Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 08:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 výměna ŘJ ->imobilizér 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek výměna ŘJ ->imobilizér
Mám jednotku se stejnym číslem, jako mám já, tzn. imobilizer siemens, když jí vyměnim do svýho auta, pojede?...nebo k tý jednotce potřebuju i klíče?...doufám že ne, jinak sem utratil 800 :?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.2.10, 12:44
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
musíš si spárovat klíče a jednotku :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.2.10, 12:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
vag-com to zvládne?

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.2.10, 12:58
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Potřebuješ novej čip. Klíč, kterej už byl jednou přizpůsobenej nejde přiřadit k jinýmu imo.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


7.2.10, 13:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
takže když dám do svý feldy s imobilizérém jetou řídící jednotku s imobilizérem, už to nepude přizpůsobit? :shock:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.2.10, 13:21
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Na původní klíč ne. Potřebuješ buď vzájemně přizpůsobený klíč-jednotka, nebo ještě nepoužitej čip do klíčku a přizpůsobit ho ke svojí jednotce..

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


7.2.10, 13:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
takže sem vyhodil 800...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.2.10, 13:35
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
:lol: klíč je levnější :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


7.2.10, 13:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
stejně to je ale divný...já mám klíč a jednotku originál, takže to už spárovat s jinou jednotkou nepude?...

řešení je koupit klíč, ale ten stojí taky dardu...náhradní klíč spárovat taky nepude? :roll:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.2.10, 13:41
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Ondras83 píše:
takže sem vyhodil 800...



nic si nevyhodil ten čip jde přizpůsobovat do nekonečna u feld na jakýkoliv pin a zadává se pětimístně


řídící jednotku imobilizeru zapojíš a připojíš vag, vyčteš číslo řídící jednotky imobilizero to dloiuhé, vemeš velká techničák a občanku stovku, a zajdeš do škodovky

ve škodovce ofotí doklady vypíšou formulíář s číslem řídící jednotky a počlou faxem do MB

za 3O minut se dovíš pin

pak vag vis, přizpůsobení klíčů
pak přizpůsobení řj motoru po výměně řj taky vis

a start

miloš


7.2.10, 13:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
uff...to sem si oddych :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.2.10, 13:57
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jinak ti stačí jeden čip, a když se dopracuješ k nějakým klíšům tak si čip vyloupni na sklad

povolíš sloupek řízení a vyděláš ten štecí kroužek vemeš molitan a vystříhneš koleško aby šlo žasunout do toho kroužku, propíchne střed a píchneš tam ten čip, vložíš do kroužku a zamotáš izolačkou


pak startuješ jakýmkoliv klíčkem za 60 korun můj vynález 8) miloš


7.2.10, 13:59
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
To mi teda prozraď, jak to děláš. Ze starýho klíče mi nikdy nešel přizpůsobit čip na jinou jednotku. Jedině novej.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


7.2.10, 14:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
hoši hoši vy to tady vedete teda. Při pouhé výměně ŘJ motoru je tento postup:

Připojit jinou ŘJ, připojit baterii, zapnout zapalování s klíčem na který to auto jezdilo!!!, připojit VAG a otevřít adresu 25 - Imobilizer/Rozjezdová pojistka (je to jedno a to samé), zvolit Přizpůsobení což je adresa 10, následně zadat Kanál číslo 00 a Spustit nebo start nebo Test nebo tak nějak, vše potvrdit, provede to reset a ukládání nastavení, Uložit, ukončit výstup, vypnout zapalování a jednotka je přizpůsobena.

Tento postup platí u 1,3BMM 1,3MPi 1,6MPi

Při přizpůsobení náhradního klíče je zapotřebí alespoň jeden klíč na kterej to auto jezdí a štítek na klíči s tajným číslem, postup už je náročnější a chce to alespoň trochu umět pracovat s diagnostikou.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.2.10, 16:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Díky Krisi :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.2.10, 17:56
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz