Autor |
Zpráva |
venda
Příspěvky: 756
|
gokralik Odpověď patří na Kachnisův příspěvek.
škodař Platí pro tebe to stejné jako pro Kachnise
|
21.1.10, 21:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
venda píše: gokralik Odpověď patří na Kachnisův příspěvek.
škodař Platí pro tebe to stejné jako pro Kachnise na takoví věci si dávám pozor
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
21.1.10, 21:34 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Tak já zítra koupím nějaký to těsnění a po víkendu se do toho pustím-sudám hlavu a řeknu co tam je. Jak poznám že mám dělat i přesahy? Stává se často že se musejí s těsněním dělat i přesahy? Jestli jo, nebylo by lepší tam dát jinej motor?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
21.1.10, 22:32 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
venda píše: gokralik Odpověď patří na Kachnisův příspěvek. No jo. Já jsem dneska nějaký zbržděný v tom myšlení. florisimo píše: nebylo by lepší tam dát jinej motor?
Dělej jak chceš. Kolik má ten tvůj najeto? Jestli šlapal do téhle příhody dobře, tak bych ho klidně nechal spravit. Potom by ti delší dobu zase fungovat měl. Pokud zajedeš někam na vrakáč a koupíš tam jiný motor...je to zajíc v pytli...nemáš jistotu, že ti neprdne těsnění za měsíc i na tomhle. A navíc třeba bude žrát olej apod. Taky výměna motoru bude podobná pakárna jako sundání hlavy a obhlédnutí situace.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
21.1.10, 22:45 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
gokralik píše: venda píše: gokralik Odpověď patří na Kachnisův příspěvek. No jo. Já jsem dneska nějaký zbržděný v tom myšlení. florisimo píše: nebylo by lepší tam dát jinej motor? Dělej jak chceš. Kolik má ten tvůj najeto? Jestli šlapal do téhle příhody dobře, tak bych ho klidně nechal spravit. Potom by ti delší dobu zase fungovat měl. Pokud zajedeš někam na vrakáč a koupíš tam jiný motor...je to zajíc v pytli...nemáš jistotu, že ti neprdne těsnění za měsíc i na tomhle. A navíc třeba bude žrát olej apod. Taky výměna motoru bude podobná pakárna jako sundání hlavy a obhlédnutí situace.
Tenhle motor právě má najeto tak 50tis, olej vůbec nemusím dolívat, je krásně tichej, ve vysokých otáčkách se neozývá žádný rámus a řere o litr míň než předchozí starej motor. měnit ho by právě byla škoda.
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
21.1.10, 23:19 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Pak nemáš co řešit. Dej ho spravit. Hlavu bys možná sundal i sám a pokud je jenom prdlé těsnění, tak to stojí 100kč, hlavu ti zarovnají za pár stovek a může se jet dál.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
21.1.10, 23:53 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
gokralik píše: Pak nemáš co řešit. Dej ho spravit. Hlavu bys možná sundal i sám a pokud je jenom prdlé těsnění, tak to stojí 100kč, hlavu ti zarovnají za pár stovek a může se jet dál.
Kde mě zarovnají hlavu? Známý automechanik mi slíbil že mi pujčí momentový klíč:)
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
21.1.10, 23:55 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Nevím odkud jsi. Zkus se poptat po okolí v různých autodílnách nebo servisech...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
21.1.10, 23:57 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Momenťák na modurit nepotřebuješ, dotahuje se na úhel. Podmínka jsou ale buď nový, nebo dokonale vypucovaný šrouby s namazaným závitem. Přesahy se měří buď hodinkama, což asi nemáš, nebo tak, že přes vložku položíš radeco, nebo jinej dost přesně rovnej kus železa, přitlačíš a strkáč mezi to železo a blok spárový měrky. Měl bys tam dát 0,10 - 0,15 tu větší už těsně. Jak dáš víc, tak zkus přitlačit nebo jemně poklepat vložku, jak dáš míň, tak musíš znova vymezit.
Hlavu je lepší pro klid duše nechat natlakovat s srovnat, když už je venku, tak neškodí repas zahrnující výměnu gufer, kontrolu a výměnu špatných sedel a jejich zabroušení. Při provozu na LPG se doporučuje výměna všech sedel za tvrzený, brž se vlivem jiných teplot a průběhu hoření zaklepávají.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
22.1.10, 07:15 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Kachnis píše: sou to zahady s tim chlazenim. me se deje to, ze jedu jak chci a nic, ale jakmile na chvili vypnu motor a pak jedu dal, tak termostat nikdy neotevre..vzdycky se prevari a pak zas muzu jet jak chci..se studenym motorem to nedela To znám z doby kdy mi podfukovala hlava... Drak píše: Momenťák na modurit nepotřebuješ, dotahuje se na úhel.
Modurit? Jestli myslíš hliníkovou hlavu, tak momenťák mít musíš na prvotní dotažení, kterým se šrouby nastaví do výchozí polohy pro dotažení o předepsaný úhel. Doporučuju to prvotní dotažení udělat třikrát po sobě, jelikož hlava si sedá postupně a po dotažení posledního šroubu na předepsaný moment má první šroub úplně jiný moment.
|
22.1.10, 12:19 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Ten moment se uvádí jenom proto, abys věděl, že příruba šroubu dosedla na hlavu. Kdo nemá v rukách nasráno, tak to pozná. A kdo nasráno má, tak i s momenťákem už je to jedno.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
22.1.10, 13:12 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Ona ta příruba může dosednout a taky může dosednout o čtvrt otáčky dále, pokud neudržíš v ruce stejný moment, a to neudržíš. A taková čtvrtotáčka je rozdíl čtvrtiny milimetru a těsnění hlavy ani hlava není z gumy. Hádat se nebudu, ale jestli si tu někdo bez momenťáku posere hlavu nebo blok, tak mu pak můžeš vysvětlit, že s momenťákem by to posral taky.
|
22.1.10, 14:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tak nějak oni konstruktéři si to nevymysleli jentak pro nic za nic
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.1.10, 15:26 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Ráno jesem chtal nastartovat, ale startér motorem neotočil. Myslel jsem že má vybitou baterku, vyměnil jsem ji a dal tam čerstvě nabytou, a bylo to to samý. Hnědka mě hlavou problesklo-nestlačitelná voda ve válci. Vyčrouboval jsem svíčky a jedna byla od vody. Zastartoval jsem a z jednoho válce vytriskl pramen vody. Ten druhej zleva od rozdělovače Už to mám odstrojený, jenom povolit šrouby hlavy a oddělat ji. Pak vám řeknu co tam je.
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
22.1.10, 16:00 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
odkud chceš hlavu bych ti mohl možná srovnat jestli bude potřeba radeco mám taky kdybys chtěl půjčit záleží odkud jseš
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
22.1.10, 16:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|