Karátek - Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Autor |
Zpráva |
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Carlos píše: Hele a není to škoda do takové raritky dávat černý interiér a nově lakovat? Takovej originál byť s nějakou tou patinou a drobným šrámem není taky vubec špatný. Spíš třeba LS vnitřek a lak pořádně rozleštit ..., nebylo by to lepší?
Mám v plánu nechat vše v originálu, jen chci černou barvu palubovky, elektro favority se dělali do roku 94 a od roku 93 s černou palubovkou jako v benzínové verzi. Dále chci stejnou barvu a vše udržovat v perfektním stavu, aby dlouho vydržel, některé opravy budu řešit individuálně. Vím o pár ND včetně dvou motorů, takže se dá na černo předělat spalovací verze na elektro (přidělá se jen na převodovku, žádné úpravy), kdyby někdo chtěl. Původní lak je samozřejmě lepší, ale zas nechci, aby zreznul.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
31.1.10, 00:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Jasně no, pokud už je lak na prd, tak jistě. Ale ten černý vnitřek nevim no.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
31.1.10, 00:29 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
MATTESS píše: Trochu s tím vývojem zápasili. Jednou jeli z Plzně do Ejpovic a po výpadovce (Rokycanská - táhlý kopeček) už docházely baterie a ploužili se čtyřicítkou a modlili se, aby dojeli
Trochu ta technologie baterek tenkrát pokulhávala, dneska je situace opačná, u nej baterek váha jen čtvrteční, dojezd obrovský, rychlonabíjení, za půl hodiny nabito a počet cyklu min 2000, což odpovídá cca 300 000 km na jednu životnost. Baterie s BMS by mě stáli v dnešní době min. 180 000,-
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
31.1.10, 00:34 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Carlos píše: Jasně no, pokud už je lak na prd, tak jistě. Ale ten černý vnitřek nevim no.
Lak ještě ujde, ale líbil by se mi nový bílý lak. Proč by jsi neměnil za černý? Nelíbí nebo kvuli zachování?
Takhle bys to nechal?
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
31.1.10, 00:41 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Jo jo, tohle je ten z ´92 s tmavším spodkem palubky že? Ano nechal, mě to přijde k favoritu více se hodící, ten černý tak evokuje feldu. Ale je takový pohlednější a leckomu i útulnější, ale zas na druhou stranu, pokud je to 92, tak ta je snad pro montáž černých tapeců přizpůsobena. Takže pokud si necháš původní vnitřek a dáš černý jsem za. Prostě mi přijde škoda takhle upravovat takovou zajímavůstku.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
31.1.10, 01:32 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
tohle je paráda sem ani nevědel že něco takového existuje....fakt super já takovehle autičko mit tak bych nechal vše original, dal do super stavu, zatlačil do garaže, vyjel za 20 let, prodal a šel do finančního důchodu
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
31.1.10, 08:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jakto že na fotce to má budějckou značku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.1.10, 08:40 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Tak na toto se asi pojedu podívat. Vypadá to skvěle
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
31.1.10, 08:46 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ha, super, že existuje takéto vozítko! Paráda.
Ja by som ale osobne na tom nejak nejazdil, iba by som zachoval, ako veterána (alebo teda raritku). Bo náklady mi neprídu až tak nízke, keď píšeš, že baterky stoja 50 000 a to je na 50 000 km. Potom cca 25 kWh/100 km a to mi vychádza tak cca 270 Skk (9€) /100 km...a ja mám aktuálne cca 8€/100 km a na Corse v lete tak 6,5 €/100 km....teda, aspoň ja tu mám kWh za cca 0,2€ (ak nie viac)...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.1.10, 08:49 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
31.1.10, 08:55 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Koukám CB značka, tos nám ukradl unikát z jihu
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
31.1.10, 09:00 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12141 Bydliště: Tynec n.L.
|
Fakt krasnej stroj. Ta cena baterii mne trochu desi. Dojede to do Holandska?
Edit: Jeee, ja sem debil, dyt neni kde tankovat...
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
31.1.10, 09:05 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Carlos píše: Jo jo, tohle je ten z ´92 s tmavším spodkem palubky že? Ano nechal, mě to přijde k favoritu více se hodící, ten černý tak evokuje feldu. Ale je takový pohlednější a leckomu i útulnější, ale zas na druhou stranu, pokud je to 92, tak ta je snad pro montáž černých tapeců přizpůsobena. Takže pokud si necháš původní vnitřek a dáš černý jsem za. Prostě mi přijde škoda takhle upravovat takovou zajímavůstku.
Máš pravdu, spodek je tmavší a tapec se dá použí bez problému. Já si ještě vše promyslím, možná by bylo dobré vše uchovat v původním stavu. Horní obložení už mám černé a sedačky také s posledního favorita.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
31.1.10, 09:31 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Viky píše: Edit: Jeee, ja sem debil, dyt neni kde tankovat... Aj by možno bolo, ale kto by ho čakal Cesta by trvala trochu dlho...asi tak 2 týždne...alebo ho niekto vezme na vleku Budeme sa striedať...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.1.10, 09:33 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Na moje cesty do práce bych něco takovýho potřeboval
|
31.1.10, 09:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|