LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ?
Autor |
Zpráva |
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ?
Zdravím vás, chci se zeptat jakou značku podlakového, řízeného LPG do Felície Mpi 50kW? Jde mi hlavně o spolehlivost a slušnou spotřebu s možností seřízení. Na co si dát před montáží a po montáži pozor? Jak je to se zárukou na nové LPG? Je nějaký systém, kde je možnost u Mpi start na Lpg?
|
25.1.10, 21:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jestli chceš řízený tak na reduktoru máš jeden šroubek na volnoběh a škrťák do směšovače jinak nic neštaluješ
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.1.10, 21:25 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
u podtlaku máš možnost startu na lpg, ale může to prej bejt nebezpečný, když nespálenej plyn jde do vejfuku a pak chytne
sekvenční vstřik plynu startuje hned na plyn
_________________ Mrs. Green
|
26.1.10, 17:23 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
no_-_name píše: u podtlaku máš možnost startu na lpg, ale může to prej bejt nebezpečný, když nespálenej plyn jde do vejfuku a pak chytne sekvenční vstřik plynu startuje hned na plyn
Myslím, že nemáš zcela pravdu. Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. Sekvenční vstřikování má jeden známý v oktávce a ten možnost startu na plyn taky nemá, navíc mu to přepne na lpg až když je auto zahřáté na povozní teplotu, nebo tak kolem 70°.
|
26.1.10, 18:50 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
děda má podtlak v MPI lovtec a buď automat nebo LPG, BA
já mám BRC na BMM a taky si můžu vybrat, co chci
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.1.10, 19:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
bosator píše: Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. °.
BRC Blitz
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.1.10, 19:50 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Co jsem četl i jinde nejvíc je chválené BRC, nejspíš do něj půjdu. Mám totiž na výběr BRC za asi 18300, nebo LOVTEC za 15900, oboje s nádrží místo rezervy. Je tam 2400 rozdílu, jde mi o to aby se mi tenle rozdíl vyplatil. O LOVTECU jsem se taky dočetl, že nemá údajně tak dokonalou ř. jednotku oproti např. BRC, že se nedá téměř seřizovat, takže je běžná vyšší spotřeba cca 10l normál. Nevím, zdali je tohle pravda, ale kdyby měl rozdíl ve spotřebě být takový, tak jdu do brc. Kamarád má Lovtec asi 8 lel v 50kW mpi a opravdu má průměrnou spotřebu kolem 10l.Co máme doma ve 2. fel. combi tartarini, je průměr kolem 8,5 a na delší vzd. i 7l. Máte někdo lovtec a jak jste spokojeni? Nebo, co byste doporučili?
|
27.1.10, 21:42 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.1.10, 22:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.1.10, 22:05 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
No ale teď za mrazu a po městě. Ne? Jinak za normálního počasí, na delší vzdálenost a s lehčí nohohou by si za 7,5l jet dokázal. Je to tak? U 40kW Bmm je spotřeba vyšší tak o 1l taky díky nižší kompresi.
|
27.1.10, 22:58 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
na 7. plynu máš jako 6a něco na benzín
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.1.10, 06:05 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
bosator
hele, polské bingo dělá docela dobrý řj, já to mám nakombinované s BRC směš a solenoidem, levnější.. vyšlo to na 16t
|
28.1.10, 11:57 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Docela dost teda.Já jezdím teď za 9l s 1.8 karbec,starty na lpg..a mám LOVTEC..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
28.1.10, 16:35 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
bosator píše: no_-_name píše: u podtlaku máš možnost startu na lpg, ale může to prej bejt nebezpečný, když nespálenej plyn jde do vejfuku a pak chytne sekvenční vstřik plynu startuje hned na plyn Myslím, že nemáš zcela pravdu. Máme doma ve 2. felicii tartarini a u něj možný start na plyn není, ale slyšel jsem, že u některých řízených podlakových systémů to snad jde. Zajímalo by mě které to jsou. Sekvenční vstřikování má jeden známý v oktávce a ten možnost startu na plyn taky nemá, navíc mu to přepne na lpg až když je auto zahřáté na povozní teplotu, nebo tak kolem 70°.
V případě sekvenčního vstřikování se vždy startuje na benzín a přepíná se na plyn při určité teplotě, která se dá nastavit v jednotce, optimálně stačí 35 °C. Existovali jisté jednotky, které umožnovali nouzové startování na LPG, když nebyl benzín nebo byla závada u benzínu. Dále by se dal systém trochu ošidit, stačil by správný rezistor (nebudu psát kam a jaký) a šlo by vždy startovat na plyn. Zas na druhou stranu, motor by trpěl. Mé zkušenosti za 14 let jízdy na LPG jsou bohaté v šesti autech a najeto moře km, momentálně mám dvě auta na LPG, Fábii a Octávii. Pár much má LPG, ale je spolehlivější než benzín.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
28.1.10, 21:40 |
|
|
no_-_name
Příspěvky: 533 Bydliště: Mladá Boleslav
|
Karátek píše: V případě sekvenčního vstřikování se vždy startuje na benzín předpokládám, že se myslí sekvenční vstřikování benzínu Takže tam je teda přepínač, že to buďto jede jenom na benzín, anebo ve druhý poloze automat BA/LPG kterej při určitý teplotě sám přepne, chápu to správně ? A z jakého důvodu se u toho přepínání řeší ještě otáčky?
_________________ Mrs. Green
|
29.1.10, 00:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|