Autor |
Zpráva |
Libor Chvojka
Příspěvky: 5 Bydliště: Rychnov u JBC n.N
|
MOTOR V ZIMNĚ NESTARTUJE
Mám octávii 1.6 55Kw a bojuju se startováním.Jak klesne teplota pod nulu tak mám problém že když začnu startovat,motor se otočí asi třikrát dokola a pak se jakoby zakousne jak když je špatně nastavenej předstich.Když sou mrazi přes deset stupňů tak motor točí jak divej ale nechytne.Občas chytne když vracim klíček, jak když nezbyde proud na svíčky.Ale jak pustim auto z kopce dam trojku vyšlapnu spojku tak chytne na otočení!Jak chytne tak potom už chyta normálně dokud zase nevistydne!Na vagu žadná chyba není.Dal sem novou baterku,vymněnil sem---klapku,startér,čidlo teploty,rozdělovač,spinačku,nastavil předstich,zkontroloval rozvody,a nevím na co sem ještě zapomněl.Jinak pokud nemrzne tak chytne na otočení klíčku.Už si nevým rady a to už to řeším čtvrtou zimu poraďte
|
26.1.10, 10:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
zabudol si na sviecky
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
26.1.10, 10:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ty si zahravas, to je 1,6 co byla ve felde? Prej radi preskakujou rozvodi pri roztahovani...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
26.1.10, 12:31 |
|
|
speedman
Tydýt
Příspěvky: 185 Bydliště: Bánovce nad Bebravou
|
Matthes píše: Ty si zahravas, to je 1,6 co byla ve felde? Prej radi preskakujou rozvodi pri roztahovani... mne tiež padla sánka,ked som prečital že to pušta z kopca.si mna minuli tiždeň zastavil pán z 1.9tdi že či ho neroztiahnem,že sa mu vybila baterka cez noc,..ešte že som som mal pri sebe štartovacie káble lebo inač neviem,neviem či by to dizlak pri -10 vydržal
_________________ škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko
|
26.1.10, 13:05 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mně by zajímalo jak jsi naladil na koktávce předstich,
musíš mít vag 1767 se sondou a vag třeba 4O5 a spustit v něm program na předstih,
pak by mě zajímalo když ti to nechytne tak kolik máš na baterce napětí při strartu jestli je víc jak 7V miloš
|
26.1.10, 13:09 |
|
|
Libor Chvojka
Příspěvky: 5 Bydliště: Rychnov u JBC n.N
|
[
quote="darklord"]zabudol si na sviecky[/quote]svíčky sem taky mněnil
|
26.1.10, 13:16 |
|
|
Libor Chvojka
Příspěvky: 5 Bydliště: Rychnov u JBC n.N
|
slovacek.milos píše: mně by zajímalo jak jsi naladil na koktávce předstich, musíš mít vag 1767 se sondou a vag třeba 4O5 a spustit v něm program na předstih,
pak by mě zajímalo když ti to nechytne tak kolik máš na baterce napětí při strartu jestli je víc jak 7V miloš Předstich mně nastavili v servisu a baterka je v poho ale když se to kousne tak napětí klesne vypadá to jako když moc brzo zapálí a zastaví to startér.
|
26.1.10, 13:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
,
pak by mě zajímalo když ti to nechytne tak kolik máš na baterce napětí při strartu jestli je víc jak 7V miloš[/quote]
|
26.1.10, 14:01 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
můžeš to udělat takhle
dáš na baterku multimetr a hodíš si jej pod stěrač, vytáhneš konektor z rozdělovače a zatočíš kolik mube napětí nahlaš miloš
|
26.1.10, 14:04 |
|
|
Libor Chvojka
Příspěvky: 5 Bydliště: Rychnov u JBC n.N
|
slovacek.milos píše: ,
pak by mě zajímalo když ti to nechytne tak kolik máš na baterce napětí při strartu jestli je víc jak 7V miloš [/quote] Když se to kousne tak to klesne asi na 7V ale když odpojím zásuvku na rozdělovači tak točí krásně abaterka drží asi kolem 11V
|
26.1.10, 14:08 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Nezapíše se chyba do ECU a nespadne to do nouzovýho režimu?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
26.1.10, 23:49 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
A když odpojíš čidlo teploty a čidlo v sacím potrubí jak to staruje rychle nebo to zakopne ?Koukni taky na silový kabely + - jestli nejsou pistáciový.Všude je ztráta proudu a při mrazech kdy baterka bojuje se svym vlastnim zvýšenym odporem jsou to naprosto ztrátový maličkosti.Koukni i na ukostření zapalovací cívky a na oba konce,takovej pletenej pásek....kdyžtak ho nahraď obyčejným vodičem s očky...koukni na kabel od alternátoru,jestli není taky zelenej...auto nemusí pak dostatečně dobíjet a v zimě je to sakra potřeba..
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
27.1.10, 00:13 |
|
|
Libor Chvojka
Příspěvky: 5 Bydliště: Rychnov u JBC n.N
|
patrik-hp píše: A když odpojíš čidlo teploty a čidlo v sacím potrubí jak to staruje rychle nebo to zakopne ?Koukni taky na silový kabely + - jestli nejsou pistáciový.Všude je ztráta proudu a při mrazech kdy baterka bojuje se svym vlastnim zvýšenym odporem jsou to naprosto ztrátový maličkosti.Koukni i na ukostření zapalovací cívky a na oba konce,takovej pletenej pásek....kdyžtak ho nahraď obyčejným vodičem s očky...koukni na kabel od alternátoru,jestli není taky zelenej...auto nemusí pak dostatečně dobíjet a v zimě je to sakra potřeba.. Kabeli mam čistý cífku sem ukostřil kabelem s očky.Ale zkusim ty čidla odpojit a uvydíme.....
|
27.1.10, 12:04 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Soudě dle gramotnosti nemusí jít nutně o technický problém...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
27.1.10, 12:24 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
nepére
nes..r bo ty pychnu vydle do sádele Nepér píše: Soudě dle gramotnosti nemusí jít nutně o technický problém...
|
27.1.10, 13:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|