za min, po velmi vysoké asi tak dalece, že konstrukce motorů to nedovolují prostě co zvládá elektronika.


Obvod se dá upravit i na starší škodovky MB, 120,favorit. Je to tím ,že vše si je podobné. Zde jsou jen ztížené podmínky stabilizace a zjískání potřebných signálů.


9.1.10, 17:50
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a kolik ti o ušetří za měsíc ten tvůj důmyslný aparát

to zas zajímá mě tím mně snad nic nevyzradíš dík miloš


13.1.10, 18:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Příspěvek 
nový systémy BRC jsou řešený pouze teplotou(přepnutí z benzínu na LPG).


14.1.10, 10:12
Profil

Příspěvky: 46
Příspěvek 
No pokud je to důmyslný system budiž mě přijde ubohost že to neni samozřejmost.

Jinak pokud jste mechanik. Tak asi tušíte kolik to dělá. Když to začala dělat Škodovka u aut tak se oháněli hodnotou něco kolem 1l na 100Km (mam jen to tušení). No já mám odhad něco do toho 1l. Reálně bych řekl 0,7l. Jenže do provozu jsem to uvedl odchytaný až po napadnutí sněhu, takže momentálně nemám něco čeho bych se mohl přesněji chytit.

Jinak pokud máte starost o návratnost, řekl bych že cena výsledného výrobku se již vrátila. Ovšem cena času a součástek k ničemu ještě ani zdaleka. A na dotaz jestli to má cenu nevim. Odpovím dotazem jaký má smysl podsvícení,spojlery,audio a mnoho dalších blbostí které ty lidi za 5 let přestanou bavit.


14.1.10, 18:56
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ten důmyslný systím u sekvenčního vstřikování je

při deceleraci se nestříká žádní palivo, tůj případ je že ušetříš jezděním do práce 100 korun za měsíc,

taky jsem léta přemýšlel jak jezdit na vzduch, vypínal kde co,
tan tvůj systém jsem měl zas na brzdě přes přepínací relé,

pracoval jsem i jako čerpadlář LPG a filtroval zbbytky v lahvích a jezdil skoro zadarmo, nyní jezdím na vlasntní palivo

na ujetí 100 km mně stačí 12 korun,

deceleraci s odstávkou paliva , mám v obou autech :wink: miloš


14.1.10, 20:40
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a jezdil skoro zadarmo, nyní jezdím na vlasntní palivo



na fritovaci olej co manzelka pouzije?

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


14.1.10, 20:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 87 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz