|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Tomas T
Příspěvky: 677 Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
|
Peugeot-Diesel HELP!!!
Potřebuju vyřešit (bratr) velkou spotřebu u Peugeota 306 sedan 1.9 Turbodiesel,zničeho nic mu to začalo žrát 9-11 l na 100 km (normálně to žere 5,5-6l/100km),natankoval za 300,-Kč (10,9l) a najel na to 110 km, spozoroval únik nafty na vstřikách,tečou 2 nebo 3 vstřiky z toho jeden hodně.(za prvý bych utáh všechny vstřiky),ale myslim si že tak velká spotřeba tak to nebudou jenom vstřiky ale budeto něco víc
VŠEM DÍKY ZA RADY
|
22.2.10, 15:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
V první řadě ať vymění palivovej a vzduchovej filtr, ty maj na spotřebu u TD dost podstatnej vliv (vyzkoušeno). Pak mě ještě napadá netěsnost na výfuku.
Ty vstřiky asi nepotečou, spíš bych to viděl na přepadový hadičky. Ať tam dá ty zelený, já s nima mám konečně suchej motor (předtim to taky vypadalo, že tečou vstřiky a celá hlava byla zmáčená od nafty).
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
22.2.10, 15:23 |
|
|
Tomas T
Příspěvky: 677 Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
|
netěsnost na výfuku bych vyřadil (nedavno měněnej),naftovej filtr vymění a až to udělá,tak dám vědět jak se to bude chovat jestli normálně nebo to bude žrát jako Hammer
|
22.2.10, 15:36 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Hlavně se mrkni jestli to nějak extrémě nehulí, nebo jestli to prostě nečudí víc než dřív, může uchcávat vstřik což by chtělo odstranit co nejdřív jinak může poškodit motor.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.2.10, 17:36 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Bo strejda cumel, ze mu to zere a mel derave vedeni nafty z nadrze.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.2.10, 17:38 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
U firemní 306ky docela dost teče nafta z čerpadla, zkus kouknout na to...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
22.2.10, 17:38 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Kristensen: Uchcávající (kapající) vstřik se projevuje hlavně škubavym volnoběhem, zvýšená kouřivost na to nutně ukazovat nemusí (při zátahu vstřik nekape tolik, jako při volnoběhu).
Matthes: Taky možnost, ale pak by ta spotřeba byla mnohem vyšší.
Bukaj: Jo, dost častej problém Peugeotů, hlavně u plynovýho táhla- vymačká se bronzový futro a O-kroužek přestane těsnit. Nebo taky teče nafta přes hřídel do rozvodů.
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
22.2.10, 21:33 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Pokud z toho pujde namodralej kouř kterej zůstává dlouho vidět tak tečou vstřiky a sice to na volnoběh brblá ale to není tak znatelný jako ve chvíli kdy šlápneš na plyn a motor se roztáčí.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.2.10, 19:41 |
|
|
Tomas T
Příspěvky: 677 Bydliště: Písek,Vodňany (Jížní Čechy)
|
Namodralej kouř nevychází a ani to nečmoudí
|
23.2.10, 19:43 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Dundee píše: Jo, dost častej problém Peugeotů, hlavně u plynovýho táhla- vymačká se bronzový futro a O-kroužek přestane těsnit. Nebo taky teče nafta přes hřídel do rozvodů.
Přesně tak, jednou jsem přemejšlel, že s tim něco udělám, ale když jsem viděl ten systém, tak jsem se na to zvysoka...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
23.2.10, 20:58 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Bukaj: Nic hroznýho, i s přelisováním futra práce cca na hodinku. Jen potom správně sestavit vršek čerpadla je trochu hlavolam (napoprvé se mi nepovedlo zaháknout ut vidličku, tak jsem to sestavoval dvakrát ).
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
24.2.10, 08:42 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Koukni nejdřív pod auto kde ti to teče a podle toho jednej. Podle toho co píšeš, to ale asi bude čerpadlo, nebo netesnost vstriku-hadicek. Takže nejdřív koukni jestli je to Bosch, nebo Rotodiesel a pak shanej novy hadicky na prepady a O krouzky na pretesneni cerpadla, pripadne muzes vymenit i to bronzove futro na pacce plynu na cerpadle. Pozor, jsou 2 delky toho pouzdra, jinak jsou stejne. Tohle plati pro Bosche, Rotodiesel neznam, ale tam to bude asi neco podobneho. Ted kdyz se do nafty musi podle zakona davat asi 5% bionafty, je mozny, ze ti ztvrdly gumovy soucasti. Takze pokud je to cerpadlo a troufas si na to sam, tak si ho pretesni novymi O krouzky z materialu, ktery snese bionaftu(treba viton, ale blbe se shani a je drahy), nebo ho nech nekomu udelat. Misto vitonu se da jeste pouzit jiny material krouzku a krouzky jsou bezne a levne, ale uz si ten nazev nepamatuju. Ptej se po krouzkach, co snesou rostlinny olej, nebo bionaftu.
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
27.2.10, 13:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|