Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Favo hlava
takže mám dilemu
mám dve hlavy ( tretia je na motore a klepe tam niečo ), chcem ju vymeniť...
hlava 1 - daná dole z motora ktorý ma perfektný zvuk, išiel krásne ticho, nič neklapalo, ale po vyčistení ventilov od karbónu, trocha som aj zabrúsil sedlá - sú v poriadku, tesnia dobre, ale po vyčistení je na moje prekvapenie vo vodítkach dosť veľká vôľa čo ma dosť prekvapilo, už som ju poskladal, nahodil nové zelené guferá, ale mám obavu že karbón čo tam bol vlastne vymedzoval vôľu a preto bol taký tichý... na tejto sa mi páči že je po 1.1.93, tie sú materiálovo trocha kvalitnejšie...
hlava 2 - s toho motora 136 r.v.89 ale po vyčistení a kontrole, ventily sú vo vodítkach prakticky bez vôle, sedlá som ešte nerobil, ale až na jeden výfuckový ventil sú krásne lesklé po celej dosadacej ploche, ešte som ju nedorobil, samozrejme musím zohnať nové guferá, zabrúsiť sedlá a najskôr by sa mi páčila viac.... táto by mala výhodu že je z prvej série hláv na Fava136 kde sú tie najkvalitnejšie japonské sedlá čo je výhoda pre výdrž na LPG...
tak veľmi ma to nesúri, ale mám počkať a skúsiť vymeniť vodítka na hlave 1, alebo dokompletizovať hlavu 2
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.3.10, 19:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no a není to vlastně jedno?..hlavně aby to nežralo olej a pořádně zabrousit
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.3.10, 19:34 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Ondras83 píše: no a není to vlastně jedno?..hlavně aby to nežralo olej a pořádně zabrousit
olej mi to nežerie ani teraz, aj tlaky sú asi ok, motor ide dobre, len ťuk, ťuk, ťuk, ťuk,ťuk.........
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.3.10, 19:37 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tak dej na kapotu ten koberec z feldy
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.3.10, 19:42 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tak píšeš, že ty novější typy jsou lépe zpracované, lepší materiál. Ty první typy měli zase špičkové ventily. Tak oprav obě, vyzkoušej je. Která se ti bude zdát lepší, tak ji necháš, ne? Já bych dal asi tu novější, přece jenom od 93 si dali více záležet při výrobě. Alespoň myslím. Jestli je jedna 135 a druhá 136, tak si vyber, jestli chceš sportovnější jízdu, nebo spořit každou kapku. I když hlavy jsou asi stejné, ne? Rozdíl byl asi jen v pístech a sacím potrubí.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.3.10, 19:44 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
varok píše: Jestli je jedna 135 a druhá 136, tak si vyber, jestli chceš sportovnější jízdu, nebo spořit každou kapku. I když hlavy jsou asi stejné, ne? Rozdíl byl asi jen v pístech a sacím potrubí.
hlavy jsou stejny
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
22.3.10, 23:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Kachnis píše: hlavy jsou stejny tvarovo sú 100% rovnaké, tá po 93 je vraj materiálovo kvalitnejšia, ale nepáči sa mi tá vôľa vo vodítkach, tie by bolo dobré zrejme vymeniť, alebo prebrúsiť na abnormály ( 8,25mm, k tomu aj nové abn-ventily, ale to by už bola veľká investícia ), tá 89 má ok vodítka a tie sedlá z japonska... ale osobne si myslím že kvalitatívne a materiálovo zasa také veľké rozdiely medzi nimi niesú... varok píše: Tak píšeš, že ty novější typy jsou lépe zpracované, lepší materiál. Ty první typy měli zase špičkové ventily. Tak oprav obě, vyzkoušej je. Která se ti bude zdát lepší, tak ji necháš, ne? Já bych dal asi tu novější, přece jenom od 93 si dali více záležet při výrobě. Alespoň myslím. Jestli je jedna 135 a druhá 136, tak si vyber, jestli chceš sportovnější jízdu, nebo spořit každou kapku. I když hlavy jsou asi stejné, ne? Rozdíl byl asi jen v pístech a sacím potrubí.
zasa to nechcem takýmto spôsobom - pokus omyl
s autom jazdím dennodenne, športovú jazdu nepotrbujem, aj keď v tejto konfigurácii motor ide perfektne...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.3.10, 07:24 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
ja by som použil tú druhú - staršiu a zabrúsil by som ventily.
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
23.3.10, 15:10 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
MOLSO píše: ja by som použil tú druhú - staršiu a zabrúsil by som ventily.
ja zrejme tiež...
ale zháňam teraz nové vodítka čo je skoro nemožné, jedine cez internet za 1,7eur/ks, čo by ani nevadilo, ale nikde v okolí ich nemajú, a keby sa mi tú 93+ hlavu podarilo spraviť na OK, tak by som asi použil tú...
zasa tak veľmi ma to netlačí, zatiaľ v pohode jazdím...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.3.10, 15:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
vodítka budem mať dnes, ale hlava 2 je hotová, ešte počkám, uvidím čo sa zadarí...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.3.10, 09:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
takže hlava č. 2 je ešte raz dôkladne spravená, sedlá zabrúsené, nachystané zelené guferá...
už mám aj výstružník 8H7
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.4.10, 19:45 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Se omlovám, jsem napsal asi blbost. Psal jsem, že se musíš rozhodnout, jestli chceš sportovnější nebo spořivější jízdu a pak jsem napsal, že v hlavách rozdíl není, jen v pístech. Vím, že 135 jsou chudší verze s menší kompresí, aby to méně žralo. To mají na svědomí ale písty ane hlava. Nakonec dáváš tu starší hlavu? A ty máš prosím tě karbec nebo stříkačku?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.4.10, 15:25 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Se omlovám, jsem napsal asi blbost. Psal jsem, že se musíš rozhodnout, jestli chceš sportovnější nebo spořivější jízdu a pak jsem napsal, že v hlavách rozdíl není, jen v pístech. Vím, že 135 jsou chudší verze s menší kompresí, aby to méně žralo. To mají na svědomí ale písty ane hlava. Nakonec dáváš tu starší hlavu? A ty máš prosím tě karbec nebo stříkačku?
mám karbec, a zatiaľ nechávam to čo tam je, nemám čas...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.4.10, 20:17 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
No já nevim, ale asi bych tam dal hlavu lepší po materiálový stránce, když už máš vodítka sehnaný. A hlavně bych ji nechal přebrousit, protože hotová hlava je i přebroušená zespod, nejen se začištěnýma sedlama
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
25.4.10, 20:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Dundee píše: No já nevim, ale asi bych tam dal hlavu lepší po materiálový stránce, když už máš vodítka sehnaný. A hlavně bych ji nechal přebrousit, protože hotová hlava je i přebroušená zespod, nejen se začištěnýma sedlama
samozrejme že chcem to lepšie, vodítka mám, ale to nieje len tak ich vymeniť a zabrúsiť, treba hlavu nahriať, votítko chladiť, vtedy vylezie von aj samé, tak isto nazad...
ale väčší problém te presné zafrézovanie vodíka, to sa robí takým prípravkom podľa sedla a ten zatiaľ nemám...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.4.10, 20:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|