Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 17:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 LPG od jakého výrobce do Felície Mpi ? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
bed336 píše:
Jo a jeste k tomu slehani tak jsem se o tom bavil s plynarem a prvni na co se me ptal jestli nemam namontovany svicky Brisk Silver ze s nima to dela dost casto ze nejlepsi jsou klasiky. Ja mel tri bodove a o tech rikal ze kazdemu motoru na LPG nasednou ted mam klasiku a bez problemu.


Nějaký plynař amatér, svíčky ze střílením do sání nemají nic společného. :!: Jednou k výstřelu dojde, otázka času. :) Tyhle řízené podtlakové systémy se jim nepovedli a také se moc neprodávají. :) Jediný v čem máš pravdu, svíčky Brisk Silver stojí totálně za prd. :)


12.2.10, 15:38
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
bosator píše:
Proč myslíte, že neřízený podtlak je to nejhorší? Co jsem se bavil se 2 lidma, co mají ve felícii Mpi neřízený podtlak, jsou s ním celkově spokojeni, mají průměrnou spotřebu kolem 9l, což je srovnatelné s řízeným, 1 z nich už má najeto s tímto systémem kolem 300tis km a prý zatím žádné závady spojené s lambdou, nebo katalyzátorem neřešili. Ještě kamarád má neřízený v jednobodové 40kw cca 80tis km BRC a ten má spotřebu kolem 10l s novými membránami a pravda už měnil lambda sondu, auto má celkem najeto 135tis km. No třeba jen záleží, jak dobře se to zapojí a sřídí, ale to samé platí i pro řízený.
Ještě se chci zeptat bed336, ten Lovtec máš i přímo s řídící jednotkou Lovtec, nebo Lovato? Neměl bys si nějaké fotky, jak je to máš zapojené u té řídící jednotky?Mám totiž nabídku na Lovtec i s nádrží místo rezervy za 15900, tak by mě to zajímalo. Něměl si s tím žádné problémy, se seřízením apod, občas jsem slyšel na Lovtec stížnosti?


Neřízený podtlak je dobrý akorát na karburátor. A je dokonce lepší než řízený podtlak. Kdo má plastové sání, nedávat nic takového.


12.2.10, 15:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek Re: kroužky, výfuk ?
Karátek píše:
Plyn maže pístní kroužky? Benzín rozpouští usazeniny? 450 000 v jednom autě? Já jen žasnu. :shock:


Plyn nemaže pístní kroužky...ale ve válci není benzín, který rozpouští olej mazající pístní kroužky. Benzín je snad docela dobré rozpouštědlo ne? :shock: Že najezdil 450tkm v jednom autě nenapsal. :wink:

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


12.2.10, 17:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: kroužky, výfuk ?
gokralik píše:
Karátek píše:
Plyn maže pístní kroužky? Benzín rozpouští usazeniny? 450 000 v jednom autě? Já jen žasnu. :shock:


Plyn nemaže pístní kroužky...ale ve válci není benzín, který rozpouští olej mazající pístní kroužky. Benzín je snad docela dobré rozpouštědlo ne? :shock: Že najezdil 450tkm v jednom autě nenapsal. :wink:


Proto jsem se zeptal v kolika autech najeto. Já sice najel více, ale také ve více autech a poznatky předávám dál. :) Ve spalovací prostoru válce není žádný olej. A na pístní kroužky je vyvíjen vyšší tlak, díky oktanovému číslu plynu, dále vyšší teplota hoření atd.


12.2.10, 18:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
http://www.ontola.com/cs/jake-jsou-vyho ... vyhody-lpg

Jako varování pro všechny, co chtějí ušetřit a namontují nevhodný LPG. A pěkně napsané po pravdě.


12.2.10, 19:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
http://www.rkolbabek.com/jomla/kratke-z ... dit-na-lpg


12.2.10, 19:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
nevím, co tam někteří mají proti LPG.
já už jsem ho s autem koupil a nestěžuji si.
nějaké náklady navíc to určitě má, ale to jsou u škody 120 zanedbatelné částky


12.2.10, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Když ušetříš na 100km 100kč tak jsou skoro jakékoliv náklady zanedbatelné. Nejvíc mě nasere, jak si někdo stěžuje, že musí auto každý rok na revizi a za to se platí....vždyť u nás si za revizi vezme max. 250kč a co to při porovnání ušetřených peněz je? :P

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


12.2.10, 20:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
když jdou s novym autem na garančku, zaplatí nesrovnatelně více


12.2.10, 20:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek Re: kroužky, výfuk ?
Ve spalovací prostoru válce není žádný olej. A na pístní kroužky je vyvíjen vyšší tlak, díky oktanovému číslu plynu, dále vyšší teplota hoření atd.[/quote] No a jak se podle tebe maže pístní čep a chladí dno pístů,když není ve válci žádný olej? Samo že tam olejový film je..!! Jako fakt čumím,co se tady dočtu.. :-o

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


12.2.10, 20:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: kroužky, výfuk ?
NOVON píše:
Ve spalovací prostoru válce není žádný olej. A na pístní kroužky je vyvíjen vyšší tlak, díky oktanovému číslu plynu, dále vyšší teplota hoření atd.
No a jak se podle tebe maže pístní čep a chladí dno pístů,když není ve válci žádný olej? Samo že tam olejový film je..!! Jako fakt čumím,co se tady dočtu.. :-o[/quote]

ve válci je olej rozprášený na mlhu, ale ne ve spalovacím prostoru. V tom je rozdíl.


12.2.10, 20:38
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
sakra já myslel že je kanál v ojnici :oops: :oops:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.2.10, 20:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jsou zarytí příznivci LPG a zarytí odpůrci. Já jsem poslední dobou tak něco mezi a musím říct, že pravda je taky někde mezi. Samozřejmě nevýhody provozu na LPG existují taky a samozřejmě se o nich ve montážních dílnách nezmiňují. Ale podle je cena super. Jezdím na LPG od roku 1995, tedy asi něco kolem 90tkm. Když odečtu zadní tlumiče, bombu a občasné problémy, dostanu se na částku kolem 70tkč.

Konkrétně u mě:
Bombu jsem už kupoval novou, ta mě stála 5500kč. Membrány 608kč, jednou rupla hadice od LPG, ale to bylo ještě v době, kdy jsem byl menší, nevím kolik to stálo. Jinak se neměnilo nic. Na STK už dávno neplatí, že ME u LPG je dražší. Za celou STK platím 1100,- což je normální cena. Na revizi auto nikdy nebylo. Zadní tlumiče jsou původní a při necelých 125tkm nejeví známky opotřebení.

Takže sečteno podtrženo, jestli jsme auto nechali předělat na LPG za 10 000 kč (před patnácti lety) a celkem za opravy a provoz LPG zaplatili maximálně 20 000kč, tak jsem v plusu pěkných 70 000kč. To je obrovský argument pro LPG i přesto, že naše auto není žádný polykač kilometrů. Jinak by byla úspora ještě mnohem vyšší.

Ale samozřejmě neustálé doseřizování LPG a malichernosti mě neskutečně serou. Startování na plyn taky vyžaduje dávku trpělivosti. Zvlášť, když půjčím auto někomu cizímu a musím mu to ukázat nebo vysvětlit. I přesto jsem ale jednoznačně pro LPG. Kdyby se montovalo do aut sériově a úpravy na motoru byly tovární, bylo by to konkurenceschopné benzínu.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


12.2.10, 20:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Možná by to chtělo probrat, jak vlastně funguje spalovací motor. Například jak se dostává olej do válce a kam se dostává. Olej se dostane do spalovacího prostoru, např vadnými pístními kroužky, což je chyba a následky jsou jasné.


12.2.10, 20:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek Re: kroužky, výfuk ?
[/quote]

ve válci je olej rozprášený na mlhu, ale ne ve spalovacím prostoru. V tom je rozdíl.[/quote] Jo jasně,ale snad si nemyslíš,že pístní skupina těsní absolutně..NETĚSNÍ !! Právě,že olejový film toto nejlépe dotěsňuje..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


12.2.10, 20:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz