|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Špatně řazení po výměně spojky
Autor |
Zpráva |
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Špatně řazení po výměně spojky
Zdravím,
při výměně motoru ve Š100 byla původní spojka s pružinama nahrazena novější talířovou. Problém:
Rychlosti vpřed řadit lze (spojka ale zabírá téměř okamžitě u podlahy), zpátečka zařadit nelze (jde to do zubů). Kolík na spojkovém válečku jsem vyšrouboval co nejvíc to lze, ale na situaci to nezměnilo téměř nic (zpátečka při spuštěném motoru stále nelze zařadit).
Spojkové válečky netečou, soustava není zavzdušněná (s minulou spojkou bylo vše v pořádku).
Takže mě napadá, nepatří k talířové spojce jinak dlouhý kolík nebo jiný spojkový váleček?
|
14.3.10, 18:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Iný valček iste nie, otázka je, ako je to s tyčkou...a ložisko má akú vôľu?
Inak iné je vypínacie ložisko...ja som to mal naopak - mal som ložisko z tanierovej spojky na pružinovej a mal som tento istý problém...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.3.10, 18:35 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Vůle ložiska - jak to zjistit, stačí pohledem?
Mělo by tam být původní ložisko (starý motor šel ven, nový dovnitř, nic víc).
Takže motor musí znova ven? To talířové je tlustější?
|
14.3.10, 18:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
pokud jsi nevyměnil spojkové ložisko tak motor ven a znova, jinak taky pokud nepodkládáš převodovku tak je potřeba před vymontováním motoru zařadit 3ku aby se pokud možno neohla řadící tyčka.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.3.10, 18:53 |
|
|
Mig315
Příspěvky: 169
|
No kdoasi:k talirove spojce patri jiny kolik a taktez jine lozisko a pokud se nepletu i setrvak je jiny. Viz j. Andrt udrzba skody 120
|
14.3.10, 18:54 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
setrvák ne, pokud má 180ku na to byla i 180 přítlačák s centrálkou a je to zaměnitelný, pak byl i 190ka třípackovej ale těh bych řekl že bylo hodně málo
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
14.3.10, 19:03 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Dobře, díky za radu.
|
14.3.10, 19:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kristensen píše: setrvák ne, pokud má 180ku na to byla i 180 přítlačák s centrálkou a je to zaměnitelný, pak byl i 190ka třípackovej ale těh bych řekl že bylo hodně málo
Tak predpokladám, že má 190tku a teda vymenený zotrvák...ložisko je 100pro iné, ale neviem, ako je to s ostatkom vypínacieho mechanizmu (to, čo vidíš na prevodovke po vybratí motora, čo hýbe s ložiskom) To si prever...
A jj, prevodovku treba podložiť, resp. podviazť...ale to si azda urobil...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.3.10, 20:03 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.3.10, 20:06 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Pěkný přehled. Je tam jiný palec na kolíku a jiné ložisko.
|
15.3.10, 00:37 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
jen tak pro upřesnění, když spojka zabírá až nahoře, tzn, že vlastně skoro už prokluzuje, mám ten váleček na tyčce zkrátit nebo přídat?
u starého motoru zabírala hned dole, po výměně spíše prokluzuje. Ložisko jsem dal nové, nerad bych, aby odešlo.
u mě je problém, že za sedadlem mám lpg nádrž, tudíž ji budu muset povytáhnout a moc místa na manipulaci s tím válečkem tam nebude,
nemluvě o bezpečnosti, tudíž to chci dělat na jisto a na co nejmenší poet pokusů
|
16.7.10, 07:02 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Zkrátit.
|
19.7.10, 13:39 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Špatně řazení po výměně spojky
kdoasi píše: Zdravím, při výměně motoru ve Š100 byla původní spojka s pružinama nahrazena novější talířovou. Problém:
Rychlosti vpřed řadit lze (spojka ale zabírá téměř okamžitě u podlahy), zpátečka zařadit nelze (jde to do zubů). Kolík na spojkovém válečku jsem vyšrouboval co nejvíc to lze, ale na situaci to nezměnilo téměř nic (zpátečka při spuštěném motoru stále nelze zařadit).
Spojkové válečky netečou, soustava není zavzdušněná (s minulou spojkou bylo vše v pořádku).
Takže mě napadá, nepatří k talířové spojce jinak dlouhý kolík nebo jiný spojkový váleček?
jak jste rvali motor na převodovku ohli jste lamelu bude to škrtat počád miloš
|
19.7.10, 14:21 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
kdoasi - zkraceno, uz je to OK
|
19.7.10, 19:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|