Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 08:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 problem po vymene lambdy - 1.3 MPi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
Keď máš klapku OK, tak stačí zohriať motor nad 80°C, vymazať chyby, "prispôsobiť " - zmazať adaptačné hodnoty, urobiť základné nastavenie, vypnúť zapaľovanie a znova naštartovať - malo by to ísť aj VAG-om. Ale skôr by som asi pozrel prečo tá lambda napísala tú chybu, či nie je problém aj niekde inde, snímač teploty, snímač otáčok, netesnosť na nasávaní dokážu rozhádzať otáčky :roll:

_________________
Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999


30.1.10, 19:26
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Prvne pred par tydny byl vadny termostat a ten zdvojeny teplomer vody, to dvojite cidlo vody na skrini termostatu. To vsechno sem vymenil a chyby smazal. Pred tydnem brachovi vzrostla spotreba ze 7l na 10l a po pripojeni koukam vada 00525 - oxygen senzor. Takze koupena nova lambada, vymenena + rovnou vycisteni klapky a ejhle najednou problem.
Volnobeh predtim nehoupal, byl vyssi asi 950-1000ot ale nelital 1500-2500ot to ani nahodou.

Me by spis zajimalo proc to lita nahoru dolu presne v tomhle rozmezi, jestli to neco signalizuje nebo tak neco. Prolezl sem cely manual k SIMOS 2P, ale nikde nic. Jen rady jak co zkontrolovat nebo nastavit VAGem. Nak


30.1.10, 19:34
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
[quote="Nakadah"]Pripojena nebo odpojena. Zadny rozdil Milosi, takze nevim. Jinou verzi VAG-COM? Zkusit to projet? No dneska uz ne, je tma. Zavrel sem garaz a sel do tepla, uz me byla kosa. Nak[/quote

budeš to muse ještě zkusit znova projít jestli jsi někde neudělal chybu i při šistění klapky všechno jste připojili, třeba hadici od nádobky s uhlím,

na zkrocení té klapky jseou ještě dvě možnosti ale musíš prověřit zda není problém někde jinde, ve tvé práci nebo špatném postupupu, miloš


30.1.10, 21:57
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jeste sem znova prosel vsecko zapojeni, znova udelal celou proceduru resetu, adaptacni hodnoty 000 proste smazat, znova zakladni nastaveni klapky, proste podle toho navodu. Vsechno je jak ma byt, nikde neni nic blbe zapojeno. Auto sem nechal vychladnout voda mela nejakych 37°C. Po nahozeni drzelo 1800-2000 vice mene stabilne. Jak teplota prelezla 66°C zacalo klasicky divadlo 1500 2500 1500 2500 a furt dokola. Kdyz jde motor do zaberu pres spojku tak si sam nepridava, otacky jsou stabilni. Staci spojku pustit a zacne litat.

Takze jelikoz teplota vody byla nad 80°C zase sem celou VAG proceduru (dneska po 8-me ?? ) udelal znovu. Zhasnul v garazi zamkl a sel dom. Zitra brachu ceka vylet 2x 60km tak uvidime esi se neco zmeni. Jak ja miluju karburatory... Nak


30.1.10, 22:20
Profil ICQ

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
Čo s tým má spojka :?: , sorry - asi som to nepochopil :oops: . Voľnobeh sa mení, keď stlačíš spojku, alebo sa pokúšaš pohnúť :?: Pamäť je prázdna, blok hodnôt sedí :?: . Keď nič nepomôže asi budeš musieť potenciometer klapky prebehnúť diavou :idea: .

_________________
Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999


30.1.10, 22:27
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
popíšu ti podobný případ možná půl roku starý dělali jsme údržbu ve OK a řikám kámošovi vyčisti ještě klapku a :shock:

nastal podobný tanec, natěstí jsem měl totálku před barákem, tak přehodili klapku, pak i řj a nic pořád dokola jezdili jak paka resetovali přizpůsoovali, časem přestalo to lítání ale 24OO otáček, dali původné kjednotku i klapku a bezradným způsobem se sekaly otáčky na 2OOO,

borec stím tak jezdí, situace se časem zlepčila no občas se plyn sekne na 2OOO a musí drbnout do plynu je zdaleka tak mu nepomohu


pokud auto nezkrotíš mně zabral vždy supervag je tam na to program platím 25O korun, ještě táden to občas zablbne a OK miloš


31.1.10, 10:07
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
No bracha rano usedl a jel ke znamemu, celkem slusny vylet to bude, tak sem zvedavy jestli se neco zmeni. Diavu kdyz tak mam, tak jeste tenhle diaví tuning muzu zmaknout.
Prolezl sem cely manual k jednotce Simos 2P, ale nenasel sem zadnou zminku o takovem chybovem stavu. SuperVAG mi nic nerika, ale predpokladam ze kvuli tomu uz se bude muset do servisu. Nak


31.1.10, 12:04
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Nakadah píše:
No bracha rano usedl a jel ke znamemu, celkem slusny vylet to bude, tak sem zvedavy jestli se neco zmeni. Diavu kdyz tak mam, tak jeste tenhle diaví tuning muzu zmaknout.
Prolezl sem cely manual k jednotce Simos 2P, ale nenasel sem zadnou zminku o takovem chybovem stavu. SuperVAG mi nic nerika, ale predpokladam ze kvuli tomu uz se bude muset do servisu. Nak


si musíš najít servis se superVAG já na tom v minulosti byl

za 25O koček a úspěch, u nás ho má tonda zelina,

kdoví jestli neděláme chybu s kabelem KL jestli fakt musí být kabel KKL ten stojí 14OO čert ví

no hlavně piš já si stím motordiagem myslel na vítězství a ono problém miloš


31.1.10, 12:13
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Takze uz je po problemu, bracha prijel zpatky po asi tech 120km a volnobeh uz nehoupal. Drzel ale asi 1000ot a zlovestne syceni me ukazalo ze sem neco prehledl :oops: coz je teda ostuda. Jak sem tam ruzne lozil k lambde a kolem motoru, povytahl sem hadicku od el.mag ventilu odvetrani nadobky a nevsiml si toho. Pri tom divadle s otackama to slyset nebylo, prehlusil to motor. Takze sup hadicku zpet, misto sponky radeji stahovaci paska a znova jeste jednou reset. Motordiag, adaptacni hodnoty 000, zakladni nastaveni klapky. Pink 800ot drzi krasne.

Uznavam ze provozni slepota je hrozna vec, chce to jeste jednoho aby to zkontroloval :oops: :lol: diky vsem za rady, hlavne Milos jako vzdy machr. Nak


31.1.10, 14:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Nakadah: tak tomuto sa hovori postihnutie z povolania... rovnake veci sa nam stavaju na VS ked robis program, a on v konecnom dosledku stale robi blbosti, tri dni do toho pozeras, skusas a nic... nakoniec dojde niekto co ho v zivote nevidel a v momente vidi kde je chyba ;)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


31.1.10, 14:38
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
[quote="darklord"]Nakadah: tak tomuto sa hovori postihnutie z povolania... rovnake veci sa nam stavaju na VS ked robis program, a on v konecnom dosledku stale robi blbosti, tri dni do toho pozeras, skusas a nic... nakoniec dojde niekto co ho v zivote nevidel a v momente vidi kde je chyba ;)[/quot

prosímtě a na jaké výšce působíš dík miloš


31.1.10, 20:54
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Taky jsem dnes čistil klapku, pak resetoval a nastavoval, naštěstí se to obešlo bez komplikací. Jinak diavu jsem už 2x použil, dle Milošova doporučení, a opravdu na vyčistění supr čistič, nemá smysl vyhazovat 250kč za nějaký sprej.


31.1.10, 21:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz