Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 záhada s chlazením 
Autor Zpráva

Příspěvky: 756
Příspěvek 
gokralik Odpověď patří na Kachnisův příspěvek.

škodař Platí pro tebe to stejné jako pro Kachnise


21.1.10, 21:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
venda píše:
gokralik Odpověď patří na Kachnisův příspěvek.

škodař Platí pro tebe to stejné jako pro Kachnise
na takoví věci si dávám pozor :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


21.1.10, 21:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Tak já zítra koupím nějaký to těsnění a po víkendu se do toho pustím-sudám hlavu a řeknu co tam je. Jak poznám že mám dělat i přesahy? Stává se často že se musejí s těsněním dělat i přesahy? Jestli jo, nebylo by lepší tam dát jinej motor?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


21.1.10, 22:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
venda píše:
gokralik Odpověď patří na Kachnisův příspěvek.


No jo. :) Já jsem dneska nějaký zbržděný v tom myšlení.

florisimo píše:
nebylo by lepší tam dát jinej motor?


Dělej jak chceš. Kolik má ten tvůj najeto? Jestli šlapal do téhle příhody dobře, tak bych ho klidně nechal spravit. Potom by ti delší dobu zase fungovat měl. Pokud zajedeš někam na vrakáč a koupíš tam jiný motor...je to zajíc v pytli...nemáš jistotu, že ti neprdne těsnění za měsíc i na tomhle. A navíc třeba bude žrát olej apod. Taky výměna motoru bude podobná pakárna jako sundání hlavy a obhlédnutí situace.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.1.10, 22:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
gokralik píše:
venda píše:
gokralik Odpověď patří na Kachnisův příspěvek.


No jo. :) Já jsem dneska nějaký zbržděný v tom myšlení.

florisimo píše:
nebylo by lepší tam dát jinej motor?


Dělej jak chceš. Kolik má ten tvůj najeto? Jestli šlapal do téhle příhody dobře, tak bych ho klidně nechal spravit. Potom by ti delší dobu zase fungovat měl. Pokud zajedeš někam na vrakáč a koupíš tam jiný motor...je to zajíc v pytli...nemáš jistotu, že ti neprdne těsnění za měsíc i na tomhle. A navíc třeba bude žrát olej apod. Taky výměna motoru bude podobná pakárna jako sundání hlavy a obhlédnutí situace.


Tenhle motor právě má najeto tak 50tis, olej vůbec nemusím dolívat, je krásně tichej, ve vysokých otáčkách se neozývá žádný rámus a řere o litr míň než předchozí starej motor. měnit ho by právě byla škoda.

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


21.1.10, 23:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Pak nemáš co řešit. :wink: Dej ho spravit. Hlavu bys možná sundal i sám a pokud je jenom prdlé těsnění, tak to stojí 100kč, hlavu ti zarovnají za pár stovek a může se jet dál.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.1.10, 23:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
gokralik píše:
Pak nemáš co řešit. :wink: Dej ho spravit. Hlavu bys možná sundal i sám a pokud je jenom prdlé těsnění, tak to stojí 100kč, hlavu ti zarovnají za pár stovek a může se jet dál.


Kde mě zarovnají hlavu? Známý automechanik mi slíbil že mi pujčí momentový klíč:)

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


21.1.10, 23:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nevím odkud jsi. :) Zkus se poptat po okolí v různých autodílnách nebo servisech...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.1.10, 23:57
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Momenťák na modurit nepotřebuješ, dotahuje se na úhel. Podmínka jsou ale buď nový, nebo dokonale vypucovaný šrouby s namazaným závitem. Přesahy se měří buď hodinkama, což asi nemáš, nebo tak, že přes vložku položíš radeco, nebo jinej dost přesně rovnej kus železa, přitlačíš a strkáč mezi to železo a blok spárový měrky. Měl bys tam dát 0,10 - 0,15 tu větší už těsně. Jak dáš víc, tak zkus přitlačit nebo jemně poklepat vložku, jak dáš míň, tak musíš znova vymezit.
Hlavu je lepší pro klid duše nechat natlakovat s srovnat, když už je venku, tak neškodí repas zahrnující výměnu gufer, kontrolu a výměnu špatných sedel a jejich zabroušení. Při provozu na LPG se doporučuje výměna všech sedel za tvrzený, brž se vlivem jiných teplot a průběhu hoření zaklepávají.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


22.1.10, 07:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Kachnis píše:
sou to zahady s tim chlazenim. me se deje to, ze jedu jak chci a nic, ale jakmile na chvili vypnu motor a pak jedu dal, tak termostat nikdy neotevre..vzdycky se prevari a pak zas muzu jet jak chci..se studenym motorem to nedela :(

To znám z doby kdy mi podfukovala hlava... :roll:

Drak píše:
Momenťák na modurit nepotřebuješ, dotahuje se na úhel.

Modurit? Jestli myslíš hliníkovou hlavu, tak momenťák mít musíš na prvotní dotažení, kterým se šrouby nastaví do výchozí polohy pro dotažení o předepsaný úhel. Doporučuju to prvotní dotažení udělat třikrát po sobě, jelikož hlava si sedá postupně a po dotažení posledního šroubu na předepsaný moment má první šroub úplně jiný moment.


22.1.10, 12:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Ten moment se uvádí jenom proto, abys věděl, že příruba šroubu dosedla na hlavu. Kdo nemá v rukách nasráno, tak to pozná. A kdo nasráno má, tak i s momenťákem už je to jedno. 8)

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


22.1.10, 13:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Ona ta příruba může dosednout a taky může dosednout o čtvrt otáčky dále, pokud neudržíš v ruce stejný moment, a to neudržíš. A taková čtvrtotáčka je rozdíl čtvrtiny milimetru a těsnění hlavy ani hlava není z gumy. Hádat se nebudu, ale jestli si tu někdo bez momenťáku posere hlavu nebo blok, tak mu pak můžeš vysvětlit, že s momenťákem by to posral taky. :lol:


22.1.10, 14:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
tak nějak oni konstruktéři si to nevymysleli jentak pro nic za nic

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


22.1.10, 15:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Ráno jesem chtal nastartovat, ale startér motorem neotočil. Myslel jsem že má vybitou baterku, vyměnil jsem ji a dal tam čerstvě nabytou, a bylo to to samý. Hnědka mě hlavou problesklo-nestlačitelná voda ve válci. Vyčrouboval jsem svíčky a jedna byla od vody. Zastartoval jsem a z jednoho válce vytriskl pramen vody. Ten druhej zleva od rozdělovače :( Už to mám odstrojený, jenom povolit šrouby hlavy a oddělat ji. Pak vám řeknu co tam je.

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.1.10, 16:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
odkud chceš hlavu bych ti mohl možná srovnat jestli bude potřeba radeco mám taky kdybys chtěl půjčit záleží odkud jseš :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


22.1.10, 16:17
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz