Autor |
Zpráva |
florisimo
Příspěvky: 220
|
Tak je hlava dole. Voda se tam dostávala přes netěsný těsnění. podle stavu těsnění to podfukovalo u 2 válce, ve kterým byla voda. I karbon uvnitř "vadnýho válce" je jinačí než u ostatních 3 válců, což asi napovídá, že se tama voda ztrácela dlouhodobě. těsnění jsem si dneska koupil nový i měrky. Zkusím změřit vložky jestli nejsou utopené a mají těch 0,1-0,15mm. Taky to zkusím vyfotit a dát sem-starý těsnění, hlavu, motor
Jinak jsem z Telnice, to je kousek od Brna
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
22.1.10, 17:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
florisimo píše: Tak je hlava dole. Voda se tam dostávala přes netěsný těsnění. podle stavu těsnění to podfukovalo u 2 válce, ve kterým byla voda. I karbon uvnitř "vadnýho válce" je jinačí než u ostatních 3 válců, což asi napovídá, že se tama voda ztrácela dlouhodobě. těsnění jsem si dneska koupil nový i měrky. Zkusím změřit vložky jestli nejsou utopené a mají těch 0,1-0,15mm. Taky to zkusím vyfotit a dát sem-starý těsnění, hlavu, motor Jinak jsem z Telnice, to je kousek od Brna
Tady jsou fotky:
http://img197.imageshack.us/img197/5091/p1011507n.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/5377/p1011508.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/2532/p1011509.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/5852/p1011510p.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/2934/p1011511.jpg
Přesahy jsou na všech vložkách přibližně stejný: měrka 0,1mm jde strčit mezi rovný železo co přiložím na vložku a blok motoru tak 4mm hluboko, měrka 0,08 jde trošku líp. Přesahy jsou podle mě malý ale všude mají stejnou velikost. Pak jsem měřil hlavu. V místě kde to bylo podfouklý mě přijde že je to trochu prohnutý-když na hlavu přiložím rovný kus železa, v tom místě jde zastrčit měrka 0,2mm! Tím míste myslím mezi 2 a 3 válcem. Tak co teď?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
22.1.10, 19:03 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Nechal bych hlavu líznout. Jestli náhodou nedostala pecku při tom pokusu o nastartování. Sice jsem měl podle fotek hlavu v obdobném stavu, nesrovnal jsem ji a bylo to v pohodě, ale startér mi nerval pístem s vodou do hlavy...
|
22.1.10, 20:50 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
fatal píše: Nechal bych hlavu líznout. Jestli náhodou nedostala pecku při tom pokusu o nastartování. Sice jsem měl podle fotek hlavu v obdobném stavu, nesrovnal jsem ji a bylo to v pohodě, ale startér mi nerval pístem s vodou do hlavy...
To auto poslední dobou jezdilo tak, že hladina vody byla asi jen po okraj vložek a termostat se otvíral až horkou párou která na něj vlítla a pustila ji do chladiče. Přitom chladící okruh byl natlakovanej výfukovými plyny. Něco jako tlakovej hrnec... Tak to mezi vložkou a těsněním a hlavou muselo být docela horký-asi se v tom místě ta hlava prohla. Myslím že tím startováním jsem tomu nemohl ublížit, protože kromě vody tam byl i nějaký vzduch, takže to nebylo takový strašný!
Až budu nechávat brousit hlavu, o kolik ji mám nechat vzít? Vzhledem k tomu že je to motor 135(kompresní poměr 8,8) a jezdím jen na plyn, mohl bych to nechat snížit o 1mm a byla by z toho 136 která má větší krouták a menší spotřebu
Taky jsem ted ještě jednou změřil přesah vložek a průměrně se to pohybuje kolem 0,05mm. Největší přesah je 0,08 a nejmenší 0,02 nebo žádnej. Ale rozhodně žádná vložka není pod.
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
22.1.10, 21:08 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
2 setiny jsou málo,průměr je k ničemu musíš naměřit pouze hodnotu která musí být odpovídající ...Jde o ten přesah né o matematiku...Minimálně je 7 a 5 to snese,ale dvě nebo snad nula a ještě srovnaná hlava,to půjde rychleji než rychle Pokud se v motoru při provozu nenachází dost vody na ochlazení je to dost žalostný a těžký,no. Teďka ti zbývá jediný.Buď to ignorovat a za chvíli to máš zpět a nebo se do toho pustit a opravit to vypodložením...P.S. Nechci tě iritovat ale tento materiál se frézuje.Už si někdy brousil hliník nebo jeho slitiny? A jakej byl výsledek v rychlosti a povrchu?
Kurňa naučte se trochu tý techniky,je to tady někdy jak mezi kuchařema Už to tu čtu snad potřetí za dva měsíce...Brousit hlavu...Ano litina na magnetce paráda ale ta se tu už dlouho neřešila...
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
22.1.10, 23:15 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
patrik-hp píše: 2 setiny jsou málo,průměr je k ničemu musíš naměřit pouze hodnotu která musí být odpovídající ...Jde o ten přesah né o matematiku...Minimálně je 7 a 5 to snese,ale dvě nebo snad nula a ještě srovnaná hlava,to půjde rychleji než rychle Pokud se v motoru při provozu nenachází dost vody na ochlazení je to dost žalostný a těžký,no. Teďka ti zbývá jediný.Buď to ignorovat a za chvíli to máš zpět a nebo se do toho pustit a opravit to vypodložením...P.S. Nechci tě iritovat ale tento materiál se frézuje.Už si někdy brousil hliník nebo jeho slitiny? A jakej byl výsledek v rychlosti a povrchu? Kurňa naučte se trochu tý techniky,je to tady někdy jak mezi kuchařema Už to tu čtu snad potřetí za dva měsíce...Brousit hlavu...Ano litina na magnetce paráda ale ta se tu už dlouho neřešila...
Já jsem spíš přes elektriku
Co kdyby jsem koupil měděný kroužky a ty umístil mezi vložku a těsnění. Přesah by to zvýšilo a těsné by to taky bylo, a nemusel bych demontovat vložky... Nebo nevyrábí se nějaké těsnění pod hlavu které má o něco větší tloušťku na vložkách? Kurňa vždyť to musí jít jednodušeji než pitvat celej motor
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
23.1.10, 11:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
florisimo píše: Nebo nevyrábí se nějaké těsnění pod hlavu které má o něco větší tloušťku na vložkách?
vyrábí na zakázku www.kalina.cz
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.1.10, 11:40 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Někdo to tak dělá (kroužky nahoře u těsnění), ale je to prasárna... Pokud to chceš mít opravdu v pořádku, nech to holt někde udělat v servise. Když už, tak pořádně, nemá cenu to nějak pytlíkovat
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
23.1.10, 12:06 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
já bych se toho nebál sice je to prasárna ale znám lidi co stím jezdí
když uděláš silnější těsnění nepomůžeš si
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
23.1.10, 15:53 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Proč by to měla být prasárna? Tloušťka těsnění je 1,1mm a když pod to těsnění ještě přidám měděný kroužek 0,05mm kvůli přesahům, tloušťka těsnění se téměř nezmění a přesahy jsou ok. Nebo ne?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
23.1.10, 16:44 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Prostě ty kroužky patří dolů, proto prasárna. Jak ale psal škodař, hodně lidí to má. Já bychdo toho nešel...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
23.1.10, 16:50 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
Petr105 píše: Prostě ty kroužky patří dolů, proto prasárna. Jak ale psal škodař, hodně lidí to má. Já bychdo toho nešel...
Hodně lidí to má? A drží jim to?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
23.1.10, 17:46 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Netuším, bo je neznám. Ale četl jsem o tom zde na fóru několikrát...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
23.1.10, 17:54 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Ty měděné kroužky prostě nejsou dělané na takové tlaky, neriskoval bych to.
|
23.1.10, 17:58 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Nevím, proč by to byla prasárna. Když sem byl v učení, motoráři nepodkládali vložky jinak, než takhle a nikdy s tím problém nebyl. Dávali je na vložku, pak těsnění a potom hlavu. Měď tlak vydrží, když se s ní běžně těsní třeba vstřikovače, který jsou ve stejných podmínkách.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
24.1.10, 10:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|