tak sem tu zas, bylo vysoký hc kolem 1350 (býti má kolem 350) částečně se problém vyřešil, byli podfouknutý ventily u 2 válců
hlava se nechala srovnat, nový těsnění podhlavní + pod svody, zabrousit ventily, karburátor se nechal poštelovat u p. kratochvíla, ventily seřízený, předstih taky
membrány maj najeto 1500km ca 1 měsíc starý, vduchovej filt novej, lpg filtr čištěn-starej kolem 1 roku
tlaky se budou teprve měřit
studený to absolutně nedrží volnoběh ani mírně prohřátý(po 5-10km jízdy), jedinej rozdíl na BA, že to při běhu necuká, na LPG to jěště ke všemu, cuká, volnoběh tak divně skáče(lítá).
podložka pod karburátorem je 3 dílná - rovná, těsnění sem si dělal sám z 0,6 papíru(rotěs), těsnění pod mix sem zkoušel ten samej papír i gumu
co vás napadá? zapalování, špatná směs, někdě to přisává