Autor |
Zpráva |
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
rozdeleni vackovych hrideli
hosi,chtel sem se zeptat,jaky je rozdil v tech vackach
na netu vidim treba vacku 280/280 280/300 300/280 260/260 o co tam jde?vim ze o casovani,stupnu..nebo uhlu..nebo neco takovyho,kdo ma zajem me to vysvetlit?diky
|
10.3.10, 20:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
úhel otevření ventilu první je sání druhej vejfuk
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.3.10, 20:25 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
joo...a ktera je dobra..ktera je lepsi?ktera je v serii treba na MPI nebo BMM?
|
10.3.10, 20:28 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
to je těžko říct na každej styl jízdy se hodí jiná vačka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.3.10, 20:32 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
aha,tak podiv,ja preferuju vyssi otacky,od 3 tisic nahoru....skoro po omezovac,na to se hodi jaka vacica?
|
10.3.10, 21:10 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
BMM serie 254/254...točí se to krásně do 6ti tis, ale je to rozdíl, třeba patrik-hp má vačku ve fáčku 260/260 a jede mu to kur.va víc než mě a točí taky tak 6 tis
to je těžký, z pravidla je lepší, na ty naše maloobjemový motory, mit menší úhle otevření vejfuku (např 260/250) aby se ten motor malinko překrejval
vhodný otáčky pro takovou a takovou vačku sou nakreslený v grafech, který někde na netu taky budou
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.3.10, 21:14 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
důležitej je i zdvih vačky a další věci vačky sou docela věda
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.3.10, 21:26 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Tak se rovnou přifařim taky s dotazem ohledně vačky. Potřeboval bych dobrej zátah a "odpich" v rozmezí od 2 do 4- 4,5 tis. otáček. Kromě vačky bych si asi sehnal alespoň vstřik a ŘJ z 50 kW verze. Jakou vačku byste mi teda doporučili?
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
10.3.10, 21:57 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
na netu na obrazku sem videl vacku 300/300........jak sem to tak koumal,tak ty nabehy byly fakt vysoke..to moselo otevrit ventily fakt moc,takova vacka je k cem?treba kamos me rekl ze totalne k hovnu....tak se ptam radsi tady:)
|
10.3.10, 22:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
dobrá na vysoký otáčky do provozu na nic nehledě na to že bys musel mít vysokej volnoběh
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.3.10, 22:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Dundee píše: Tak se rovnou přifařim taky s dotazem ohledně vačky. Potřeboval bych dobrej zátah a "odpich" v rozmezí od 2 do 4- 4,5 tis. otáček. Kromě vačky bych si asi sehnal alespoň vstřik a ŘJ z 50 kW verze. Jakou vačku byste mi teda doporučili?
přestavbu na 136 (o kdyby jenom snížením hlavy) vačku 265/258 z M-E a čip
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
10.3.10, 22:05 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Dundee píše: Tak se rovnou přifařim taky s dotazem ohledně vačky. Potřeboval bych dobrej zátah a "odpich" v rozmezí od 2 do 4- 4,5 tis. otáček. Kromě vačky bych si asi sehnal alespoň vstřik a ŘJ z 50 kW verze. Jakou vačku byste mi teda doporučili?
klasika 50kw verze (písty, vačka, řj) anebo pak co píše sádra, ale to je 6-7 tis, možná i víc
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
10.3.10, 22:17 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
takze ta 300/300 na volnobeh motor nestiha? na kolik to vubec vyjde takove tyto vacky?slysel sem ze to jde vymennym zpusobem,meni se za seriovy kus plus doplatek
|
10.3.10, 22:46 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Klukin1988 píše: na netu na obrazku sem videl vacku 300/300........jak sem to tak koumal,tak ty nabehy byly fakt vysoke..to moselo otevrit ventily fakt moc,takova vacka je k cem?treba kamos me rekl ze totalne k hovnu....tak se ptam radsi tady:)
taka vacka je dobra napriklad na toto
http://www.mojevideo.sk/video/6b5c/onbo ... dovky.html
volnobeh 1300, pracovne otacky 4000-7000
cena vacky : 9000 czk
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
11.3.10, 10:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|