Autor |
Zpráva |
kimmi
Příspěvky: 77
|
Zapaľovacie sviečky-úprava vzd.elektrod
Chcem sa spýtať kdo máte na Fabii 1.2 HTP 12V 47Kw namontovaný LPG či ste znižovaly vzdialenosť elektród na sviečkach,alebo zostala taká ako pri nákupe.Ja som mal niekedy Feldu postlak a tam sa znižovala vzdialenosť elektród na 0.55 mm.No vo fabii mi vymenili sviečky (pôvodné brisky)NGK ZFR5P-G ale vzdialenosť elektród sa neupravovala,vraj to netreba u seqenčného vstrekovania.Preto sa pýtam lebo mi auto pri 2.a3. rýchlosti pri prudšej akcelerácii autom žašklbe.Pri ľahkej nhe to nerobí.
Ďakujem.
|
27.2.10, 22:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
nemam sice fabii, ale nikdy sem v zadnym aute nemusel snizovat vzdalenost elektrod, spis ji zvetsuju
na benzin jezdi normalne ?
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
28.2.10, 09:18 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Žádné úpravy na svíčkách nedělej a škubání může být projevem odcházejících svíček, kup si nové.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
28.2.10, 09:26 |
|
|
kimmi
Příspěvky: 77
|
Veď som písal že mi menili sviečky,pôvodné boli Brisky (mali odjazdené 56 000 km)a teraz tam mám NGK.Továrenský nastevená vzdialenosť elektród je 0,9mm.Na benzín to ide OK.
|
28.2.10, 11:09 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
no jestli to predtim jelo, tak tomu ty svicky proste nemusi vyhovovat
nebo se mohlo neco stat s kabelama (ma to kabely nebo ne ?)
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
28.2.10, 11:23 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
56 000 km na jedny svíčky? Max 15 000 a vyměnit a některé svíčky fakt motoru nesednou, zvláště u LPG. Kabely má normální a nad svíčkami jsou zapalovací trafa, ty budou v pořádku. Spíš bych viděl problém v plynové jednotce a nechal bych ji SW seřídit. Nebo vyměnit, může být špatná. Nebo chudší směs, rozhodně bych jel k plynaři, sám nic neuděláš bez PC.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
28.2.10, 11:57 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Karátek píše: 56 000 km na jedny svíčky?
čemu se divíš ? to je předpis od škoda auto
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.2.10, 12:07 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Já vím, po 60 000 je v návodu, ale ne na LPG, to už v návodu není, protože se škodovky na LPG nedělají.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
28.2.10, 12:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ted už jo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.2.10, 12:19 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
28.2.10, 12:22 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
HTP nemá zapalovací kabely,ale na každé svíčce svou zapalovací cívku!! Nastav vzdálenost elektrod na 0,55 mm..Jinak na LPG doporučuju spíše 1 elektrodové svíčky!!
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
28.2.10, 19:58 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Tak jednobodovky upravené bych nedával, ale každý má jiný názor, já mám ve fábce i v oktávce tříbodovky a vše je OK. Spíš bych si nechal seřídit SW.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
28.2.10, 20:13 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
NOVON píše: HTP nemá zapalovací kabely,ale na každé svíčce svou zapalovací cívku!! Nastav vzdálenost elektrod na 0,55 mm..Jinak na LPG doporučuju spíše 1 elektrodové svíčky!!
neni to nak malo ?
vzdyt to se nedela ani favoritu s rozdelovacem
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
28.2.10, 20:14 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
naopak dělá se to celkem běžně
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.2.10, 20:40 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
Sadra17 píše: naopak dělá se to celkem běžně
ja mam v hyundai danej 1mm a jezdi dobre
mam tam dany brisk silver
_________________ Rezorit 136L LPG rv 90 vymena za Hnujdai Coupe 2.0 LPG
|
28.2.10, 20:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|