Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 17:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 241
Příspěvek Re: kroužky, výfuk ?
Karátek píše:
Je to tak, na pístní kroužky je vyvíjen vyšší tlak a je "suchý", takže odcházejí i v zahřátém motoru, ale i tak vydrží kroužky dlouho, až najedeš určitý počet kilometrů, poznáš sám. U výfuku platí skoro to samé, ale vše poznáš sám. To jsou mé postřehy za ty léta provozu na LPG. Má také někdo stejné zkušenosti?


Sorry, nechápu ten vyšší tlak - plyn má delší hoření, tudíž je tlak v průběhu dráhy pístu parciálně nižší (dokonce i nárust tlaku je po plošší křivce- odtud to známé "ztišení" motoru na lpg) - z toho ovšem vyplývá vyšší teplotní zátěž, což všici víme, ale na kroužky to za studenýho startu fakt vliv nemá : tvrdím opak, kroužky jsou lépe mazány jelikož nedochází ke stržení oleje benzínem, známým to rozpoštědlem. Osobní zkušenosti- 450 000 na lpg.


1.2.10, 19:54
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Re: kroužky, výfuk ?
A co říkáte, dát do fel Mpi neřízený podlak, kde by fungovalo pouze automatické přepnutí z benzínu na lpg, jinak bez řídící jednotky a servoventilu? Podobně jako u karburátového favorita. Vidím v tom hlavně jednoduchost, nezávislost na nějaké špatně dostupné diagnostice, možnost vlastniho seřízení.


1.2.10, 22:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nevím jak u Mpi, ale u BMM je přesně tohle to nejhorší, co může být. Pokud se ti líbí vysoká spotřeba, neustálé problémy jak na plyn, tak na benzín a neustálé odpojování baterky k vymazání paměti řj, tak směle do toho.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


1.2.10, 23:21
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
přesně tak, neřízený podtlak je u těchto aut nesmysl


2.2.10, 10:49
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek 
Tak se taky podelim se svymi zkusenostmi mam Felicii 1.3 MPI a mam tam 4roky LPG rizeny podtlak prez sani od Lovtec a spotrebu mam 8l a v zime 9l. zjistil jsem ze hodne zalezi na kvalite plynu a nejlepsi ho maji na Shell alespon co se tyce v okoli F-M.


2.2.10, 20:49
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek 
Jo a jeste k tomu slehani tak jsem se o tom bavil s plynarem a prvni na co se me ptal jestli nemam namontovany svicky Brisk Silver ze s nima to dela dost casto ze nejlepsi jsou klasiky. Ja mel tri bodove a o tech rikal ze kazdemu motoru na LPG nasednou ted mam klasiku a bez problemu.


2.2.10, 21:05
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Proč myslíte, že neřízený podtlak je to nejhorší? Co jsem se bavil se 2 lidma, co mají ve felícii Mpi neřízený podtlak, jsou s ním celkově spokojeni, mají průměrnou spotřebu kolem 9l, což je srovnatelné s řízeným, 1 z nich už má najeto s tímto systémem kolem 300tis km a prý zatím žádné závady spojené s lambdou, nebo katalyzátorem neřešili. Ještě kamarád má neřízený v jednobodové 40kw cca 80tis km BRC a ten má spotřebu kolem 10l s novými membránami a pravda už měnil lambda sondu, auto má celkem najeto 135tis km. No třeba jen záleží, jak dobře se to zapojí a sřídí, ale to samé platí i pro řízený.
Ještě se chci zeptat bed336, ten Lovtec máš i přímo s řídící jednotkou Lovtec, nebo Lovato? Neměl bys si nějaké fotky, jak je to máš zapojené u té řídící jednotky?Mám totiž nabídku na Lovtec i s nádrží místo rezervy za 15900, tak by mě to zajímalo. Něměl si s tím žádné problémy, se seřízením apod, občas jsem slyšel na Lovtec stížnosti?


2.2.10, 21:15
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek 
bosator: Mam ridici jednotku primo lovatec nadrz misto rezervy.Foto bych rad poslal ale nemohu auto v servise potkalo se s traktorem.Probleby zadne nebyly vsechno slape jak ma. mam ho 4roky a tenkrat stalo 18 000kc.


3.2.10, 17:21
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
:shock: já mam ted nově BRC za 14 :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


3.2.10, 17:28
Profil ICQ

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Sadra17 píše:
:shock: já mam ted nově BRC za 14 :lol:

Sádra, těch 14 to byla normální cena, nebo ze známosti? To je řízený BRC se 60l válcem za 14? za 14 to by se mi taky libilo.Kde ti to montovali?
bed336 díky za info, slyšel jsem parkrát stížnosti u Lovtecu na vysokou spotřebu, ale jestli máš 8-9l na 100, tak to jde. Musím zjistit aktuální info od plynaře, co mi to bude montovat.Doufám, že srážka s traktorem nebila moc tragická, že tě to nebude stát balík.
Ještě se chci zeptat, jak dlouho je záruka na LPG? Totiž ten plynař mi napodzim tvrdil, že je to služba, že dávají jen 6 měsíců. Je to normální?


5.2.10, 20:44
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
normální cena + teda 700,- bylo první natankování dělali mi to tady http://www.lpg-autogascentrum.cz/cz/lpg ... s-centrum/ ráno v 7 stálo auto před dílnou a v 1 už sem jel domu na plyn :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


5.2.10, 21:06
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
na věci je normálně 2 roky záruka na montáž nevim kolik daji

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


5.2.10, 21:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
ZNOVU se budu opakovat..DO BMM i MPi MINIMÁLNĚ ŘÍZENÝ PODTLAK!!!

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


12.2.10, 14:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: kroužky, výfuk ?
aeronaut7111 píše:
Karátek píše:
Je to tak, na pístní kroužky je vyvíjen vyšší tlak a je "suchý", takže odcházejí i v zahřátém motoru, ale i tak vydrží kroužky dlouho, až najedeš určitý počet kilometrů, poznáš sám. U výfuku platí skoro to samé, ale vše poznáš sám. To jsou mé postřehy za ty léta provozu na LPG. Má také někdo stejné zkušenosti?


Sorry, nechápu ten vyšší tlak - plyn má delší hoření, tudíž je tlak v průběhu dráhy pístu parciálně nižší (dokonce i nárust tlaku je po plošší křivce- odtud to známé "ztišení" motoru na lpg) - z toho ovšem vyplývá vyšší teplotní zátěž, což všici víme, ale na kroužky to za studenýho startu fakt vliv nemá : tvrdím opak, kroužky jsou lépe mazány jelikož nedochází ke stržení oleje benzínem, známým to rozpoštědlem. Osobní zkušenosti- 450 000 na lpg.


Plyn maže pístní kroužky? Benzín rozpouští usazeniny? 450 000 v jednom autě? Já jen žasnu. :shock:


12.2.10, 15:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
aeronaut7111 píše:
přesně tak, neřízený podtlak je u těchto aut nesmysl


Jj. :)


12.2.10, 15:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz