Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 10:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Asi dušení motoru po přidání plynu u BMM 
Autor Zpráva

Příspěvky: 241
Příspěvek 
nezapomeň na ventily, a změř si lambdu


23.2.10, 12:16
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jo, ale jak změřit Lambdu? Miloš tady jednou někde psal, že mají být hodnoty mezi 0,6- 1, nebo tak nějak. Jsou to volty a jde to změřit multimetrem? Jsou tam dva bílé káblíky, asi vyhřívání, ne? Potom jeden černý a jeden šedý. Mezi šedým a černým mám měřit?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.2.10, 22:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
dva silnější, barvu si teď nepamatuju

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


23.2.10, 22:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
dva silnější, barvu si teď nepamatuju


ale nie, na konektore je jeden akoby ďalej od ostatných, to je signál a meria sa proti kostre...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.2.10, 11:36
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ano, to chápu, vím který je signal. Pořád jsem se ale nedozvěděl, jestli to jsou volty?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.2.10, 13:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Ano, to chápu, vím který je signal. Pořád jsem se ale nedozvěděl, jestli to jsou volty?


áno volty, ale presne to nezmeriaš, to jedine osciloskopom, ale približne okolo 1V, malo by to skákať tak v rozmedzí 0,7 -1,1, ale to je iba informačne... ideálne napichnúť na VAG a sledovať priamo hodnotu lambda...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.2.10, 14:03
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jestli je to jak psal Michal, ten vzdálenější mám černý, šedý je asi kostra. Měřil jsem to, ale ukazovalo to samé blbosti. Chvíli 0, pak to pořád skákalo třeba 0,5 za chvíli 2, pak zase 0 a pořád nesmysly. Tak nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.2.10, 19:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Jestli je to jak psal Michal, ten vzdálenější mám černý, šedý je asi kostra. Měřil jsem to, ale ukazovalo to samé blbosti. Chvíli 0, pak to pořád skákalo třeba 0,5 za chvíli 2, pak zase 0 a pořád nesmysly. Tak nevím.


záleží od toho aký máš merák...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.2.10, 20:41
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to je v pořádku mě to dělalo to samý :wink: a lambda je plně funkční

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


24.2.10, 20:41
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Teď mi to dokonce dělá i takové jakoby vynechávání a střílení, když jedu na vyšší otáčky. Přestane táhnout, začně strašně přerušovaně střílet do výfuku. Dělá to jen na LPG. Asi s tím zajedu tam kde mi to montovali. Bůh ví co s tím mám. Na benzín mi tohle nedělá.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.2.10, 18:45
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Máš ztvrdlou membránu v reduktoru, nedokáže pružně reagovat na změnu podtlaku v sání. Každopádně pokud to dělá i na benzín, je třeba zkontrolovat víčko, kably a svíčky. Jestli máš LPG neřízenej podtlak, tak lambáda s tím nemá nic společnýho. Chopvá se to studfený hůř, než plně ohřátý? (dejme tomu aspoň po 20 km jízdy)

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


26.2.10, 19:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Kable ke svíčkám mám asi od vánoc nové. Víčko staré, palec nový, taky asi od vánoc. To LPG tam nemám moc dlouho, asi 20 000 km. Že by už ztvrdla membrána? Na benzín to studené jakoby při pomalé jízdě vynechává, ale při větším přidání plynu už dobré. Na LPG to dělá více s prohřátým motorem. Při pomalejší jízdě docela dobré, ale při vyšších otáčkách to přestává táhnout a strašně přerušovaně střílí do výfuku, jako ze samopalu. Svíčky mám asi měsíc, né nové ale skoro nové.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.2.10, 10:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
záleží na tom aké sviečky :?:

20tis by membrány mali byť v poriadku, možno by to chcelo ešte nastaviť...

ak nič iné VN káble máš ok ( správne hodnoty, nie vek ) tak ten hall, alebo VN modul...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.2.10, 11:18
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
to čerpadlo jsi měl lépe skontrolovat je dobré sním tlakoměrem jezdit dupad na podlahu zda tam je stále l atmosvéra,

změř tu klaku když vytáhneš ten konektor ve směru od převodovky na klapce, tak ty dva krajní miny musí mít odpor 52O až l6OO ohmů dáš okmetr a přidíš plná plyn

pak zapni klíček a v tom konektoru krajní piny 5V, nejlépe měřit ten krajní pin připojený za chodu motru jestli tam makí to napětí skoro od nuly až na pět voltů, to znamená plná plyn co vím když to de jen na dva volty je to v há jsou problémy se rozjet do křižovatky miloš


28.2.10, 14:13
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak jsem zkoušel změřit ten potenciometr. Je na něm max. asi kolem 1KOhm. To napětí je do asi 5V, ale na začátku, když tím táhlem od plynu potáhnu jakoby přídám plyn, tak ze začátku to hapruje a pak plynule přidává. To znamená, že od volnoběhu po pomalém přidávání to na měřáku ukazuje blbosti a přeskakují různě velké údaje, ale po asi 2mm dráhy se to upraví a postupně to přidává až do asi plus mínus 5V. Ten začátek dráhy potenciometru je asi ta chyba při rozjezdu, že? Na benzín to teda taky střílí hrozně do výfuku, ale jen když uberu plyn a brzdím motorem. Svíčky jsou opět černé jak boty, tedy moc bohatá směs, ne? A na LPG o ze začátku jede skoro normálně, ale chvílemi to od určité rychlosti a otáček přestává táhnout. Je to jako když mi dochází plyn, ale mám ho dost. Dělá to ale jen občas, není to pravidelné. Nevíte tedy prosím, co by s tím mohlo být? Jen uvedu, že systém LPG mám řízený svojí jednotkou.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.3.10, 13:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz