Paměť závad - lambda sonda
Autor |
Zpráva |
shubeny
Příspěvky: 49 Bydliště: Kaplice, Jížní Čechy
|
Nemeril, ale neco sem o tom cetl, jak to ma tedy presne byt? zitra bych to zkusil.
_________________ Škoda Felicia 1.3MPi 50kW (1997) 135tis najeto.
|
2.2.10, 17:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
aeronaut7111 píše: měřil jsi tu lambdu voltmětrem ??
ty jsi ji měřil voltmetrem já snad jednou přímo na řj, nechceš udělat foto jak co měřit dík miloš
|
2.2.10, 17:42 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
milošu
to je návrh (že nám to vyfotíš) nebo to potřebuješ vyfotiť ? ináč jak mi došlo poté co mě kristensen nakop, tak signální lambádovej je oddělenej chlévečkem v konektoru ) A nic sem nepropichoval, vzal jsem kabel počítačovej, oholil, vsunul do kontaktů a zacvak... ale teď už mám odizolovačkovaný spoj (vede to k lpg)
|
2.2.10, 17:58 |
|
|
shubeny
Příspěvky: 49 Bydliště: Kaplice, Jížní Čechy
|
a jak se to tedy meri, kde?.. a jake hodnoty by to melo mit?
_________________ Škoda Felicia 1.3MPi 50kW (1997) 135tis najeto.
|
2.2.10, 18:36 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
kde merit 1,3 mpi
Najdeš konektor lambdy- jsou v tom 4 dráty, jeden z nich má oddělený chlíveček (to je signál) - k tomu se nějak připíchni voltmetrem (digitál) (propíchni jehlou nebo viz výš...) a druhej konec voltmetru dej na zem (k nějakému šroubu karoserie). Při nastartovaném motoru by měl voltmetr ukazovat periodicky 0 až 1 V (na volnoběh cca 1 sec nahoru dolu, pod plynem častěj... ale hlavně musí kmitat mezi 0 až 1 V !) Mimo to, pokud jsi měl ve výpisu závad čidlo detonací, tak je možné, že ti řj nastavovala nouzák předstihu, to se projeví tím, že jde dolů výkon (auto blbě jede) Toto je často způsobeno chybou v řj (čidlo detonací je ve skutečnosti funkční) - zjistíš to tak, že smázneš chyby a jezdíš do cca 3000 otáček (okresky) a pokud to chybu nenapíše, tak to vem na dálnici a jeď aspoň 4000 ot - pokud se chyba objeví, tak je to řj. Tj v řiti:)
|
2.2.10, 19:34 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
shubeny
a napiš odkud jsi.....
|
2.2.10, 19:35 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
|
2.2.10, 19:36 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
no a pokud chceš mít přehled, tak si kup http://www.aukro.cz/item909352045_diagn ... n_vag.html - to umí číst chyby a něco k tomu, mazat chyby atd
|
2.2.10, 19:42 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
milošu
tož na řj by se to číst dalo, ale je to nedostupné krz ten šílený konektor - to spíš na diagnostické zásuvce by neco mohlo být, ale tam nevim....
|
2.2.10, 19:45 |
|
|
shubeny
Příspěvky: 49 Bydliště: Kaplice, Jížní Čechy
|
No páni, tak to nejak zkusim no, jsem laik takze nechci neco pohnojit, jsem z jiznich cech (kaplice).
Jinak tu diagnostiku, neco podobneho se snazim vyhrat.. tak uvidime..
_________________ Škoda Felicia 1.3MPi 50kW (1997) 135tis najeto.
|
2.2.10, 19:46 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
ajéje, pán hraje ) hele, už jsi něco takhle koupil/vyhrál ?? mě se to moc nezdá A fakt si dej bacha na tu chybu čidla detonací, je to záludné svinstvo typické pro 1,3Mpi (Simos 2)
|
2.2.10, 19:50 |
|
|
shubeny
Příspěvky: 49 Bydliště: Kaplice, Jížní Čechy
|
na aukruu?? plno vecii..:p
jj , ale auto jede perfektne takze nevim...
_________________ Škoda Felicia 1.3MPi 50kW (1997) 135tis najeto.
|
2.2.10, 19:52 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
tož když jede perfektně, tak jezdi a neřeš ) A projdi všechny kontakty (konektory) včetně řj nejakým kontaktolem, zkontroluj kostry atd... někdy jsou ty chyby od zelených kontaktů
|
2.2.10, 19:56 |
|
|
shubeny
Příspěvky: 49 Bydliště: Kaplice, Jížní Čechy
|
Jezdím jezdím, jen me udivilo coze to za chyby... kdyz to tak jede..
_________________ Škoda Felicia 1.3MPi 50kW (1997) 135tis najeto.
|
2.2.10, 19:57 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
ve většině případů kdy auto normálně jede a nedělá žádné problémy jsou chyby v paměti pouze sporadické a stačí k tomu třeba i pokus o start se slabou baterkou, nebo i špatný benzín který vyjedeš a natankuješ pak kvalitní, takže jestli na autě nepozoruješ divný chování, jako třeba špatný starty, houpající volnoběh, chcípání, motor netáhne, nebo vynechává, žere, tak nech chybovou paměť spát ať si dělá co chce. Každou chvíli se objeví felda s asi nejčastější závadou v paměti a tou je Vstřik prvního válce, vymažeš projedeš zkontroluješ vše co tě napadne, pozeptáš se majitele jestli si na něco nestěžuje třeba spotřeba nebo kuckání klepání motoru, nic neví nic to nedělá vše je v pořádku, jedeš na emise a hodnoty naměřené jsou pomalu učebnicové, vrátíš se napojíš na diag a chyba nikde, přijede to auto za cca půl roku nebo rok a jen tak ze zvědavosti koukneš a chyba tam je zpět.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.2.10, 18:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|