|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
zatáhni ručku a rozjížděj se pokud zadusíš motor je spojka dobrá
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.2.10, 22:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Přidat plyn?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.2.10, 22:47 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Kolik kilometrů máš s tím autem najeto?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.2.10, 23:00 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ale stejně je to nějaký divný, spíš to vypadá, jako by motor neměl dost točivýho momentu.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.2.10, 23:03 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ale píšeš, že jako by chtělo chcípnout, to znamená, že motor při rozjezdu neudrží otáčky, nebo co? Spojka většinou prokluzuje, tedy nedá se prudce rozjet, auto skoro stojí, motor se točí jak blázen, lamela smrdí...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.2.10, 23:11 |
|
|
hardb
Junior TW team, Tydýt
Příspěvky: 2704 Bydliště: olomoucký kraj
|
tak zkus jednu věc zkusit se rozjet do toho kopečka z LPG a pak jen z benzínem jestli tam nebude rozdíl ...
a pokud při zozjíždění při cca 3000 nic nesmrdí tak to asi bude opravdu něco z motorem ale nwm jen typuju
|
24.2.10, 14:00 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jo a opravit to nejde, dokud nevíme, co opravovat.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
24.2.10, 15:02 |
|
|
M4sterCZ
Junior TW team
Příspěvky: 964 Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
|
podle me je chyba v klapce nebo řidící jednotce jestli maš stříkačku
_________________ Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji Škoda Octavia 1,6 MPi Člen Junior TW teamu
|
24.2.10, 19:52 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Taky pravda, nenapsal jsi, jestli máš karbec nebo stříkačku. Pokud to špatně táhne do kopce, vyměnil bych palivový filtr, vzduchový filtr, svíčky, palec a kabely svíček. Pokud to nepomůže, spojka by to být asi mohla, ale myslím, že to bude spíše motorem, jak píší ostatní výše.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.3.10, 12:04 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Chtěl bych poprosit. Jak přesně smrdí ta spojka? Mě poslední dobou něco v předu u motoru něco smrdí jako obložení brzd. Kdysy mi to dělaly pístky v třmenu předních brzd, ale to byby přední kola vařící a nešla na nich udržet ruka. Teď jsou po jízdě kola vlažné, ale smrdí to u motoru. Taky mi to občas jakoby hvízdá při parkování nebo rozjezdu. Vzdáleně se to podobá volnému řemenu. Ten mám ale nový, dobře našponovaný. Když mi před pár dny v servisu kontrolovali co mi v předu klepe, byl jsem nahoře na zvedáku. Měl jsem zařadit rychlost a pomalu pouštět spojku. Když už se motor začal dusit, začalo to hrozně kvičet. Mohla by to být spojka?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.3.10, 12:14 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Problém s rozjezdem Favorita
Prosím poradí někdo? Pkud se chci rozjet normálně na jedničku po plném uvolnění spojkového pedálu auto začne příšerně cukat a cuká i po přeřazení na dvojku pokud ale podržím spojkovej pedál malinko sešlápnutej tak se rozjede bez cukání. V čem může bejt problém?
|
28.4.10, 16:40 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Spojku poznáš jednoduše, hodně plynu a velmi rychle pusť spojku, když proklouzne, je špatná, takhle já zkouším spojku nebo poznám, jak je na tom spojka je. Samozřejmě, každý má jiný názor a jiné pohledy a testy. Zatáhni si pri testu ruční brzdu.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
29.4.10, 18:10 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Nový dotaz
Dotazů je teda několik takže...
1) Když chci vyměnit věnec na setrvačníku... Musí setrvačník dolů nebo se to dá udělat i když je nahozený na klice? (Jak nahodit věnec vím - nahřát na 180-200°C přiložit a přiklepnout přes rovnou desku)
2) Jestli ne... Je nutný používat na zpětnou montáž závitové lepidlo na jeho šrouby (samozřejmě nové) a momenťák na dotažení nebo stačí jen silně dotáhnout ale ne na krev?
3) Montáž přitlačáku... to samý ...je nutný používat momenťák (jasně že by to bylo lepší) ale jde mi o to jestli když přesně neododržím moment a případně utáhnu trochu víc jestli se něco stane?
4) Namazání hřídele převodovky... Může tam přijít LV 2-3 (lithiová)? (vím jen slabá vrstva) ...v knížce píšou molybdenovou vazelínu.
(asi jsem ještě na něco zapomněl... pak to kdyžtak ještě doplním)
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.5.10, 14:22 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
10.5.10, 16:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|