Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.10.24, 14:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 Osram night breaker 
Autor Zpráva
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
co jsi od sebe odečítal, že ti vylezl ve výsledku pes? :shock: :shock: :shock:

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


19.1.10, 17:56
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Tak mně vydržely Night Breakery cca 3/4 roku, tj. cca 12 000 km s tímto autem (mám je ve Felicii). Svítivost byla bombová, ale už je po nich... :( Respektive po jedné - první odešla pravá, ale jak to tady sleduju, očekávám výměnu druhé v řádu dnů. Doprava jsem zatím dal jakousi starší Osram Bilux, co jsem našel v garáži, tak jsem zvědavej, uvidím-li něco za tmy - vlevo Night Breaker, který svítí domodra, vprava tahle klasická žlutá...
Potom chci dát obě nový naráz, asi ale zkusím jinou značku než Osram, kvůli té životnosti. :roll:

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


13.2.10, 09:48
Profil ICQ

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Podle výrobce mají životnost 250 hodin. Takže pokud jezdíš krátké trasy, nemůžeš jim nic vyčítat.


13.2.10, 17:28
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Mě stále svítí už druhý rok a tři měsíce....A každej den jsou tak hodinu-dvě rozsvícený...nějak mě nevychází výstřel naslepo 250 hodin :wink: :!: ....Za další,pokud stojíte v kolonách tak nebuďte jako všichni okolo vás a klidně snižte na parkovačky...Ušetříte nejen za benzín,ale i za ty žárovky....Dněšní doba je taková,že není na nic ohled,všecky mají nejvíc nebo nemaj,ale hrajou si na to že maj,protože vlastní auto na splátky a nejlíp SUV :) .....Už před 30 lety popisovali,že konkrétně halogenová žárovka se chladí jízdou...což je pravda a jen málo kdo si jí pamatuje.Málokdo si taky pamatuje,že málo někdy znamená hodně,v této době si to možná nikdo neuvědomuje,což je kritická hodnota..
Jinak pokud už je hodně,víc už asi nepůjde a nastává nuda...Jste u stropu jako balónek,kterej jednou splaskne...Není být lepší tím co létá při zemi,proletíte i dveřními futry a ven do okolí...A uvidíte více,než splasknete...ten nahoře pouze strop...Už se opakuju...tak je to nejen i s těmi žárovkami...Pokud s nimi budete svítit bez uvědomění,moc si toho užitečnýho svícení neužijí,zrovna tak lidé s hýřením peněz,který nikdo z nás nemá nazbyt...a možná je to tak lepší,člověka to vychová k obezřetnosti v plýtvání a úctě nejen k přírodě ale i ostatním...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


27.2.10, 11:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
ja vo fronte zhasinam, naucil ma to stary altik v spojeni s KO baterkou. ked som zhasinal v kolonach tak som nastartoval, ked som zabudol zhasnut tak som roztlacal :D

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


27.2.10, 11:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Já v koloně vypínám motor úplně. A pokud mě dojede auto, tak i parkovačky zhasnu. Taky mě to plýtvání ostatních sere...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


27.2.10, 11:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek 
vypinat motor v kolone je podla mna blbost... pac startovanie dava celkom zabrat baterke :/ a mne este navyse v poslednom case strajkuje starter z neznameho dovodu

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


27.2.10, 11:55
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Jj, v koloně vypínám světla. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


27.2.10, 13:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
darklord píše:
vypinat motor v kolone je podla mna blbost... pac startovanie dava celkom zabrat baterke :/ a mne este navyse v poslednom case strajkuje starter z neznameho dovodu


Když je dobře seřízené LPG, tak motor naskakuje opravdu na cuknutí. A samozřejmě v koloně, která co chvíli popojíždí do kopce bych motor nevypnul...ale třeba když je zúžená silnice a jsou tam semafory, tak nevidím důvod mít nastartováno. Nebo při koloně pomalu sjíždějící z kopce...tam bych vraždil...všichni nastartováno, všechny ty ekomoderní vozy ti smradí do oken a ještě všichni stojí na brzdě, což je v noci opravdu moc příjemné. :evil: O půlhodiny blikajícím blinkru nemluvě. Ještě u takových expertů, co si dají do Fabie čirou žárovku. To už pomalu nasazuju sluneční brýle. Kdy lidi konečně začnou používat mozek?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


27.2.10, 14:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Každý má svou pravdu a jiný názor. Je zajímavé, že moderní auta nestartují na drc, jako starší motory, když jsou dobře seřízené, proto mají moderní auta větší spotřebu při startu, i když je motor ohřátý. Já to vidím takhle, když se vypne motor, tak špatně auto brzdí a těžce se zatáčí, pokud už nemají elektrické posilovače. Když se jen popojíždí, nevypínám motor, jedině bych musel jet z kopce a to se moc nestává. Na přejezdech je jiná situace. Tam se vyplatí zhasnout motor. Kurňa, když nad tím přemýšlím, do měst a kolon se spalovací motor vůbec nehodí. :idea:

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


27.2.10, 14:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11886
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Taky nechápu, že ty nové auta tak dlouho startujou. :shock: Vždyť by to mělo chytit na první vstřik. V příručce od Octy se píše, že úspora paliva se projeví až u motoru vypnutém na 30s. Jinak má asi startování takovou spotřebu jako půl minuty brblání na volnoběh. To by mě zajímalo, jak jsou na tom naše ultrazastaralé vozy. :) Vždyť když motor vypnu, tak ventil ihned odpojí plyn a při startování to naskočí na cuknutí.

Ale elektroposilovače při vypnutém motoru nekladou žádný odpor ne? A posilovač brzd nepotřebuješ taky, protože při rychlosti do 10km/h to ubrzdíš i bez něj.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


27.2.10, 17:45
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9434
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
elektohydraulicky posilovac klade odpor nez ho premuzes, potom funguje jak bez posilovace

elektricky posilovac odpor neklade

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


27.2.10, 17:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
Nevím také proč, čerpadlo se zapne dříve než nastartuješ, aby se vytvořil tlak. U fábky dokonce naběhne čerpadlo, když otevřeš dveře u řidiče. Startér točí a po chviličce teprve motor naskočí. Možná elektronika tohle dělá úmyslně. Když je dobře seřízený starší motor, stačí se dotknout klíčku a už motor běží. Začínají dělat elektrické posilovače, v případě poruchy posilovače normálně fungují. V malé rychlosti se dá auto ubrzdit i bez posilovače, ale je to dřina.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


27.2.10, 19:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Taky mi po půlroce odešly,ale zase svítí lépe, než normální. Kdo jezdí hodně v noci, je to lepší. Kdo jen přes den, nemá to cenu...

_________________
Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995


14.3.10, 22:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
mě jedna praskla a už to budou 3 měsíce a ta druhá ne a ne :lol: ...mám v autě připravenou tu druhou na výměnu, sice jezdim přes den, ale v noci taky...a byly zadarmo, tak proč ne :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.3.10, 23:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 94 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz