Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Problem s LPG - moc zere 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
spartra píše:
2 roky na membrány je dle mě teda málo :roll:


záleží aj na kilometroch, aká nemrznúca, ak je stará rozožiera všetko, predsa len je to guma...

tesnenie :?: ono membrána je zároveň aj tesnenie, jesna čast tesní voda/vzduch a druhá (vnútorná časť) tesní voda/LPG, tam ti to prežralo, alebo čosi, musíš to rozobrať a uvidíš..

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.1.10, 18:06
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
zdravíčko, sem tu zas,
reduktor je po výměně membrán, gumiček,o-kroužků, lpg filtr jsem měnil ca před rokem, všechny spoje jsem komplet prolez přetáhnul, nebyl znát žadný únik
přesto je spotřeba krásných 11,5l LPG/100km261
volnoběžný otáčky ca 1000 ot/min, šroub otevřenej na 2 a 1/4 otáčky, když uberu 1/4 otáčky, je ti znát na jízdě, spíše by možná šlo přidat o1/4otáčky na 2 a 1/2 otáčky.
vyměnil jsem kabely, rozdělovač, palec, víčko, svíčky.
co dál s ním261 ?
v zimě hůř chytá, studenej motor běží tak trhaně

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


2.2.10, 22:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
záleží na celkovom stave motora, prvoradý je predpoklad 100% stavu na benzín, celkové nastavenie aspoň na 98 oktánový benzín...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.2.10, 22:33
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tak sem tu zas, bylo vysoký hc kolem 1350 (býti má kolem 350) částečně se problém vyřešil, byli podfouknutý ventily u 2 válců
hlava se nechala srovnat, nový těsnění podhlavní + pod svody, zabrousit ventily, karburátor se nechal poštelovat u p. kratochvíla, ventily seřízený, předstih taky
membrány maj najeto 1500km ca 1 měsíc starý, vduchovej filt novej, lpg filtr čištěn-starej kolem 1 roku
tlaky se budou teprve měřit :!:
studený to absolutně nedrží volnoběh ani mírně prohřátý(po 5-10km jízdy), jedinej rozdíl na BA, že to při běhu necuká, na LPG to jěště ke všemu, cuká, volnoběh tak divně skáče(lítá).
podložka pod karburátorem je 3 dílná - rovná, těsnění sem si dělal sám z 0,6 papíru(rotěs), těsnění pod mix sem zkoušel ten samej papír i gumu :!:
co vás napadá? zapalování, špatná směs, někdě to přisává :idea: :roll: :sick:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


8.3.10, 22:22
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz