Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
takova skorokogenerace to je dobry napad..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
16.2.10, 19:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
2 Jiri - zaujímavá myšlienka naozaj
2 Kachnis - ako som už napísal, sa bojím, žeby to veľmi cucalo baterku (aj keď je motor naštartovaný, j epekne vidno, ako to sťahuje svetlá)...ako,keby denno-denne používam auto, tak by sa to iste dobíjalo...no a za 15 min. by to celkom zohrialo...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.2.10, 21:15 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
To neni nic noveho tyhle jednotky se i prodavaji a pouzivaji vetsinou jako zalozni zdroje...na netu se o tom da neco najit drive se pry vyplatilo tohle provozovat na plyn a prodavat vyrobenou elektrinu dnes uz jsou ceny elektriny a plynu jinde tak se to nevyplati..ale ja to nikdy neprovozoval takze to nemuzu potvrdit jak to bylo nebo je....chtel jsem to asi takhle pouzit nejaky bezny motor z auta ktery by mel upravene vyfukove svody...i cely vyfukovy system....z duvodu lepsiho vyuziti pro ohrev vody...v aute je nam tohle teplo spise k zlosti...potrebujeme chladic...a tak..tady by to bylo naopak..plus nejaky vetsi alternator..ktery bude dobijet klasickou 12V baterii..ale nejakou velkou...energie z tehle baterie pak muze byt vyuzita i kdyz motor nebezi...pro osvetleni treba...atd.....plus hlavni zatez pro motor bude velky generator..idealni V3S ma asi 13Kw tusim..ktery muze zivit primotopy nebo i jeho elektricky vykon muze ohrivat vodu...ci vyuzit jinak..
je tu zasadni rozdil pro provoz toho motoru v aute se motor neustale flaka obcas do kopce je vyuzit jeho skutecny vykon..tady muze bezet pri konstatnich otackach ktere mu nejvice vyhovuji a bude pracovat s maximalni ucinosti...je to takova moje dalsi myslenka neco takoveho vyzkouset....zatim nemam vse potrebne pro vyrobu a ani cas..
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
16.2.10, 23:18 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já viděl že ohřejvali vodu fávo motorem
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.2.10, 23:23 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Sadra17 píše: já viděl že ohřejvali vodu fávo motorem
no nechtel sem to psat protoze je to neoverena informace..z jednoho fora..ale udajne nekdo provozoval tohle prave s favo motorem a mel z toho asi 20Kw elektro a pres 50Kw tepla...hodnotam bych veril..ale nevim pri jake spotrebe plynu....vem si treba kolik ma vykon topeni v aute...a kdyz ti klape motor na volnobeh tak jej to stejne neuchladi...co teprve kdyz jej zatizis..a prozenes vodu jeste kolem vyfuku
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
16.2.10, 23:27 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to nevim já to zařízení neviděl mě přivezli motor s tim že nejede
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.2.10, 23:36 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Jiri: ono s tym kurenim je to tak na hrane, mne ked zamrzol pred mesiacom okruh tak som to rozmrazil za 4 hodinu s tym ze motor vrcal na volnobeh a bolo naplno pustene kurenie+vetrak... drzalo to stabilnych 90 az kym nepovolil chladic a nepadlo to (ale teda nie na fave ale na 742.13)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.2.10, 23:51 |
|
|
Eltoma
Příspěvky: 39 Bydliště: jihučech
|
Pokud to ohřívá vodu tak to můžeš propojit s chladičem,dát na něj ventilátor 220V popř 12V a udělat z toho saharu na vytápění dílny.Jen ty 4kW se mě zdá dost málo. Například topení traktoru 7011 má výkon 6kW.
Na ohřev vody v autě by to bylo také šikovné.Ohřátím vody by šetřilo motor. Já parkuji v garáži a tak jsmem spíše přemýšlel zabudovat topnou spirálu někam do malého okruhu a přez časovací hodiny si auto předehřát ráno před výjezdem do práce. Nemá s tím někdo zkušenosti?
_________________ Ex.Š100. Š120
|
21.2.10, 14:41 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Eltoma píše: Pokud to ohřívá vodu tak to můžeš propojit s chladičem,dát na něj ventilátor 220V popř 12V a udělat z toho saharu na vytápění dílny.Jen ty 4kW se mě zdá dost málo. Například topení traktoru 7011 má výkon 6kW. Na ohřev vody v autě by to bylo také šikovné.Ohřátím vody by šetřilo motor. Já parkuji v garáži a tak jsmem spíše přemýšlel zabudovat topnou spirálu někam do malého okruhu a přez časovací hodiny si auto předehřát ráno před výjezdem do práce. Nemá s tím někdo zkušenosti?
tohle mel kamarad mel zkracenou tu trubku co vede vedle motoru a pak do pumy bavime se o S120 ta mel svarenou takovou komoru a v tom topne teleso 220V akorat ted nevim jak a kdy to zapinal..tusim ze pres zadny casovac to nemel ale to je jen detail...pak jen odpojil snuru a vyjel...fungovalo to vyborne zalezi jak moc si to predehral tak podle toho se to pak zahrivalo...ale klasicke teleo ti ohreje vodu na 100stupnu takze zadny problem si to predehrat az na provozni ..pak ti to jen trosku spadne jak se rozjedes a voda se smicha se studenou z chladice
ja s tim topenim uvazuju jinak motor by byl stabilni bezel by na propan vyuzival bych tepelnou energii pro topeni v ustrednim topeni plus dobijeni baterii alternatorem plus elektrinu z hlavniho generatoru bych vyuzil asi take na vytapeni primotopem.....zajimalo by me hlavne cenove jak by tohle topeni vychazelo a taky nevim jestli by motor sel pripojit na klasickou flasku propan butan ale pouziva se ve vysokozdvizkach tak asi jo
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
24.2.10, 23:22 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
šel někde tu je fotka traktoru domácí výroby co to tak má
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
24.2.10, 23:35 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Sadra17 píše: šel někde tu je fotka traktoru domácí výroby co to tak má
jo to by urcite slo tak aby proste pak bylo mozna klasicky vymenovat bomby....system by zustal nejaky jednoduchy podtlakovy bez ridicich jednotek plus vyrobit nejaky odstredivy regulator aby to drzelo nastavene otacky
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
24.2.10, 23:37 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Kdyby vás tahle myšlenka zajimala, tak jsem byl kdysi na ekofarmě v Deblíně u Tišnova a tam to tak měli - motor z favoritu běžel na zemní plyn, roztáčel generátor, který dodával energii do síťě (čez vykupoval) a odpadní teplo z chladiče šlo do sušáren kde sušily vypěstované byliny...celkem zajímavé...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
25.2.10, 00:47 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
CROWACK píše: Kdyby vás tahle myšlenka zajimala, tak jsem byl kdysi na ekofarmě v Deblíně u Tišnova a tam to tak měli - motor z favoritu běžel na zemní plyn, roztáčel generátor, který dodával energii do síťě (čez vykupoval) a odpadní teplo z chladiče šlo do sušáren kde sušily vypěstované byliny...celkem zajímavé...
jo jo jo..je to tak...tohle se pouziva celkem bezne cele jednotky jdou i koupit ale jsou drahe pritom postavit to neni zase takovy problem
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
25.2.10, 19:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|