LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ?
Autor |
Zpráva |
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
Re: kroužky, výfuk ?
Karátek píše: Je to tak, na pístní kroužky je vyvíjen vyšší tlak a je "suchý", takže odcházejí i v zahřátém motoru, ale i tak vydrží kroužky dlouho, až najedeš určitý počet kilometrů, poznáš sám. U výfuku platí skoro to samé, ale vše poznáš sám. To jsou mé postřehy za ty léta provozu na LPG. Má také někdo stejné zkušenosti?
Sorry, nechápu ten vyšší tlak - plyn má delší hoření, tudíž je tlak v průběhu dráhy pístu parciálně nižší (dokonce i nárust tlaku je po plošší křivce- odtud to známé "ztišení" motoru na lpg) - z toho ovšem vyplývá vyšší teplotní zátěž, což všici víme, ale na kroužky to za studenýho startu fakt vliv nemá : tvrdím opak, kroužky jsou lépe mazány jelikož nedochází ke stržení oleje benzínem, známým to rozpoštědlem. Osobní zkušenosti- 450 000 na lpg.
|
1.2.10, 19:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Re: kroužky, výfuk ?
A co říkáte, dát do fel Mpi neřízený podlak, kde by fungovalo pouze automatické přepnutí z benzínu na lpg, jinak bez řídící jednotky a servoventilu? Podobně jako u karburátového favorita. Vidím v tom hlavně jednoduchost, nezávislost na nějaké špatně dostupné diagnostice, možnost vlastniho seřízení.
|
1.2.10, 22:39 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Nevím jak u Mpi, ale u BMM je přesně tohle to nejhorší, co může být. Pokud se ti líbí vysoká spotřeba, neustálé problémy jak na plyn, tak na benzín a neustálé odpojování baterky k vymazání paměti řj, tak směle do toho.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
1.2.10, 23:21 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
přesně tak, neřízený podtlak je u těchto aut nesmysl
|
2.2.10, 10:49 |
|
|
bed336
Příspěvky: 12
|
Tak se taky podelim se svymi zkusenostmi mam Felicii 1.3 MPI a mam tam 4roky LPG rizeny podtlak prez sani od Lovtec a spotrebu mam 8l a v zime 9l. zjistil jsem ze hodne zalezi na kvalite plynu a nejlepsi ho maji na Shell alespon co se tyce v okoli F-M.
|
2.2.10, 20:49 |
|
|
bed336
Příspěvky: 12
|
Jo a jeste k tomu slehani tak jsem se o tom bavil s plynarem a prvni na co se me ptal jestli nemam namontovany svicky Brisk Silver ze s nima to dela dost casto ze nejlepsi jsou klasiky. Ja mel tri bodove a o tech rikal ze kazdemu motoru na LPG nasednou ted mam klasiku a bez problemu.
|
2.2.10, 21:05 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Proč myslíte, že neřízený podtlak je to nejhorší? Co jsem se bavil se 2 lidma, co mají ve felícii Mpi neřízený podtlak, jsou s ním celkově spokojeni, mají průměrnou spotřebu kolem 9l, což je srovnatelné s řízeným, 1 z nich už má najeto s tímto systémem kolem 300tis km a prý zatím žádné závady spojené s lambdou, nebo katalyzátorem neřešili. Ještě kamarád má neřízený v jednobodové 40kw cca 80tis km BRC a ten má spotřebu kolem 10l s novými membránami a pravda už měnil lambda sondu, auto má celkem najeto 135tis km. No třeba jen záleží, jak dobře se to zapojí a sřídí, ale to samé platí i pro řízený.
Ještě se chci zeptat bed336, ten Lovtec máš i přímo s řídící jednotkou Lovtec, nebo Lovato? Neměl bys si nějaké fotky, jak je to máš zapojené u té řídící jednotky?Mám totiž nabídku na Lovtec i s nádrží místo rezervy za 15900, tak by mě to zajímalo. Něměl si s tím žádné problémy, se seřízením apod, občas jsem slyšel na Lovtec stížnosti?
|
2.2.10, 21:15 |
|
|
bed336
Příspěvky: 12
|
bosator: Mam ridici jednotku primo lovatec nadrz misto rezervy.Foto bych rad poslal ale nemohu auto v servise potkalo se s traktorem.Probleby zadne nebyly vsechno slape jak ma. mam ho 4roky a tenkrat stalo 18 000kc.
|
3.2.10, 17:21 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já mam ted nově BRC za 14
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.2.10, 17:28 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Sadra17 píše: :shock: já mam ted nově BRC za 14
Sádra, těch 14 to byla normální cena, nebo ze známosti? To je řízený BRC se 60l válcem za 14? za 14 to by se mi taky libilo.Kde ti to montovali?
bed336 díky za info, slyšel jsem parkrát stížnosti u Lovtecu na vysokou spotřebu, ale jestli máš 8-9l na 100, tak to jde. Musím zjistit aktuální info od plynaře, co mi to bude montovat.Doufám, že srážka s traktorem nebila moc tragická, že tě to nebude stát balík.
Ještě se chci zeptat, jak dlouho je záruka na LPG? Totiž ten plynař mi napodzim tvrdil, že je to služba, že dávají jen 6 měsíců. Je to normální?
|
5.2.10, 20:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
normální cena + teda 700,- bylo první natankování dělali mi to tady http://www.lpg-autogascentrum.cz/cz/lpg ... s-centrum/ ráno v 7 stálo auto před dílnou a v 1 už sem jel domu na plyn
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.2.10, 21:06 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
na věci je normálně 2 roky záruka na montáž nevim kolik daji
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.2.10, 21:08 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
ZNOVU se budu opakovat..DO BMM i MPi MINIMÁLNĚ ŘÍZENÝ PODTLAK!!!
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.2.10, 14:45 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Re: kroužky, výfuk ?
aeronaut7111 píše: Karátek píše: Je to tak, na pístní kroužky je vyvíjen vyšší tlak a je "suchý", takže odcházejí i v zahřátém motoru, ale i tak vydrží kroužky dlouho, až najedeš určitý počet kilometrů, poznáš sám. U výfuku platí skoro to samé, ale vše poznáš sám. To jsou mé postřehy za ty léta provozu na LPG. Má také někdo stejné zkušenosti? Sorry, nechápu ten vyšší tlak - plyn má delší hoření, tudíž je tlak v průběhu dráhy pístu parciálně nižší (dokonce i nárust tlaku je po plošší křivce- odtud to známé "ztišení" motoru na lpg) - z toho ovšem vyplývá vyšší teplotní zátěž, což všici víme, ale na kroužky to za studenýho startu fakt vliv nemá : tvrdím opak, kroužky jsou lépe mazány jelikož nedochází ke stržení oleje benzínem, známým to rozpoštědlem. Osobní zkušenosti- 450 000 na lpg.
Plyn maže pístní kroužky? Benzín rozpouští usazeniny? 450 000 v jednom autě? Já jen žasnu.
|
12.2.10, 15:31 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
aeronaut7111 píše: přesně tak, neřízený podtlak je u těchto aut nesmysl
Jj.
|
12.2.10, 15:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|