Vypínání lpg při brždění motorem u felicie 1,3MPi
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: http://www.elpege.cz/pdf/schema-brc-Favorit-13-mono.pdf
to neznamená že číta dáta, alebo spolupracuje s benzínovou RJ, skôr ju iba zblbne aby si myslela že je všetko ok..
NP04 je to odpojenie vstrekovača
Alla sonda je lambáda
Bobina je neviem čo možno to potrebuje na to automatické prepnutie, alebo teplotu, niektoré LPG systémy prepnú pri zvýšení otáčok až keď má motor teplotu nad 0°
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.1.10, 20:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
přepíná to při cca 2000ot
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.1.10, 21:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: přepíná to při cca 2000ot
aj pri -10°
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
7.1.10, 21:17 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
áno
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.1.10, 21:19 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no u mě teda nezáleží moc na zimě, ale když to nastartuju, vyjedu na ulici a jedu, tak kdybych to točil vejš, tak to taky přepne třeba hned po startu ...jenže mě přepíná někde kolem 2500...když je studená, jde to vejš, to přepíná třeba na 2800 nebo i 3000...ale přepíná dycky, když padaj otáčky
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
7.1.10, 21:49 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jo tak nějak nejvíc když řadíš pak to málem udusí motor
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.1.10, 21:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Ondras83 píše: no u mě teda nezáleží moc na zimě, ale když to nastartuju, vyjedu na ulici a jedu, tak kdybych to točil vejš, tak to taky přepne třeba hned po startu ...jenže mě přepíná někde kolem 2500...když je studená, jde to vejš, to přepíná třeba na 2800 nebo i 3000...ale přepíná dycky, když padaj otáčky
v některých starších jednotkách už je režim připravenosti na přepnutí pak tam hraje roli teplota motoru miloš
|
8.1.10, 09:32 |
|
|
mironov.p
Příspěvky: 46
|
nevim co chcete vědět
Pokud se týče elektrického schémata toho zařízeníčka to jen tak nepustím, trvalo mě to dost dlouho než sem to vymyslel a vodchytal. Elektrika v autě neni zrovna moc stabilní záležitost. Jen nachytat a promyslet z čeho vezmu signály trvalo měsíc (doufám že je samozřejmé pokud někdo chodí do práce tak sem se k tomu dostal třeba jen někdy a jen na pár hodin). Je pravda, že cena součástek výsledného výrobku je zanedbatelná. Šlo pouze o dost času a vyhozenejch peněz za jiný řešení který nefungovali uplně ideálně (to znamená střílení do sání, rozkmitávání vypínacího signálu a mnoho dalších věcí). Celí sem to předělával až od základů 6x. Momentálně to funguje bez poruch. Poučen z nezdarů s jinými obvody sem zvolil naprosto jiný sistém který sem rozchodil na stole, dal do auta, nastavil a od té doby sem na to nešáhl.
Jo a pro ty co zajímá jak poznám jestli je motor v zátahu nebo ne ať se to ani nesnaží pochopit. To je ta naprosto nejjednodužší věc. Těší je vyřešit aby to nezdechalo drželo volnoběh. A navzájem se to nehádalo s jednotkou plynu.
To proč sem to udělal nebyly jen ůspory. Hlavně mě jeden chlápek řekl taky že to nejde(technyk přes elektriku v servise).
|
8.1.10, 22:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
mironov.p píše: nevim co chcete vědět Pokud se týče elektrického schémata toho zařízeníčka to jen tak nepustím, trvalo mě to dost dlouho než sem to vymyslel a vodchytal. Elektrika v autě neni zrovna moc stabilní záležitost. Jen nachytat a promyslet z čeho vezmu signály trvalo měsíc (doufám že je samozřejmé pokud někdo chodí do práce tak sem se k tomu dostal třeba jen někdy a jen na pár hodin). Je pravda, že cena součástek výsledného výrobku je zanedbatelná. Šlo pouze o dost času a vyhozenejch peněz za jiný řešení který nefungovali uplně ideálně (to znamená střílení do sání, rozkmitávání vypínacího signálu a mnoho dalších věcí). Celí sem to předělával až od základů 6x. Momentálně to funguje bez poruch. Poučen z nezdarů s jinými obvody sem zvolil naprosto jiný sistém který sem rozchodil na stole, dal do auta, nastavil a od té doby sem na to nešáhl.
Jo a pro ty co zajímá jak poznám jestli je motor v zátahu nebo ne ať se to ani nesnaží pochopit. To je ta naprosto nejjednodužší věc. Těší je vyřešit aby to nezdechalo drželo volnoběh. A navzájem se to nehádalo s jednotkou plynu.
To proč sem to udělal nebyly jen ůspory. Hlavně mě jeden chlápek řekl taky že to nejde(technyk přes elektriku v servise).
tiež sa venujem elektrotechnike aj v práci, viem aké zložité je vymyslieť nejaký obvod aby funoval na 100%, obzvlášť v aute, len pochybujem že čas a úsilie vynahradí úsporu, ale aj tak ti fandím, ja myslím že jednoduchá vec je podmieniť vypnutie toho ventilu zopnutým spínačom voľnobehu, a určitými otáčkami motora, otázka je koľko typoval by som niečo medzi 2000 a 2500, alby bola zabezpečená reakcia proti zhasnutiu motora ak otáčky bez záťaže prudko padajú dole.
ja netvrdím že to nejde, snáď poreferuješ ako to bude fungovať do budúcnosti...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
9.1.10, 12:48 |
|
|
mironov.p
Příspěvky: 46
|
Myslel sem si také, že hranice se bude blížit takto vysokým otáčkám.
Ale mílil sem se s přehledem stačí 1300ot/min. Od té doby co sem tam dal poslední verzi se mi ještě nikdy nestalo, že by to zdechlo. S předchozími se to stávalo neustále.
Jinak sistém vyhodnocování otáček sem si udělal sám. Mé zařízení má rozpětí nastavitelnosti dejme tomu od několika jednotek otáček za min, po velmi vysoké asi tak dalece, že konstrukce motorů to nedovolují prostě co zvládá elektronika.
Obvod se dá upravit i na starší škodovky MB, 120,favorit. Je to tím ,že vše si je podobné. Zde jsou jen ztížené podmínky stabilizace a zjískání potřebných signálů.
|
9.1.10, 17:50 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a kolik ti o ušetří za měsíc ten tvůj důmyslný aparát
to zas zajímá mě tím mně snad nic nevyzradíš dík miloš
|
13.1.10, 18:20 |
|
|
Sender
Příspěvky: 172
|
nový systémy BRC jsou řešený pouze teplotou(přepnutí z benzínu na LPG).
|
14.1.10, 10:12 |
|
|
mironov.p
Příspěvky: 46
|
No pokud je to důmyslný system budiž mě přijde ubohost že to neni samozřejmost.
Jinak pokud jste mechanik. Tak asi tušíte kolik to dělá. Když to začala dělat Škodovka u aut tak se oháněli hodnotou něco kolem 1l na 100Km (mam jen to tušení). No já mám odhad něco do toho 1l. Reálně bych řekl 0,7l. Jenže do provozu jsem to uvedl odchytaný až po napadnutí sněhu, takže momentálně nemám něco čeho bych se mohl přesněji chytit.
Jinak pokud máte starost o návratnost, řekl bych že cena výsledného výrobku se již vrátila. Ovšem cena času a součástek k ničemu ještě ani zdaleka. A na dotaz jestli to má cenu nevim. Odpovím dotazem jaký má smysl podsvícení,spojlery,audio a mnoho dalších blbostí které ty lidi za 5 let přestanou bavit.
|
14.1.10, 18:56 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ten důmyslný systím u sekvenčního vstřikování je
při deceleraci se nestříká žádní palivo, tůj případ je že ušetříš jezděním do práce 100 korun za měsíc,
taky jsem léta přemýšlel jak jezdit na vzduch, vypínal kde co,
tan tvůj systém jsem měl zas na brzdě přes přepínací relé,
pracoval jsem i jako čerpadlář LPG a filtroval zbbytky v lahvích a jezdil skoro zadarmo, nyní jezdím na vlasntní palivo
na ujetí 100 km mně stačí 12 korun,
deceleraci s odstávkou paliva , mám v obou autech miloš
|
14.1.10, 20:40 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
slovacek.milos píše: a jezdil skoro zadarmo, nyní jezdím na vlasntní palivo
na fritovaci olej co manzelka pouzije?
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
14.1.10, 20:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|