Autor |
Zpráva |
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
15.3.10, 22:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Superb je spíše luxus a je lepší mít sportáka, než tohle.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
15.3.10, 22:33 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Josef.Radocha: 2,5TDi prej nebrat, zere a nejede tolik.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
15.3.10, 22:35 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Krásu systému PD objevíš až při poruše, jeden vstřik 25.000,-... Řeči nafta do kamen, plyn do sporáku, benzín do rezistinu, no každýmu snad vyhovuje něco jinýho. Benzín a plyn už je dnes překonanej naftou, nebo CNG, jak do životnosti, účinnosti, tak do výkonu.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
16.3.10, 06:50 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
jazdi s dieselom len po meste.... ze benzin prekonany dohnany este berem
preco potom F1 nejazdi na naftu? na druhej strane, v Le Mans sa uz jazdi
u mna stale vedie turbo benzin, to je ono! krutak ako diesel a tocis to ako benzin
+je motor lahsi pri vyssom vykone = lepsie jazdne vlastnosti
s dieselom vpredu to ma takmer vzdy tazky cumak
inak teraz ako som bol v tej Geneve, tak sme sli Sharanom 1,9 tdi, neviem presne, okolo 130-140 koni, proste to najvykonnejsie
na to ze 6 ludi v aute a plny kufor to slo velmi dobre. spotreba okolo 8 priemer. ale pri Berne som sa dostal do asi 3 hodinovej zapchy a vam poviem, NIKDY VIAC!
S automatom ok... ale diesel + manual + mesto... go fuck yourself
edit:
Karátek: jaj a na tie udaje o spotrebe 1,8T si kde prisiel? tolko mi zere 1,4 74kW...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.3.10, 12:00 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
deekay, z vlastní zkušenosti, měl jsem služebku s tímto motorem a nalítal jsem na ni přes 150 000 km, jinak bude brzo moje.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
16.3.10, 12:27 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
to sa mi nejako nezda, 6,7 mam priemerku na 100 konovom motore z roku 2006...
neber to osobne ale neverim ze sa na motore s takym vykonom da jazdit za taku istu sporebu
edit: nie da, ale ze dosiahnes realne taku
na cliu mam rekord 4,9 litra /100
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.3.10, 12:49 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
V pohodě, nemusíš věřit. Když s tím jezdíš normálně i po dálnici, tak máš malou spotřebu do 7 litrů. Hlavně nemusíš podřazovat do kopců, tak je hned nižší spotřeba znát. V normálním provozu motoru takový výkon nevyužiješ. Jukni se na octaviaclub.cz a tam se moje slova potvrdí.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
16.3.10, 13:32 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Překonaný myslím ve vztahu k tomuto tématu, což je auto pro osobní užití a provoz po našich silnicích. Co se týče nákladů na provoz versus výkon, je moderní nafta bezkonkurenční.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
16.3.10, 15:58 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no...kdo by chtěl při dnešních cenách jezdit za 10 litrů, žejo
dneska sem jel do školy naší oktou a nezdá se mi to zas nějaký špatný...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.3.10, 17:40 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Drak píše: Překonaný myslím ve vztahu k tomuto tématu, což je auto pro osobní užití a provoz po našich silnicích. Co se týče nákladů na provoz versus výkon, je moderní nafta bezkonkurenční.
Len ked sa taky common rail + turbo vysype... to je o dost nakladnejsie ako obyc. benzinovy 16V napriklad.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.3.10, 19:28 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
teď sem jel s 2,0 oktávkou, akorát sme přijel....jel sem do HK, na diagnostiku a domů (celkem asi 50km) no a jako nic moc, ani spotřebově a to sem to chvilku zkoušel na tempomat....cesta domů byla dobrá, fotr mě pořád hecoval, takže 150-180 no a doma bylo na budíku 9,8litrů...no a když jedu do HK s feldou, tak to taky beru u držky, co to dá, tak nevim, jak bych jezdil s 1,8mičkou....my sme ten motor měli bez turba v naší první oktávce a když jezdil fotr sám nebo semnou, tak taky za těch 9 litrů průměr, ale taky se s tim dalo za 7
je teda fakt, že takhle jak sem jel teď s tim dvoulitrem bych se s naší 90koňovou chrochtávkou nesvez , ale taky je fakt, že kdyby byla moje, tak bych už něco vydělával a to by se u 90 koníků nezůstalo, snad
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.3.10, 20:50 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
2 litr má vyšší spotřebu než 1.8T, sice ne o moc, ale má. A 1.8 bez T je nejhorší motor, co se do octávek dávalo.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
17.3.10, 08:17 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
|
17.3.10, 09:14 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Drak: a jak moc se serou ty PD jednotky? Prave hosi servisaci rikali ze to je dobrej system a 300 tisic km zadna mira.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.3.10, 09:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|