Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 09:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 zapalovani favorit... 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké :wink: To favo je děs a hrůza :twisted: nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu.
Kdepak, zlaté kontakty :wink: :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.3.07, 14:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Šemik píše:
Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké :wink: To favo je děs a hrůza :twisted: nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu.
Kdepak, zlaté kontakty :wink: :wink:


Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je...

Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici...

_________________
J.


9.3.07, 14:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Šemik píše:
Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké :wink: To favo je děs a hrůza :twisted: nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu.
Kdepak, zlaté kontakty :wink: :wink:


Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je...

Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici...




Mě by spíš zajímalo jestly na ten můj upravený motor je dobrý fávo rozdělovač bez úprav nebo vyměnit pružinky v odstředivce za 105tkový.....podtlak není zapojen....


9.3.07, 15:03
Profil ICQ
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
roman heller píše:
Jiří Čech píše:
Šemik píše:
Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké :wink: To favo je děs a hrůza :twisted: nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu.
Kdepak, zlaté kontakty :wink: :wink:


Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je...

Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici...



Mě by spíš zajímalo jestly na ten můj upravený motor je dobrý fávo rozdělovač bez úprav nebo vyměnit pružinky v odstředivce za 105tkový.....podtlak není zapojen....


Ještě jedna věc - výměna odstředivé regulace za 105kovou je vhodná pro stopětky, pro 120-130 musí být jiná. Podtlakovka má pro 105-130 poloviční rozsah, takže tu je nutné vyměnit také.

_________________
J.


9.3.07, 15:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Mě by spíš zajímalo jestly na ten můj upravený motor je dobrý fávo rozdělovač bez úprav nebo vyměnit pružinky v odstředivce za 105tkový.....podtlak není zapojen....[/quote]

Ještě jedna věc - výměna odstředivé regulace za 105kovou je vhodná pro stopětky, pro 120-130 musí být jiná. Podtlakovka má pro 105-130 poloviční rozsah, takže tu je nutné vyměnit také.[/quote]

Já myslel jestly je dobrý nechat origo rozdělovač nebo dát doněj jen ty pružiky ze 105tky...mám fávo motor s ostrou vačicí a pod.....blíže sekce garáž....


9.3.07, 15:20
Profil ICQ
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
roman heller píše:
Mě by spíš zajímalo jestly na ten můj upravený motor je dobrý fávo rozdělovač bez úprav nebo vyměnit pružinky v odstředivce za 105tkový.....podtlak není zapojen....


Ještě jedna věc - výměna odstředivé regulace za 105kovou je vhodná pro stopětky, pro 120-130 musí být jiná. Podtlakovka má pro 105-130 poloviční rozsah, takže tu je nutné vyměnit také.[/quote]

Já myslel jestly je dobrý nechat origo rozdělovač nebo dát doněj jen ty pružiky ze 105tky...mám fávo motor s ostrou vačicí a pod.....blíže sekce garáž....[/quote]

To se nedá takto říct... Musí se to vyzkoušet nebo naměřit na brzdě.

_________________
J.


9.3.07, 15:25
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Cívka tam samozřejmě byla favoriťácká :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.3.07, 15:28
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Šemik píše:
Cívka tam samozřejmě byla favoriťácká :wink:


Tak jsi měl špatný předstih nebo někde něco špatně zapojené. Případně je ten rozdělovač vadný, může být špatná snímací cívka v něm. A nebo kecáš a nechal jsi tam starou cívku.

_________________
J.


9.3.07, 16:06
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Šemik píše:
Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké :wink: To favo je děs a hrůza :twisted: nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu.
Kdepak, zlaté kontakty :wink: :wink:


Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je...

Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici...


no tak já jezdím na cívku ze 105original a palí jako divá i s favo rozdělovačem,si myslím, že ten bude spíš načatej rozdělovač než cívka :idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


9.3.07, 16:26
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
spartra píše:
Jiří Čech píše:
Šemik píše:
Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké :wink: To favo je děs a hrůza :twisted: nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu.
Kdepak, zlaté kontakty :wink: :wink:


Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je...

Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici...


no tak já jezdím na cívku ze 105original a palí jako divá i s favo rozdělovačem,si myslím, že ten bude spíš načatej rozdělovač než cívka :idea:



Pálí jako divá? Neřikééé :-) Běží na poloviční energii jiskry.

_________________
J.


9.3.07, 16:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 709
Bydliště: Milovice
Příspěvek 
Pálí jako divá? Neřikééé :-) Běží na poloviční energii jiskry.[/quote]


Jaký je rozdíl v jiskře co se týká 120tkovýho zapalování a zapalování z fáva?........


9.3.07, 16:43
Profil ICQ
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
roman heller píše:
Pálí jako divá? Neřikééé :-) Běží na poloviční energii jiskry.



Jaký je rozdíl v jiskře co se týká 120tkovýho zapalování a zapalování z fáva?........[/quote]

V energii jiskry. Je vyšší a hlavně konstatní v celém rozsahu povolených otáček, tedy do asi 6000 rpm. U kontaktních zapalování díky konstatnímu úhlu sepnutí energie s otáčkami klesá, proto kolikrát není schopný motor překročit cca 7 - 8000 rpm a musí se udělat nějaká změna, třeba použít pro každý válec jedna cívka a kontakt... To je těžké a mechanicky složité, proto se přešlo na elektronicky řízené spínání proudu do jinak konstruovaných cívek. Zbytek si najdi v mém článku Zapalování...

_________________
J.


9.3.07, 16:50
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
spartra píše:
Jiří Čech píše:
Šemik píše:
Včera jsem zkusil nakolik je kompatibilní Rapid s favo rozdělovačem. Dostal jsem je od kachnise, v rozdělovači vyměnil 105 odstředivku za 120/130 a naištaloval. Po pár kilometrech sem to favo obloukem vyhodil ven a vrátil tam to klasické škodovácké :wink: To favo je děs a hrůza :twisted: nad 4000 to občas vynechá, je to líný jak veš, netáhne to... Co se týče zlepšení startů bylo to spíše horší než s kontakty... Předstih byl správný, i jsem s tím pak zkoušel točit dle sluchu.
Kdepak, zlaté kontakty :wink: :wink:


Milý šemíku, dal jsi tam i cívku z favoirita nebo tam nechal původní škodováckou? Pokud jsi nevyměnil ani cívku, tak se nediv, že to nejelo, psal jsem o tom v článku Zapalování a dalších, proč to tak je...

Jinak kdo má zájem se svézt ve Š 136 GL s tímto zapalováním, jsem mu k dispozici...


no tak já jezdím na cívku ze 105original a palí jako divá i s favo rozdělovačem,si myslím, že ten bude spíš načatej rozdělovač než cívka :idea:



Pálí jako divá? Neřikééé :-) Běží na poloviční energii jiskry.


šak říkám :arrow: máš recht že běží už 3 roky bez problémů :idea: já to nikdá neměřil tak nemůžu říct, že palí na půl energie, ale jede

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


10.3.07, 07:50
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
Šemik píše:
Cívka tam samozřejmě byla favoriťácká :wink:


Tak jsi měl špatný předstih nebo někde něco špatně zapojené. Případně je ten rozdělovač vadný, může být špatná snímací cívka v něm. A nebo kecáš a nechal jsi tam starou cívku.


A můžete mi říct, proč bych jako kecal??? Zapojení bylo uděláno tak, je malováno na zadní straně ETZ. Netvrdím že jsem elektrikář co všemu rozumí, ale podle schématu, zvláště takhle jednoduchého, dokážu zapojit.

Jestli byla chyba v té snímací cívce v rozdělovači či přímo ve škatuli ETZ, posoudit nedokážu

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


10.3.07, 12:11
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
Šemik píše:
Jiří Čech píše:
Šemik píše:
Cívka tam samozřejmě byla favoriťácká :wink:


Tak jsi měl špatný předstih nebo někde něco špatně zapojené. Případně je ten rozdělovač vadný, může být špatná snímací cívka v něm. A nebo kecáš a nechal jsi tam starou cívku.


A můžete mi říct, proč bych jako kecal??? Zapojení bylo uděláno tak, je malováno na zadní straně ETZ. Netvrdím že jsem elektrikář co všemu rozumí, ale podle schématu, zvláště takhle jednoduchého, dokážu zapojit.

Jestli byla chyba v té snímací cívce v rozdělovači či přímo ve škatuli ETZ, posoudit nedokážu


S tím zapalováním a správně nastaveným předstihem včetně upravených regulací musí auto jet lépe. Pokud ne, je někde chyba.

_________________
J.


10.3.07, 12:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz