Autor |
Zpráva |
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
kolísá teplota vody u Fáčka
Prosím kdo mě poradí u Fáčka mě ručička na teploměru vody vyleze až k červenému a po chvilce klesne do půlky pak zas stoupne a po chvilce opět klesne již jsem dal noví víčko u nádobky na vodu novej termostat novej chladič a novou vodní pumpu a je to stále stejné
|
27.2.10, 04:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
teplotne cidlo, teplomer?
kedy stupa, kedy klesa teplota?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.2.10, 05:21 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to vyzerá na tesnenie...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.2.10, 06:31 |
|
|
aeronaut7111
Příspěvky: 241
|
v lepším případě zakecává elektrika, v tom horším těsnění pod hlavou, a zbývá naděje že ti pozdě spíná čidlo na chladiči....
|
27.2.10, 14:57 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Tohle mi dělal vyměněný termostat na š125 a nakonec byla vada v tom novém termostatu. Dal jsem další a ok. Ale záleží jak byly ty výkyvy častý (frekvence). Sice Fáčko má autom. odvzdušnění, ale co kdyby tam někde byl vzduch?
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
27.2.10, 15:06 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
aeronaut7111 píše: v lepším případě zakecává elektrika, v tom horším těsnění pod hlavou, a zbývá naděje že ti pozdě spíná čidlo na chladiči....
Čidlo na chladiči je také nové ale byla vadná hlava praskliny ve všech čtyrech kanálech k vejfuku stalo se to z ničeho nic najednou se začala strácet voda do vejfuku tak jsem měnil hlavu takže to bude asi těsněním
|
27.2.10, 15:12 |
|
|
milan.34
Příspěvky: 31
|
Keď Ti to slabo topí,tak je to tesnenie pod hlavou.Mal som to isté.
|
28.2.10, 09:46 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
milan.34 píše: Keď Ti to slabo topí,tak je to tesnenie pod hlavou.Mal som to isté.
Ano topí to moc málo
|
28.2.10, 10:00 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
milan.34 píše: Keď Ti to slabo topí,tak je to tesnenie pod hlavou.Mal som to isté.
no topí to slabě ale pokud by to bylo těsněním tak by ubejvala voda ne? ale mě neubejvá
|
16.3.10, 12:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Mě to nedávno dělalo taky. Vyměnil jsem termostat a zatím v klidu. Pořád dokola to vylezlo nahoru a pak spadlo dolů. Já mám ale novější typ fáčka a tam je teploměr odstupňovaný jinak. Alespoň myslím. U starého typu má být ručička u ohřátého motoru v tom nejvyšším plném bílém políčku, které je pod červeným. U novějších typů má být zhruba v půlce. Alespoň to tak mám napsané v knížce.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.3.10, 18:13 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Opravdu? Mě na starých budících ukazovala ručička do půlky a na nových je o dva o tři milimetry výš. Ale začalo to výměnou termostatu, takže asi ten otevírá pozdě. Nicméně to uchladit dokáže.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
16.3.10, 18:56 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
gokralik píše: Opravdu? Mě na starých budících ukazovala ručička do půlky a na nových je o dva o tři milimetry výš. Ale začalo to výměnou termostatu, takže asi ten otevírá pozdě. Nicméně to uchladit dokáže.
Termostat je novej taky
|
17.3.10, 17:43 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Vernet je na nic
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.3.10, 17:54 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Sádra: Já mám taky termostat od fy Vernet a nemám problém. Uvidím jak dlouho vydrží. Ten starý byl asi pořád pootevřený, protože trvalo dlouho než se to pořádně ohřálo a ručička teploměru pořád skákala nahoru a dolů. Samozřejmě plynule, ne skákaním. Dal jsem ten termostat Vernet a v klidu se to ohřeje, a ručička drží zhruba ve stejné poloze. Samozřejmě se to liší když dlouho stojím třeba na křižovatce, nebo fičím po silnici 120.
Gokralík: jak to myslíš? Měl jsi starý interiér a teď máš nový? Mě to tak dělalo i asi dalším 5 favoritům, jak píšu. Starší typ až nahoře, kousek pod červeným a novější typ okolo půlky stupnice. Je to ale jen přibližně, nelze se podle toho řídit. Mám to tak napsané i v knížce.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.3.10, 09:53 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
mě vernet lítal mezi 110 a 70
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.3.10, 14:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|