Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Karburátor pro upravený motor 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Karburátor pro upravený motor
Dobré odpoledne. Se známým jsme upravovali motor 742.12 (1,2l). Motor je komplentně po GO. Má o 2 mm nižší hlavu, tedy KP okolo 10,5. Vačkovou hřídel 260°, leštěné kanálky a sací potrubí. Jinak v sérii. Tento motor by byl vyuzivan pro běžné jezdění. Nemůžeme se shodnout kterým karburátorem to 'krmit'. Nejvíce jsme se shodli na karburátoru ze 120LS, která se shoduje s karbrcem se 120l akorát má větší hlavní trysky. Akorát LS karburátorů není tolik jak L-kových. Tak jsem si říkal sehnat 120l-kový karb a přetryskovat klidně i o něco málo víc než LS-kový. Který byste tam dali vy?

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


6.3.10, 14:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
130tku nebo ddsr

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


6.3.10, 15:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
SEDR130/135/136, alebo EDSR120LS, alebo spomínaný DDSR...najlepší by bol DDSR, ale ten bude problém zohnať...hlavne, aby bol difúzor 1. komory 22...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.3.10, 15:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Mrknu po 130tkovejch karbech. A pomuzu si když dám hlavní trysky s větším průměrem nebo jde hlavně o průměr difuzorů?

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


6.3.10, 15:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
prvoradý je priemer difúzorov...tým dostaneš do válcov viac zmesi...a potom trysky sú otázkou zloženia zmesi...príliš veľké trysky znamenajú bohatú zmes, ktorá nedokonale prehorieva = pomalé horenie = ťažkopádny motor = vysoká spotreba...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.3.10, 16:15
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
2mm hlava dolů by měl být KP jen 9,9:1.


7.3.10, 12:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Posadit na to karbec Š125L průměr difuzorů 20/24 (22 na prvním stupni není vůbec žádná výhra) a použít (eventuálně nechat) trysky na první stupeň 110, a na druhej stupeň 135-145 a docílíš toho že na lehkou nohu to pojede za uspokojivou spotřebu a když tomu naložíš tak se to bude slušně hejbat, z mej zkušenosti to vycházelo 6,5-7 běžnej způsob jízdy a když jsi to kachnil tak podle terénu 12-15

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.3.10, 13:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Nesúhlasím, karbec SEDR1230 (22/24), tiež EDSR120 (22/23) boli jednoznačne lepšie, ako SEDR120 (20/24)...v každom smere...spotreba +- rovnaká...
Ale najlepšie odskúšať, bo na každom motore sa to može správať trochu inak...na moje 110LS a 125ke (ešte s motorom 120) bolo znateľne cítiť rozdiel dif. 1. komory 20 vs. 22...22 omnoho lepšia dynamika, spotreba +- rovnaká...

Na otcovej Hybridke (130tka so SP 3,9 a motor 120) už je to trochu inak, nakoľko sa často hýbe v nižších otáčkach...tam mám osadený SEDR120 s vrtuľkou pod ním...dlhodobým bádaním najlepšia kombinácia.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.3.10, 20:14
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 78 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz