Asi dušení motoru po přidání plynu u BMM
Autor |
Zpráva |
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
nezapomeň na ventily, a změř si lambdu
|
23.2.10, 12:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jo, ale jak změřit Lambdu? Miloš tady jednou někde psal, že mají být hodnoty mezi 0,6- 1, nebo tak nějak. Jsou to volty a jde to změřit multimetrem? Jsou tam dva bílé káblíky, asi vyhřívání, ne? Potom jeden černý a jeden šedý. Mezi šedým a černým mám měřit?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.2.10, 22:09 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
dva silnější, barvu si teď nepamatuju
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
23.2.10, 22:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: dva silnější, barvu si teď nepamatuju
ale nie, na konektore je jeden akoby ďalej od ostatných, to je signál a meria sa proti kostre...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.2.10, 11:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Ano, to chápu, vím který je signal. Pořád jsem se ale nedozvěděl, jestli to jsou volty?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.2.10, 13:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Ano, to chápu, vím který je signal. Pořád jsem se ale nedozvěděl, jestli to jsou volty?
áno volty, ale presne to nezmeriaš, to jedine osciloskopom, ale približne okolo 1V, malo by to skákať tak v rozmedzí 0,7 -1,1, ale to je iba informačne... ideálne napichnúť na VAG a sledovať priamo hodnotu lambda...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.2.10, 14:03 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Jestli je to jak psal Michal, ten vzdálenější mám černý, šedý je asi kostra. Měřil jsem to, ale ukazovalo to samé blbosti. Chvíli 0, pak to pořád skákalo třeba 0,5 za chvíli 2, pak zase 0 a pořád nesmysly. Tak nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.2.10, 19:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Jestli je to jak psal Michal, ten vzdálenější mám černý, šedý je asi kostra. Měřil jsem to, ale ukazovalo to samé blbosti. Chvíli 0, pak to pořád skákalo třeba 0,5 za chvíli 2, pak zase 0 a pořád nesmysly. Tak nevím.
záleží od toho aký máš merák...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.2.10, 20:41 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to je v pořádku mě to dělalo to samý a lambda je plně funkční
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.2.10, 20:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Teď mi to dokonce dělá i takové jakoby vynechávání a střílení, když jedu na vyšší otáčky. Přestane táhnout, začně strašně přerušovaně střílet do výfuku. Dělá to jen na LPG. Asi s tím zajedu tam kde mi to montovali. Bůh ví co s tím mám. Na benzín mi tohle nedělá.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.2.10, 18:45 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Máš ztvrdlou membránu v reduktoru, nedokáže pružně reagovat na změnu podtlaku v sání. Každopádně pokud to dělá i na benzín, je třeba zkontrolovat víčko, kably a svíčky. Jestli máš LPG neřízenej podtlak, tak lambáda s tím nemá nic společnýho. Chopvá se to studfený hůř, než plně ohřátý? (dejme tomu aspoň po 20 km jízdy)
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
26.2.10, 19:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Kable ke svíčkám mám asi od vánoc nové. Víčko staré, palec nový, taky asi od vánoc. To LPG tam nemám moc dlouho, asi 20 000 km. Že by už ztvrdla membrána? Na benzín to studené jakoby při pomalé jízdě vynechává, ale při větším přidání plynu už dobré. Na LPG to dělá více s prohřátým motorem. Při pomalejší jízdě docela dobré, ale při vyšších otáčkách to přestává táhnout a strašně přerušovaně střílí do výfuku, jako ze samopalu. Svíčky mám asi měsíc, né nové ale skoro nové.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.2.10, 10:59 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
záleží na tom aké sviečky
20tis by membrány mali byť v poriadku, možno by to chcelo ešte nastaviť...
ak nič iné VN káble máš ok ( správne hodnoty, nie vek ) tak ten hall, alebo VN modul...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.2.10, 11:18 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
to čerpadlo jsi měl lépe skontrolovat je dobré sním tlakoměrem jezdit dupad na podlahu zda tam je stále l atmosvéra,
změř tu klaku když vytáhneš ten konektor ve směru od převodovky na klapce, tak ty dva krajní miny musí mít odpor 52O až l6OO ohmů dáš okmetr a přidíš plná plyn
pak zapni klíček a v tom konektoru krajní piny 5V, nejlépe měřit ten krajní pin připojený za chodu motru jestli tam makí to napětí skoro od nuly až na pět voltů, to znamená plná plyn co vím když to de jen na dva volty je to v há jsou problémy se rozjet do křižovatky miloš
|
28.2.10, 14:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tak jsem zkoušel změřit ten potenciometr. Je na něm max. asi kolem 1KOhm. To napětí je do asi 5V, ale na začátku, když tím táhlem od plynu potáhnu jakoby přídám plyn, tak ze začátku to hapruje a pak plynule přidává. To znamená, že od volnoběhu po pomalém přidávání to na měřáku ukazuje blbosti a přeskakují různě velké údaje, ale po asi 2mm dráhy se to upraví a postupně to přidává až do asi plus mínus 5V. Ten začátek dráhy potenciometru je asi ta chyba při rozjezdu, že? Na benzín to teda taky střílí hrozně do výfuku, ale jen když uberu plyn a brzdím motorem. Svíčky jsou opět černé jak boty, tedy moc bohatá směs, ne? A na LPG o ze začátku jede skoro normálně, ale chvílemi to od určité rychlosti a otáček přestává táhnout. Je to jako když mi dochází plyn, ale mám ho dost. Dělá to ale jen občas, není to pravidelné. Nevíte tedy prosím, co by s tím mohlo být? Jen uvedu, že systém LPG mám řízený svojí jednotkou.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.3.10, 13:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|