Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 15:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Seřízení LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 20
Příspěvek Seřízení LPG
Dobrý den, jsem tady nový, takže se tady ještě moc neorientuji. Potřeboval bych poradit, tak seřídit LPG. Mám Favorit r.v. 93, karburátor, LPG zařízení Lovtec. Má najeto 135tis z toho 60tis na plyn. Žádné závady nebyly, jen jsem dělal ravize a měnil filtry. Jen když je slabší baterka. tak nepřisává sytič plynu. Nedávno byli vyměněny ventily a zabroušeny sedla. Jde mi o snížení spotřeby, přes léto jsem jezdil 7,5-8l, na dálku i 6,5l, minulou zimu 8,5-9l. Teď se spotřeba pohybuje kolem 10l při stejném stylu jízdy. Většinou jezdím sám nebo ve dvou bez nákladu. V zimě startuji na benzín. Volnoběch občas malinko kolísá cca o 300ot. Mezi 600-900ot. Při přepnutí na benzín má větší tak 1000ot. Auto mi připadá línější na rozjezd ale když se rozjede, tak udrží rychlost do kopce déle než předtim (možná dávám víc plynu, v zimních botech nemám tolik cit). Nějak jsem se rozepsal a snad na nic nezapoměl. Všem děkuji za rady. :D


21.1.10, 19:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokud se vrtalo s hlavou ylo by dobré vědět jestli máš v pořádku kompresní tlaky, těm hlavám zas tolik nerozumím alekdyž přinesu hlavu na fáčko co jezdilo na LPG tak mi opraváč hlav hlavu max přebrousí a vymění gufera, jinak mě vyhodí, protoýe je permanentně nasraný tak se ani neptím proč,

seřízení bych zkusil dlouhodobý výzkum máš vyšší volnoběh tak na reduktorru máš plastový šroubek tenpomalinku utahuj pokud ti bude volnoběh stopat a potom klesat tak je tam spotřea musí hned klesat, po chloupkách pomalinku při teplém motoru

pak pomalinku vrtni se škrtícím ventilem na tlusté hadici, žere chudá i bohatá směs, každý den si utáhni pět minut pak napiš zna se nic neděje a za polik minut ti auto zleniví,

stejně tak se dá dolatit předstih, samozřejmě musíš mít v pořádku zapalování kabely, rozdělovač, palec svíčky miloš


22.1.10, 07:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Musím říct, že mám naprosto stejný problém. :lol: Sytič plynu mě taky teď pořád zlobí a žere to víc než před výměnou membrán.

Zkontroluj, jestli jde na přívod k cívce "sytiči" proud, když sytič stlačíš...ona v něm možná zamrzá v tomto počasí voda a zastudena se mu nechce. Zatepla cvaká jedna radost.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


22.1.10, 08:04
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
gokralik píše:
Musím říct, že mám naprosto stejný problém. :lol: Sytič plynu mě taky teď pořád zlobí a žere to víc než před výměnou membrán.

Zkontroluj, jestli jde na přívod k cívce "sytiči" proud, když sytič stlačíš...ona v něm možná zamrzá v tomto počasí voda a zastudena se mu nechce. Zatepla cvaká jedna radost.


jestli mě pamět neklame tak jsi někomu radil utáhnout škrták a pak povolit o tři otáčky no to je pak žrádelna :? miloš


22.1.10, 09:34
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a ta výměna membrán kdo ti to dělal máš správně seřízenou píčku pístku druhého stupně :?: miloš


22.1.10, 09:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
No to jsem sice radil, ale takhle mi to připadá jako nastavení do výchozí polohy. Tam by to mělo fungovat a pak by měl člověk utahovat a sledovat jak to jede. U mě to takhle kdysi fungovalo, sice auto lenivělo a lenivělo, ale taky se snižovala spotřeba.

Ty membrány jsem si měnil sám, ale podle návodu z HL Propan a páčku druhého stupně jsem měl pěkně zarovno s tělem reduktoru. Až v létě budu měnit chladící kapalinu, asi to zase rozeberu a překontroluju. Je možné, že si to ještě nějak sedlo a je to mimo.

Teď mi to žere těch 10l, ale taky je venku -10˚C a jezdím jen po městě nebo maximálně 15km najednou. Na plyn i startuju. Možná až se oteplí, spotřeba zase klesne.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


22.1.10, 10:21
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
když ja ta páčka nahoru víc to žere a dolu tak méně, jak jde nahoru má problém ji ta cívečka přetlačit pod tou cívečkou je taky guma a dá se štelovat o něco ji povolit pak má větší sílu

ten škrták to tak jde že púak utahuješ, rovnou se to dělá že nastavíš 3000 otáček, udusíš škrtákem a povolíš o jednu točku pak po chloupkách dlouhodobý výzkum,

spotřebu aletaky dělá VN a předstih miloš


22.1.10, 10:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
VN část by měla být v pořádku, kabely, palec, víčko, svíčky jsou nové. Rozdělovač po mírné GO (ale nedělal jsem ji já, tak nevím, jak na tom ve skutečnosti je). Předstih 5˚. Předtím jsem zkoušel i 12˚ na volnoběh, ale žralo to stejně.

No až to rozeberu, tak se na páčku podívám a nebo zkusím hodit auto na emise a seřídit podle lambdy, jak píšou v příručce. Nebo konečně zajedu někam za plynařem, ať se mi na to podívá odborník. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


22.1.10, 11:10
Profil

Příspěvky: 20
Příspěvek 
slovacek.milos - Tlaky jsou v pohodě, proto byla hlava vyndaná a měnili se i ventily. Předtím to nechtělo startovat ani na benzín. Jinak od cívky až po svíčky je vše vyměněné.


22.1.10, 18:27
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Pavel Petr píše:
slovacek.milos - Tlaky jsou v pohodě, proto byla hlava vyndaná a měnili se i ventily. Předtím to nechtělo startovat ani na benzín. Jinak od cívky až po svíčky je vše vyměněné.


a ventily máš seřízeny

máš i hliníkové zdvihátka miloš


23.1.10, 07:39
Profil

Příspěvky: 20
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
Pavel Petr píše:
slovacek.milos - Tlaky jsou v pohodě, proto byla hlava vyndaná a měnili se i ventily. Předtím to nechtělo startovat ani na benzín. Jinak od cívky až po svíčky je vše vyměněné.


a ventily máš seřízeny

máš i hliníkové zdvihátka miloš



Seřízené by to mělo být. Bylo to u známého v servisu.


23.1.10, 10:11
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
na tom reduktoru je šroubek tak u zahřátého motoru na LPG sniž volnoběh utahováním pak napi někdy při utahování může volnoběh naopak narůstat,


pak si prstem na karbecu přidej cca 3OOO otáček a utahuj ten škrtící ventil od reduktoru ke karbecu až auto skoro chcípen, pak povol o jednu otáku a dolad volnoběh miloš


23.1.10, 14:29
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Re: Seřízení LPG
Pavel Petr píše:
Dobrý den, jsem tady nový, takže se tady ještě moc neorientuji. Potřeboval bych poradit, tak seřídit LPG. Mám Favorit r.v. 93, karburátor, LPG zařízení Lovtec. Má najeto 135tis z toho 60tis na plyn. Žádné závady nebyly, jen jsem dělal ravize a měnil filtry. Jen když je slabší baterka. tak nepřisává sytič plynu. Nedávno byli vyměněny ventily a zabroušeny sedla. Jde mi o snížení spotřeby, přes léto jsem jezdil 7,5-8l, na dálku i 6,5l, minulou zimu 8,5-9l. Teď se spotřeba pohybuje kolem 10l při stejném stylu jízdy. Většinou jezdím sám nebo ve dvou bez nákladu. V zimě startuji na benzín. Volnoběch občas malinko kolísá cca o 300ot. Mezi 600-900ot. Při přepnutí na benzín má větší tak 1000ot. Auto mi připadá línější na rozjezd ale když se rozjede, tak udrží rychlost do kopce déle než předtim (možná dávám víc plynu, v zimních botech nemám tolik cit). Nějak jsem se rozepsal a snad na nic nezapoměl. Všem děkuji za rady. :D


Jak píšeš, že při slabší baterce ti nefunguje plynový sytič, možná maš podobný problém, co kdysi já. Možná máš přidřený ten pístek sytiče na reduktoru, zkus ho vymontovat z reduktoru a promázni ho konkorem, nebo nečím podobným aby se volně vracel. Taktež mi škodovka víc žrala, na plyn většinou nešla ani nastartovat, kolísal volnoběh a byl cítit plyn, promazáním toho sytiče vyřešeno. Sytič totiž tlačí na tu páčku, o které píše Miloš a tím že se úplně nevrátí, nedovírá ten regulační ventyl plynu v reduktoru.


24.1.10, 21:02
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek Re: Seřízení LPG
Jak píšeš, že při slabší baterce ti nefunguje plynový sytič, možná maš podobný problém, co kdysi já. Možná máš přidřený ten pístek sytiče na reduktoru, zkus ho vymontovat z reduktoru a promázni ho konkorem, nebo nečím podobným aby se volně vracel. Taktež mi škodovka víc žrala, na plyn většinou nešla ani nastartovat, kolísal volnoběh a byl cítit plyn, promazáním toho sytiče vyřešeno. Sytič totiž tlačí na tu páčku, o které píše Miloš a tím že se úplně nevrátí, nedovírá ten regulační ventyl plynu v reduktoru.[/quote]

Nehodíš sem fotku toho bazmeku ?


26.1.10, 08:42
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek Re: Seřízení LPG
Jak píšeš, že při slabší baterce ti nefunguje plynový sytič, možná maš podobný problém, co kdysi já. Možná máš přidřený ten pístek sytiče na reduktoru, zkus ho vymontovat z reduktoru a promázni ho konkorem, nebo nečím podobným aby se volně vracel. Taktež mi škodovka víc žrala, na plyn většinou nešla ani nastartovat, kolísal volnoběh a byl cítit plyn, promazáním toho sytiče vyřešeno. Sytič totiž tlačí na tu páčku, o které píše Miloš a tím že se úplně nevrátí, nedovírá ten regulační ventyl plynu v reduktoru.[/quote]

Nehodíš sem fotku toho bazmeku ?


26.1.10, 08:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz