Autor |
Zpráva |
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Funguje to,ale krátce.To těsnění není ničím fixovaný,je jen volně ložený na vložce.Je to řešení na krátkou dobu..Pokud to auto nebude dlouho sloužit a odebere se k jinému majiteli nebo dokonce do věčných lovišť,udělej to takhle od boku...Ale mít rovnanou hlavu a odbejt to na spodku,to není oprava to je řešení k dalšímu řešení.Ojeb musí bejt někde poznat ...dříve či později
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
24.1.10, 19:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
my to máme takhle na fáčku, protože se nám kvůli tomu nechtěl dělat motor a táta potřeboval druhej den jet do práce (ještě makal ve fabrice) no a drží to, neim jak dlouho, ale dělali sme to někdy z jara a celej rok pohoda
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
24.1.10, 22:01 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Jj i já to dělal kdysi na přání.Spodek se mě ani nechtěl na 105tce dělat,hlavně ještě ke všemu na ulici.To už je cca 3-4roky.Ty vložky by se mě rozpadly v ruce jak byly sežraný vodou,auto jezdí pořád,ale je to posunovač,pro dceru dotyčného,tak že lážo plážo ....Ale zrovna minulej rok na jaře sem řešil Favorita kde to někdo takhle narafičil na dvou prostředních vložkách.To auto ztrácelo vodu a jezdilo většinou na tři.Ten čtvrtej si chvíli hrál na vodníka a pak chytil taky.A to bylo rok po rovnání hlavy a výměně těsnění....
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
24.1.10, 23:45 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
mám ten měděnej kroužek nastražit mezi těsnění a vložku nebo mezi těsnění a hlavu? Co bude lepší?
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
26.1.10, 17:28 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Vložka - těsnění. Lehce na dvou třech místech ďubni vazelínu, aby drželo na místě, než to složíš.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
26.1.10, 18:31 |
|
|
florisimo
Příspěvky: 220
|
děkuju všem moc za rady, motor už mám složenej a auto jezdí. S novým těsněním je to úplně o něčem jiném-radiátor krásně topí a v nádobce na vodu není žádný tlak. Jen při dotahování šroubů na hlavě se mi strhal šroub (úplně vlevo dole nejblíž rozdělovači) co dotahuje hlavu v místě kde vedou rozvodový tyčky. Očekával jsem že mi bude přes těsnění prolínat olej kvůli malému dotažení, ale zatím se tak neděje. Kdyby to začalo zlobit, tak ho vytahovákem vytáhnu a dám novej(je to šteft s matkou). Škodovkám zdar
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
30.1.10, 22:26 |
|
|
radek2316
Příspěvky: 3 Bydliště: Liberec
|
Záhadný únik vody Fel. 1,6
Prosím o radu.Mám felicii 1,6 nov.model.Záhadně se strácí voda.Motor nekouří,topí,startuje a jede v pohodě,ale strácí se voda a nemůžu najít důvod.
Olej je čistej a nepřibívá,takže do nej to nemizí.Když motor ohřeju na plno do sepnutí větráku a otevřu víčko expanzky tak si to odfoukne jako
limonáda ale pak už nic nebublá,jen přepadem se vrací voda,takže by to těsnění pod hlavou být nemělo(doufám).
Nemohl by to být třeba termostat? možná málo otvírá.Vážně už nevím kde hledat.
Moc děkuju za případné rady a tipy.
_________________ Felicia 1,6 combi new face r.98
Naposledy upravil radek2316 dne 10.3.10, 09:01, celkově upraveno 1
|
10.3.10, 08:56 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
kolko sa ti tej vody straca? hladaj na spojoch, hadiciach, chladici biele flaky po antifreez
Ziadna panika, zatial...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
10.3.10, 09:01 |
|
|
radek2316
Příspěvky: 3 Bydliště: Liberec
|
asi tak 1 až 1,5 litru za měsíc
_________________ Felicia 1,6 combi new face r.98
|
10.3.10, 09:03 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
dobrý je kompresorek z ledničky, auto na zvedák a tlakovat a tlakovat, někde to ukápnout musí, nejčastější záhadou u l.6 je okroužek který těsní trubku od čerpadla do termostatu za motorem, je to okroužek až v termostatu, tam spravidla kápne
musíš tlakovat a tlakovat i hodinu za studena sem tan nastartovat miloš
|
10.3.10, 09:39 |
|
|
radek2316
Příspěvky: 3 Bydliště: Liberec
|
Tak já rovnou vyměním termostat a bude snad klid.
_________________ Felicia 1,6 combi new face r.98
|
10.3.10, 09:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|