LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ?
Autor |
Zpráva |
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
bed336 píše: Jo a jeste k tomu slehani tak jsem se o tom bavil s plynarem a prvni na co se me ptal jestli nemam namontovany svicky Brisk Silver ze s nima to dela dost casto ze nejlepsi jsou klasiky. Ja mel tri bodove a o tech rikal ze kazdemu motoru na LPG nasednou ted mam klasiku a bez problemu.
Nějaký plynař amatér, svíčky ze střílením do sání nemají nic společného. Jednou k výstřelu dojde, otázka času. Tyhle řízené podtlakové systémy se jim nepovedli a také se moc neprodávají. Jediný v čem máš pravdu, svíčky Brisk Silver stojí totálně za prd.
|
12.2.10, 15:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
bosator píše: Proč myslíte, že neřízený podtlak je to nejhorší? Co jsem se bavil se 2 lidma, co mají ve felícii Mpi neřízený podtlak, jsou s ním celkově spokojeni, mají průměrnou spotřebu kolem 9l, což je srovnatelné s řízeným, 1 z nich už má najeto s tímto systémem kolem 300tis km a prý zatím žádné závady spojené s lambdou, nebo katalyzátorem neřešili. Ještě kamarád má neřízený v jednobodové 40kw cca 80tis km BRC a ten má spotřebu kolem 10l s novými membránami a pravda už měnil lambda sondu, auto má celkem najeto 135tis km. No třeba jen záleží, jak dobře se to zapojí a sřídí, ale to samé platí i pro řízený. Ještě se chci zeptat bed336, ten Lovtec máš i přímo s řídící jednotkou Lovtec, nebo Lovato? Neměl bys si nějaké fotky, jak je to máš zapojené u té řídící jednotky?Mám totiž nabídku na Lovtec i s nádrží místo rezervy za 15900, tak by mě to zajímalo. Něměl si s tím žádné problémy, se seřízením apod, občas jsem slyšel na Lovtec stížnosti?
Neřízený podtlak je dobrý akorát na karburátor. A je dokonce lepší než řízený podtlak. Kdo má plastové sání, nedávat nic takového.
|
12.2.10, 15:47 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Re: kroužky, výfuk ?
Karátek píše: Plyn maže pístní kroužky? Benzín rozpouští usazeniny? 450 000 v jednom autě? Já jen žasnu.
Plyn nemaže pístní kroužky...ale ve válci není benzín, který rozpouští olej mazající pístní kroužky. Benzín je snad docela dobré rozpouštědlo ne? Že najezdil 450tkm v jednom autě nenapsal.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.2.10, 17:57 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Re: kroužky, výfuk ?
gokralik píše: Karátek píše: Plyn maže pístní kroužky? Benzín rozpouští usazeniny? 450 000 v jednom autě? Já jen žasnu. Plyn nemaže pístní kroužky...ale ve válci není benzín, který rozpouští olej mazající pístní kroužky. Benzín je snad docela dobré rozpouštědlo ne? Že najezdil 450tkm v jednom autě nenapsal.
Proto jsem se zeptal v kolika autech najeto. Já sice najel více, ale také ve více autech a poznatky předávám dál. Ve spalovací prostoru válce není žádný olej. A na pístní kroužky je vyvíjen vyšší tlak, díky oktanovému číslu plynu, dále vyšší teplota hoření atd.
|
12.2.10, 18:40 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
http://www.ontola.com/cs/jake-jsou-vyho ... vyhody-lpg
Jako varování pro všechny, co chtějí ušetřit a namontují nevhodný LPG. A pěkně napsané po pravdě.
|
12.2.10, 19:02 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
|
12.2.10, 19:20 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
nevím, co tam někteří mají proti LPG.
já už jsem ho s autem koupil a nestěžuji si.
nějaké náklady navíc to určitě má, ale to jsou u škody 120 zanedbatelné částky
|
12.2.10, 20:06 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Když ušetříš na 100km 100kč tak jsou skoro jakékoliv náklady zanedbatelné. Nejvíc mě nasere, jak si někdo stěžuje, že musí auto každý rok na revizi a za to se platí....vždyť u nás si za revizi vezme max. 250kč a co to při porovnání ušetřených peněz je?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.2.10, 20:17 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
když jdou s novym autem na garančku, zaplatí nesrovnatelně více
|
12.2.10, 20:20 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Re: kroužky, výfuk ?
Ve spalovací prostoru válce není žádný olej. A na pístní kroužky je vyvíjen vyšší tlak, díky oktanovému číslu plynu, dále vyšší teplota hoření atd.[/quote] No a jak se podle tebe maže pístní čep a chladí dno pístů,když není ve válci žádný olej? Samo že tam olejový film je..!! Jako fakt čumím,co se tady dočtu..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.2.10, 20:35 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Re: kroužky, výfuk ?
NOVON píše: Ve spalovací prostoru válce není žádný olej. A na pístní kroužky je vyvíjen vyšší tlak, díky oktanovému číslu plynu, dále vyšší teplota hoření atd. No a jak se podle tebe maže pístní čep a chladí dno pístů,když není ve válci žádný olej? Samo že tam olejový film je..!! Jako fakt čumím,co se tady dočtu.. [/quote]
ve válci je olej rozprášený na mlhu, ale ne ve spalovacím prostoru. V tom je rozdíl.
|
12.2.10, 20:38 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
sakra já myslel že je kanál v ojnici
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.2.10, 20:42 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Jsou zarytí příznivci LPG a zarytí odpůrci. Já jsem poslední dobou tak něco mezi a musím říct, že pravda je taky někde mezi. Samozřejmě nevýhody provozu na LPG existují taky a samozřejmě se o nich ve montážních dílnách nezmiňují. Ale podle je cena super. Jezdím na LPG od roku 1995, tedy asi něco kolem 90tkm. Když odečtu zadní tlumiče, bombu a občasné problémy, dostanu se na částku kolem 70tkč.
Konkrétně u mě:
Bombu jsem už kupoval novou, ta mě stála 5500kč. Membrány 608kč, jednou rupla hadice od LPG, ale to bylo ještě v době, kdy jsem byl menší, nevím kolik to stálo. Jinak se neměnilo nic. Na STK už dávno neplatí, že ME u LPG je dražší. Za celou STK platím 1100,- což je normální cena. Na revizi auto nikdy nebylo. Zadní tlumiče jsou původní a při necelých 125tkm nejeví známky opotřebení.
Takže sečteno podtrženo, jestli jsme auto nechali předělat na LPG za 10 000 kč (před patnácti lety) a celkem za opravy a provoz LPG zaplatili maximálně 20 000kč, tak jsem v plusu pěkných 70 000kč. To je obrovský argument pro LPG i přesto, že naše auto není žádný polykač kilometrů. Jinak by byla úspora ještě mnohem vyšší.
Ale samozřejmě neustálé doseřizování LPG a malichernosti mě neskutečně serou. Startování na plyn taky vyžaduje dávku trpělivosti. Zvlášť, když půjčím auto někomu cizímu a musím mu to ukázat nebo vysvětlit. I přesto jsem ale jednoznačně pro LPG. Kdyby se montovalo do aut sériově a úpravy na motoru byly tovární, bylo by to konkurenceschopné benzínu.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.2.10, 20:46 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Možná by to chtělo probrat, jak vlastně funguje spalovací motor. Například jak se dostává olej do válce a kam se dostává. Olej se dostane do spalovacího prostoru, např vadnými pístními kroužky, což je chyba a následky jsou jasné.
|
12.2.10, 20:49 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Re: kroužky, výfuk ?
[/quote]
ve válci je olej rozprášený na mlhu, ale ne ve spalovacím prostoru. V tom je rozdíl.[/quote] Jo jasně,ale snad si nemyslíš,že pístní skupina těsní absolutně..NETĚSNÍ !! Právě,že olejový film toto nejlépe dotěsňuje..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.2.10, 20:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|