|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Karburátor pro upravený motor
Autor |
Zpráva |
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Karburátor pro upravený motor
Dobré odpoledne. Se známým jsme upravovali motor 742.12 (1,2l). Motor je komplentně po GO. Má o 2 mm nižší hlavu, tedy KP okolo 10,5. Vačkovou hřídel 260°, leštěné kanálky a sací potrubí. Jinak v sérii. Tento motor by byl vyuzivan pro běžné jezdění. Nemůžeme se shodnout kterým karburátorem to 'krmit'. Nejvíce jsme se shodli na karburátoru ze 120LS, která se shoduje s karbrcem se 120l akorát má větší hlavní trysky. Akorát LS karburátorů není tolik jak L-kových. Tak jsem si říkal sehnat 120l-kový karb a přetryskovat klidně i o něco málo víc než LS-kový. Který byste tam dali vy?
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
6.3.10, 14:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
130tku nebo ddsr
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.3.10, 15:04 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
SEDR130/135/136, alebo EDSR120LS, alebo spomínaný DDSR...najlepší by bol DDSR, ale ten bude problém zohnať...hlavne, aby bol difúzor 1. komory 22...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.3.10, 15:18 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Mrknu po 130tkovejch karbech. A pomuzu si když dám hlavní trysky s větším průměrem nebo jde hlavně o průměr difuzorů?
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
6.3.10, 15:59 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
prvoradý je priemer difúzorov...tým dostaneš do válcov viac zmesi...a potom trysky sú otázkou zloženia zmesi...príliš veľké trysky znamenajú bohatú zmes, ktorá nedokonale prehorieva = pomalé horenie = ťažkopádny motor = vysoká spotreba...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.3.10, 16:15 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
2mm hlava dolů by měl být KP jen 9,9:1.
|
7.3.10, 12:56 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Posadit na to karbec Š125L průměr difuzorů 20/24 (22 na prvním stupni není vůbec žádná výhra) a použít (eventuálně nechat) trysky na první stupeň 110, a na druhej stupeň 135-145 a docílíš toho že na lehkou nohu to pojede za uspokojivou spotřebu a když tomu naložíš tak se to bude slušně hejbat, z mej zkušenosti to vycházelo 6,5-7 běžnej způsob jízdy a když jsi to kachnil tak podle terénu 12-15
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.3.10, 13:08 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Nesúhlasím, karbec SEDR1230 (22/24), tiež EDSR120 (22/23) boli jednoznačne lepšie, ako SEDR120 (20/24)...v každom smere...spotreba +- rovnaká...
Ale najlepšie odskúšať, bo na každom motore sa to može správať trochu inak...na moje 110LS a 125ke (ešte s motorom 120) bolo znateľne cítiť rozdiel dif. 1. komory 20 vs. 22...22 omnoho lepšia dynamika, spotreba +- rovnaká...
Na otcovej Hybridke (130tka so SP 3,9 a motor 120) už je to trochu inak, nakoľko sa často hýbe v nižších otáčkach...tam mám osadený SEDR120 s vrtuľkou pod ním...dlhodobým bádaním najlepšia kombinácia.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.3.10, 20:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|