Autor |
Zpráva |
florisimo
Příspěvky: 220
|
záhada s chlazením
Zdravím. Mám formana na plyn. Minulý týden jsem s ním jel a najednou chcíp a nešel znova nastartovat. Otevřel jsem kapotu a zplynovač celej zamrznutej a téměř žádná voda v nádržce. Vodu jsem dolil(s fridexem) nastartoval na benzín a jel dál. Od této doby vždycky když jedu na plyn tak mi zamrzne zplynovač a topení vůbec netopí. Dneska od rána hledám závadu a nic jsem nenašel-všechny hadice, chladič, radiátor, zplynovač, čerpadlo jsou průchodný a v pořádku-vrtulka čerpadla se točí, když odpojím hadici co vede z hlavy motoru ke zplynovači, háže to vody dost. Termostat funguje dobře je novej, co teplota vystoupá je vidět jak otevře a teplota klesne. Velký okruh(přes chladič) cirkuluje ale malej(motor-radiátor-zplynovač) ne! Kde je závada?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
21.1.10, 17:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
koukni kolik máš oleje
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
21.1.10, 17:34 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Tohle se mi letos už taky stalo. Postarej se, ať je v okruhu hodně nemrznoucí kapaliny. V reduktoru umí totiž voda zamrznout a pak to vypadá jako u tebe. Nebo startovat na benzín a po chvíli přepnout na plyn. Pak už by vše mělo jet v pořádku. Když už se auto zahřeje, jede na plyn normálně? Je to karburátor nebo BMM?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
21.1.10, 18:07 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
podle me to chce vic fridexu a taky vyzkousej jesli tece voda na vystupu ze zplynovace, ne kazdej kousek soustavy zvlast,ale nastartuj to zapojeny v kupe a odpoj vystup ze zplynovace jestli z nej bude voda vytekat, vis jak, jestli se do zplynovace ta voda tlaci nebo jenom tak plyne..pak by se podchlazovala a mrzla
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.1.10, 18:13 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Já si spíš myslím, že těsnění pod hlavou, prasklá hlava, nebo prasklá vložka.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
21.1.10, 18:16 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já bych na to šel jinak draka už to napadlo
bubliny a proto ti to netopí,
musíš udělat test řádně pojezdi na benál a pohon to do kopce, pokud ti to bude topit, teplota OK a reduktor bude vřelý hlavou to nebude
a praskla membrána prvního stupně a plyn ti probublává do chladící kapaliny miloš
|
21.1.10, 18:34 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
sou to zahady s tim chlazenim. me se deje to, ze jedu jak chci a nic, ale jakmile na chvili vypnu motor a pak jedu dal, tak termostat nikdy neotevre..vzdycky se prevari a pak zas muzu jet jak chci..se studenym motorem to nedela
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.1.10, 18:54 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Ted jsem protočil motor aby čerpadlo prohnalo vodu v okruhu a najednou se z výfuku začal valit býlej kouř a v garáži to vypadalo jak když hodí výmovnici. Motor byl řádně prohřátej a z výfuku přesto kapala voda. Takže je špatný těsnění pod hlavou, prasklá hlava nebo válec? Když oddělám víčko od oleja, je tam emulze víc než kdy předtím. Na měrce oleja ale bílá emulze není. Tak co ted? Zítra jedu do města tak chci rovnou koupit věci co budou potřeba. Myslíte že to bude stačit koupit to těsnění nebo mám koupit ještě nějaký ty měděný kroužky co se dávají pod vložky. Jdou tam ty měděný kroužky dát pod vložky válců pouze s oddělanou hlavou? Formana mám už 5let a furt jen opravuju
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
21.1.10, 19:23 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Vypadá to na těsnění. Zkus nastartovat s otevřenou nádobkou na vodu, prudce přidej plyn a hned uber. Dívej se přitom do nádobky, jak se ti tam objeví sifon, tak ti jde tlak ze spalováků do vody. Sundej hlavu a budeš vědět víc.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
21.1.10, 19:29 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
florisimo píše: Formana mám už 5let a furt jen opravuju
A jinak to nebude. Jsme na tom stejně, ale poslední dobou se to nějak uklidnilo, už se tam pomalu nemá co posrat...(klep, klep).
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
21.1.10, 19:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
může být i záhadně prdlé těsnění pod sáním že to tahá vodu
a pokud chceš vrtat s přesahama tak vana dole, hlavadole lástkovou měrkou naměříš co to chce a podle toho se kupijí ty mědění kroužky, varazíš píst i s válcem dáš kroužek a nasadíš miloš
|
21.1.10, 20:02 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
už jsem viděl jak nějaký trouba naskládal ty kroužky Cu mezi vložku a těsnění hlavy teoreticky by to tak mohlo fachčit ale ty kroužky se propálili miloš
|
21.1.10, 20:05 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Kachnis píše: sou to zahady s tim chlazenim. me se deje to, ze jedu jak chci a nic, ale jakmile na chvili vypnu motor a pak jedu dal, tak termostat nikdy neotevre..vzdycky se prevari a pak zas muzu jet jak chci..se studenym motorem to nedela
Máš prověšenou hadici mezi expanzkou a termostatem. Zakrať ji co půjde a pokud možno ještě něčím přichyť, ať nedělá oblouk.
|
21.1.10, 20:59 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Na Formanu?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
21.1.10, 21:06 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Kachnis píše: sou to zahady s tim chlazenim. me se deje to, ze jedu jak chci a nic, ale jakmile na chvili vypnu motor a pak jedu dal, tak termostat nikdy neotevre..vzdycky se prevari a pak zas muzu jet jak chci..se studenym motorem to nedela to mi děla taky rapid buď ten čudlík odvzdušňovací na termostatu je naopak nebo ti fouká komprese do vody..
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
21.1.10, 21:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|