Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 23:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 oddělení pístů od ojnic (aneb projekt "1490") 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek oddělení pístů od ojnic (aneb projekt "1490")
mam písty s ojnicema
chci: samotný písty
problém: pístní čep je v ojnici uložen s přesahem
hodilo by se: nezničit pístní čepy
trochu omáčky: mam písty (Mazda 323 1.6 GTX, 78mm), a chci vyměnit ojnice za škodovácký (mazda má o 1mm delší), aby byly použitelný na kliku z fabie 1.4 8V... o ojnice mi nejde, ale pístní čep by se hodil (přece jenom patří k pístu, ikdyž má stejnej průměr jako škodováckej)...
máte někdo nějakej fígl jak to rozebrat?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


25.1.10, 09:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
To chce nejakej vytahovak. Nebo jsem to delal tak, ze sem vzal dlouhej sroub, matku. Matku sem dal do pulky sroubu, sroub do cepu. Pist sem chytil rukou a mlatil do sroubu kladivkem :-) Nic sem neznicil :-) Ale na pistech mi nezalezelo, mozna by slo pist nahrat.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


25.1.10, 09:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
vytahovák by se hodil, ale nějak ho tu nemam... a nahřívat píst, když má pístní čep od výroby v pístu vůli... to v mim případě spíš nahřát ojnici a nějak ochladit čep... relativně výkonnej zdroj tepla bych měl, a když do čepu dam sníh, tak se bude chladit :) jdu to zkusit :)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


25.1.10, 09:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
tak ojnice rozehřátá na cca 90-100°C, sníh se stihnul roztect, a zbytky vody z něj odpařit... chce to jiný chlazení...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


25.1.10, 10:05
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
trubka a dlouhej imbusovej šroub :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.1.10, 15:52
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
A co je na tom za problém?Technologickej postup?Místo mlácení třeba použij svěrák,když nemáš třeba lis a normálně ho vytlač ven.Jestli ti není ještě jasný čím tak třeba Sadra má dobrej nápad. :P

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


25.1.10, 22:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
je ta to přípraveček http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2188.html

pro inspiraci jsem hodil na motorku, na auto je stejný, jen se modifikují rozměry...

tímto se čep vylisuje šetrně

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


25.1.10, 23:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
patrik-hp píše:
A co je na tom za problém?Technologickej postup?Místo mlácení třeba použij svěrák,když nemáš třeba lis a normálně ho vytlač ven.Jestli ti není ještě jasný čím tak třeba Sadra má dobrej nápad. :P

problém je ten že Mazda udělala ojnice malinko jinak než škodovka... ta ojnice nemá žádný bronzový pouzdro jako škodovácká, prostě ocel na ocel a ještě bez vůle...
jo, zajímal by mě technologickej postup jak se takovýhle spoje rozebíraj
jinak jsem do toho čepu mlátil přes tyč kladívkem a čep se nehnul...kdybych stejně rozebíral škodováckej píst, tak je dávno čep venku...

Pech.: to je hezký, ale tady bych to asi strhnul :(

Sadra17: nemam dost dlouhý imbusy... vlastně ani nic jinýho podobnýho...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


26.1.10, 07:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
tak se svěrákem neúspěch :(
další pokus vidim na rozbrus a rozřezanou ojnici...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


26.1.10, 08:20
Profil ICQ
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
cawes,nechci delat nove tema tak to hodim sem,snad to nebude nikomu vadit :)

zajimalo by me zda je tahle klika stejna jako z fabie a ta cena jestli je prijatelna?
ta prvni od zhora... http://www.sport-parts.cz/index.php?act ... mainCat=88
a kdyz se na ni hodej pisty z fabie tak bude obsah 1450ccm,nebo 1490ccm?
Dik za odpovedi.

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


27.1.10, 17:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Tydýt

Příspěvky: 185
Bydliště: Bánovce nad Bebravou
Příspěvek 
čo si myslite o tích vačkach??...lebo mne sa zdaju až podozrivo lacnéé

_________________
škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko


27.1.10, 17:47
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Polož to celý na dvouplotýnkáč pístem dolů a ojnicí nahoru. Hlídej si teplotu pístu, tak těch 150°C. Pak to chyť za ojnici těsně pod pístem do svěráku a přes tyčku mlať do čepu. Jinak se to nedělá, pak jedině za cenu destrukce.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


27.1.10, 18:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
czechino píše:
cawes,nechci delat nove tema tak to hodim sem,snad to nebude nikomu vadit :)

zajimalo by me zda je tahle klika stejna jako z fabie a ta cena jestli je prijatelna?
ta prvni od zhora... http://www.sport-parts.cz/index.php?act ... mainCat=88
a kdyz se na ni hodej pisty z fabie tak bude obsah 1450ccm,nebo 1490ccm?
Dik za odpovedi.


je to upravena kluka z fabie.......

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


27.1.10, 18:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
speedman píše:
čo si myslite o tích vačkach??...lebo mne sa zdaju až podozrivo lacnéé


tie vacky jazdim v motoroch a su vyborne za tu cenu....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


27.1.10, 18:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 362
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
Gemini: takze by mela jit do favorita bez uprav?
A v cem je lepsi lestena klika od klasicke? lepe klouze bo co? :?:

_________________
Škoda Favorit, teď už 135- šneček


27.1.10, 19:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz