Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 21:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 alternátor felda 55A 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Nejprve bych diody proměřil, pokud bude nějaká vadná, budeme dál pokračovat. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 13:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Převod je nepatrný a stačí si změřit otáčky přímo na altíku, 10 000 otáček prostě nenatočíš motorem.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 13:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Karátek píše:
Převod je nepatrný a stačí si změřit otáčky přímo na altíku, 10 000 otáček prostě nenatočíš motorem.


myslím že sa mýliš, nechce sa mi to hľadať, ale 742 má niečo pred 1:2 ( 1:1,8 ) a BMM a Mpi má myslí až 1:2,4, tak si to prerátaj...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.2.10, 13:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
I kdyby to tak bylo, kdo jezdí v 5000 až 6000 ot/za min.? Ten motor by dlouho nevydržel. Ale až budu mít možnost, tak změřím průměr řemenice na altíku a klikovce a vypočítám si poměr.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 13:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Karátek píše:
I kdyby to tak bylo, kdo jezdí v 5000 až 6000 ot/za min.? Ten motor by dlouho nevydržel. Ale až budu mít možnost, tak změřím průměr řemenice na altíku a klikovce a vypočítám si poměr.


toto platí pre Fava s veľkou remenicou alternátora, od 01.93 už boli alternátory stavané na max otáčky 13tis, a na Mpi už ( plastové lôžko pre ložisko ) až 15tis, ale tam už boli prevodové pomery iné....

Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.2.10, 13:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Ono je to sice dlouho, co jsem měl normálního favorita, ale jak čtu, něco se mi z hlavy vykouřilo, těch 10 000 ot/min je maximálka alternátoru a ne max. 55A při těchto otáček. Tím pádem je jasné, že při volnoběhu není dobíjení baterie.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 13:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Obrázek

Tak jsem juknul na číslo a jde o jiné, do favoritů se používali jiné altíky.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 14:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
áno, používalo sa viacero typov, ale to sú skôr iba inovácie Magneton-u, parametrami sú viacmenej rovnaké, akurát s nástupom BMM sa tam dávali aj odrušovacie kondíky, novšie typy diód, a zlepšilo sa vyváženie rotora, preto mohli posunúť max ot. na tých 13tis...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.2.10, 15:24
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Karátek píše:
I kdyby to tak bylo, kdo jezdí v 5000 až 6000 ot/za min.?
:oops: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.2.10, 15:45
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Karátek píše:
Nejprve bych diody proměřil, pokud bude nějaká vadná, budeme dál pokračovat. :)


všechny dobrý :shock: byly zase povolený ty M5 :sick:

ale stejně to nedobíjí :evil: bez ničeho 14,2 volnoběh 14,5 v otáčkách
světla + ventilátor na 4 + vyhřejvání zadního skla a už je 12,2 volnoběh 12,5 v otáčkách :evil:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.2.10, 15:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
A co na to říká motor? :wink:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 15:50
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
8) nic zatim sem si nepodal ruku s ojnicí :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.2.10, 15:53
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Párkrát do roka se motor vymění a jede se dál, v tom problém není :)

Sádro, dals pod ty M5 matičky pérovky? Nebo vějířovky? A kde to napětí měříš?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


21.2.10, 15:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Použil bych baterku, o které vím, že je v pořádku a néjlepe napůl vybitou bych ji dal do auta a vrazil bych seriově do okruhu ampérmetr, jestli máš kleštový ampérmetr, odpadne ti zapojení a zkus měřit nabíjecí proud, ot ten voltmetr někdy nestačí. Nejdříve u alternátoru a pak u baterie měř.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


21.2.10, 15:59
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Šemik píše:
Párkrát do roka se motor vymění a jede se dál, v tom problém není :)

Sádro, dals pod ty M5 matičky pérovky? Nebo vějířovky? A kde to napětí měříš?


ano dal napětí je stejný jak na baterce tak na alternátoru

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


21.2.10, 16:02
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz