Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 15:12



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Paměť závad - lambda sonda 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Bydliště: Kaplice, Jížní Čechy
Příspěvek 
Nemeril, ale neco sem o tom cetl, jak to ma tedy presne byt? zitra bych to zkusil.

_________________
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW (1997) 135tis najeto.


2.2.10, 17:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
aeronaut7111 píše:
měřil jsi tu lambdu voltmětrem ??


ty jsi ji měřil voltmetrem já snad jednou přímo na řj, nechceš udělat foto jak co měřit dík miloš


2.2.10, 17:42
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek milošu
to je návrh (že nám to vyfotíš) nebo to potřebuješ vyfotiť ? ináč jak mi došlo poté co mě kristensen nakop, tak signální lambádovej je oddělenej chlévečkem v konektoru :)) A nic sem nepropichoval, vzal jsem kabel počítačovej, oholil, vsunul do kontaktů a zacvak... ale teď už mám odizolovačkovaný spoj (vede to k lpg)


2.2.10, 17:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Bydliště: Kaplice, Jížní Čechy
Příspěvek 
a jak se to tedy meri, kde?.. a jake hodnoty by to melo mit?

_________________
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW (1997) 135tis najeto.


2.2.10, 18:36
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek kde merit 1,3 mpi
Najdeš konektor lambdy- jsou v tom 4 dráty, jeden z nich má oddělený chlíveček (to je signál) - k tomu se nějak připíchni voltmetrem (digitál) (propíchni jehlou nebo viz výš...) a druhej konec voltmetru dej na zem (k nějakému šroubu karoserie). Při nastartovaném motoru by měl voltmetr ukazovat periodicky 0 až 1 V (na volnoběh cca 1 sec nahoru dolu, pod plynem častěj... ale hlavně musí kmitat mezi 0 až 1 V !) Mimo to, pokud jsi měl ve výpisu závad čidlo detonací, tak je možné, že ti řj nastavovala nouzák předstihu, to se projeví tím, že jde dolů výkon (auto blbě jede) Toto je často způsobeno chybou v řj (čidlo detonací je ve skutečnosti funkční) - zjistíš to tak, že smázneš chyby a jezdíš do cca 3000 otáček (okresky) a pokud to chybu nenapíše, tak to vem na dálnici a jeď aspoň 4000 ot - pokud se chyba objeví, tak je to řj. Tj v řiti:)


2.2.10, 19:34
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek shubeny
a napiš odkud jsi.....


2.2.10, 19:35
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
http://www.fordfans.cz/technics/ls-indikator.htm tohle uděláš za 60,- kč :)


2.2.10, 19:36
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
no a pokud chceš mít přehled, tak si kup http://www.aukro.cz/item909352045_diagn ... n_vag.html - to umí číst chyby a něco k tomu, mazat chyby atd


2.2.10, 19:42
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek milošu
tož na řj by se to číst dalo, ale je to nedostupné krz ten šílený konektor - to spíš na diagnostické zásuvce by neco mohlo být, ale tam nevim....


2.2.10, 19:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Bydliště: Kaplice, Jížní Čechy
Příspěvek 
No páni, tak to nejak zkusim no, jsem laik takze nechci neco pohnojit, jsem z jiznich cech (kaplice).
Jinak tu diagnostiku, neco podobneho se snazim vyhrat..:) tak uvidime..

_________________
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW (1997) 135tis najeto.


2.2.10, 19:46
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
ajéje, pán hraje :)) hele, už jsi něco takhle koupil/vyhrál ?? mě se to moc nezdá :) A fakt si dej bacha na tu chybu čidla detonací, je to záludné svinstvo typické pro 1,3Mpi (Simos 2)


2.2.10, 19:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Bydliště: Kaplice, Jížní Čechy
Příspěvek 
na aukruu?? plno vecii..:p
jj , ale auto jede perfektne takze nevim...

_________________
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW (1997) 135tis najeto.


2.2.10, 19:52
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
tož když jede perfektně, tak jezdi a neřeš :)) A projdi všechny kontakty (konektory) včetně řj nejakým kontaktolem, zkontroluj kostry atd... někdy jsou ty chyby od zelených kontaktů


2.2.10, 19:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 49
Bydliště: Kaplice, Jížní Čechy
Příspěvek 
Jezdím jezdím, jen me udivilo coze to za chyby...:) kdyz to tak jede..:D

_________________
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW (1997) 135tis najeto.


2.2.10, 19:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
ve většině případů kdy auto normálně jede a nedělá žádné problémy jsou chyby v paměti pouze sporadické a stačí k tomu třeba i pokus o start se slabou baterkou, nebo i špatný benzín který vyjedeš a natankuješ pak kvalitní, takže jestli na autě nepozoruješ divný chování, jako třeba špatný starty, houpající volnoběh, chcípání, motor netáhne, nebo vynechává, žere, tak nech chybovou paměť spát ať si dělá co chce. Každou chvíli se objeví felda s asi nejčastější závadou v paměti a tou je Vstřik prvního válce, vymažeš projedeš zkontroluješ vše co tě napadne, pozeptáš se majitele jestli si na něco nestěžuje třeba spotřeba nebo kuckání klepání motoru, nic neví nic to nedělá vše je v pořádku, jedeš na emise a hodnoty naměřené jsou pomalu učebnicové, vrátíš se napojíš na diag a chyba nikde, přijede to auto za cca půl roku nebo rok a jen tak ze zvědavosti koukneš a chyba tam je zpět.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.2.10, 18:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz