Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 10:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 záhada s chlazením 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Tak je hlava dole. Voda se tam dostávala přes netěsný těsnění. podle stavu těsnění to podfukovalo u 2 válce, ve kterým byla voda. I karbon uvnitř "vadnýho válce" je jinačí než u ostatních 3 válců, což asi napovídá, že se tama voda ztrácela dlouhodobě. těsnění jsem si dneska koupil nový i měrky. Zkusím změřit vložky jestli nejsou utopené a mají těch 0,1-0,15mm. Taky to zkusím vyfotit a dát sem-starý těsnění, hlavu, motor

Jinak jsem z Telnice, to je kousek od Brna :wink:

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.1.10, 17:53
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
florisimo píše:
Tak je hlava dole. Voda se tam dostávala přes netěsný těsnění. podle stavu těsnění to podfukovalo u 2 válce, ve kterým byla voda. I karbon uvnitř "vadnýho válce" je jinačí než u ostatních 3 válců, což asi napovídá, že se tama voda ztrácela dlouhodobě. těsnění jsem si dneska koupil nový i měrky. Zkusím změřit vložky jestli nejsou utopené a mají těch 0,1-0,15mm. Taky to zkusím vyfotit a dát sem-starý těsnění, hlavu, motor

Jinak jsem z Telnice, to je kousek od Brna :wink:


Tady jsou fotky:
http://img197.imageshack.us/img197/5091/p1011507n.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/5377/p1011508.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/2532/p1011509.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/5852/p1011510p.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/2934/p1011511.jpg

Přesahy jsou na všech vložkách přibližně stejný: měrka 0,1mm jde strčit mezi rovný železo co přiložím na vložku a blok motoru tak 4mm hluboko, měrka 0,08 jde trošku líp. Přesahy jsou podle mě malý ale všude mají stejnou velikost. Pak jsem měřil hlavu. V místě kde to bylo podfouklý mě přijde že je to trochu prohnutý-když na hlavu přiložím rovný kus železa, v tom místě jde zastrčit měrka 0,2mm! Tím míste myslím mezi 2 a 3 válcem. Tak co teď?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.1.10, 19:03
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Nechal bych hlavu líznout. Jestli náhodou nedostala pecku při tom pokusu o nastartování. Sice jsem měl podle fotek hlavu v obdobném stavu, nesrovnal jsem ji a bylo to v pohodě, ale startér mi nerval pístem s vodou do hlavy...


22.1.10, 20:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
fatal píše:
Nechal bych hlavu líznout. Jestli náhodou nedostala pecku při tom pokusu o nastartování. Sice jsem měl podle fotek hlavu v obdobném stavu, nesrovnal jsem ji a bylo to v pohodě, ale startér mi nerval pístem s vodou do hlavy...


To auto poslední dobou jezdilo tak, že hladina vody byla asi jen po okraj vložek a termostat se otvíral až horkou párou která na něj vlítla a pustila ji do chladiče. Přitom chladící okruh byl natlakovanej výfukovými plyny. Něco jako tlakovej hrnec... Tak to mezi vložkou a těsněním a hlavou muselo být docela horký-asi se v tom místě ta hlava prohla. Myslím že tím startováním jsem tomu nemohl ublížit, protože kromě vody tam byl i nějaký vzduch, takže to nebylo takový strašný!

Až budu nechávat brousit hlavu, o kolik ji mám nechat vzít? Vzhledem k tomu že je to motor 135(kompresní poměr 8,8) a jezdím jen na plyn, mohl bych to nechat snížit o 1mm a byla by z toho 136 která má větší krouták a menší spotřebu :D

Taky jsem ted ještě jednou změřil přesah vložek a průměrně se to pohybuje kolem 0,05mm. Největší přesah je 0,08 a nejmenší 0,02 nebo žádnej. Ale rozhodně žádná vložka není pod.

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


22.1.10, 21:08
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
2 setiny jsou málo,průměr je k ničemu musíš naměřit pouze hodnotu která musí být odpovídající :!: ...Jde o ten přesah né o matematiku...Minimálně je 7 a 5 to snese,ale dvě nebo snad nula a ještě srovnaná hlava,to půjde rychleji než rychle :lol: :sick: :D :roll: Pokud se v motoru při provozu nenachází dost vody na ochlazení je to dost žalostný a těžký,no. Teďka ti zbývá jediný.Buď to ignorovat a za chvíli to máš zpět a nebo se do toho pustit a opravit to vypodložením...P.S. Nechci tě iritovat ale tento materiál se frézuje.Už si někdy brousil hliník nebo jeho slitiny? A jakej byl výsledek v rychlosti a povrchu? :lol:
Kurňa naučte se trochu tý techniky,je to tady někdy jak mezi kuchařema :roll:Už to tu čtu snad potřetí za dva měsíce...Brousit hlavu...Ano litina na magnetce paráda ale ta se tu už dlouho neřešila...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


22.1.10, 23:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
patrik-hp píše:
2 setiny jsou málo,průměr je k ničemu musíš naměřit pouze hodnotu která musí být odpovídající :!: ...Jde o ten přesah né o matematiku...Minimálně je 7 a 5 to snese,ale dvě nebo snad nula a ještě srovnaná hlava,to půjde rychleji než rychle :lol: :sick: :D :roll: Pokud se v motoru při provozu nenachází dost vody na ochlazení je to dost žalostný a těžký,no. Teďka ti zbývá jediný.Buď to ignorovat a za chvíli to máš zpět a nebo se do toho pustit a opravit to vypodložením...P.S. Nechci tě iritovat ale tento materiál se frézuje.Už si někdy brousil hliník nebo jeho slitiny? A jakej byl výsledek v rychlosti a povrchu? :lol:
Kurňa naučte se trochu tý techniky,je to tady někdy jak mezi kuchařema :roll:Už to tu čtu snad potřetí za dva měsíce...Brousit hlavu...Ano litina na magnetce paráda ale ta se tu už dlouho neřešila...


Já jsem spíš přes elektriku :D

Co kdyby jsem koupil měděný kroužky a ty umístil mezi vložku a těsnění. Přesah by to zvýšilo a těsné by to taky bylo, a nemusel bych demontovat vložky... Nebo nevyrábí se nějaké těsnění pod hlavu které má o něco větší tloušťku na vložkách? Kurňa vždyť to musí jít jednodušeji než pitvat celej motor :?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


23.1.10, 11:34
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
florisimo píše:
Nebo nevyrábí se nějaké těsnění pod hlavu které má o něco větší tloušťku na vložkách?


vyrábí na zakázku www.kalina.cz

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


23.1.10, 11:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Někdo to tak dělá (kroužky nahoře u těsnění), ale je to prasárna... Pokud to chceš mít opravdu v pořádku, nech to holt někde udělat v servise. Když už, tak pořádně, nemá cenu to nějak pytlíkovat :wink:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


23.1.10, 12:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
já bych se toho nebál sice je to prasárna ale znám lidi co stím jezdí
když uděláš silnější těsnění nepomůžeš si :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


23.1.10, 15:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Proč by to měla být prasárna? Tloušťka těsnění je 1,1mm a když pod to těsnění ještě přidám měděný kroužek 0,05mm kvůli přesahům, tloušťka těsnění se téměř nezmění a přesahy jsou ok. Nebo ne?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


23.1.10, 16:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Prostě ty kroužky patří dolů, proto prasárna. Jak ale psal škodař, hodně lidí to má. Já bychdo toho nešel...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


23.1.10, 16:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Petr105 píše:
Prostě ty kroužky patří dolů, proto prasárna. Jak ale psal škodař, hodně lidí to má. Já bychdo toho nešel...


Hodně lidí to má? A drží jim to?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


23.1.10, 17:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Netuším, bo je neznám. Ale četl jsem o tom zde na fóru několikrát...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


23.1.10, 17:54
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Ty měděné kroužky prostě nejsou dělané na takové tlaky, neriskoval bych to.


23.1.10, 17:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Nevím, proč by to byla prasárna. Když sem byl v učení, motoráři nepodkládali vložky jinak, než takhle a nikdy s tím problém nebyl. Dávali je na vložku, pak těsnění a potom hlavu. Měď tlak vydrží, když se s ní běžně těsní třeba vstřikovače, který jsou ve stejných podmínkách.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


24.1.10, 10:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz