Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 15:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Favo hlava 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Favo hlava
takže mám dilemu

mám dve hlavy ( tretia je na motore a klepe tam niečo ), chcem ju vymeniť...

hlava 1 - daná dole z motora ktorý ma perfektný zvuk, išiel krásne ticho, nič neklapalo, ale po vyčistení ventilov od karbónu, trocha som aj zabrúsil sedlá - sú v poriadku, tesnia dobre, ale po vyčistení je na moje prekvapenie vo vodítkach dosť veľká vôľa čo ma dosť prekvapilo, už som ju poskladal, nahodil nové zelené guferá, ale mám obavu že karbón čo tam bol vlastne vymedzoval vôľu a preto bol taký tichý... na tejto sa mi páči že je po 1.1.93, tie sú materiálovo trocha kvalitnejšie...

hlava 2 - s toho motora 136 r.v.89 ale po vyčistení a kontrole, ventily sú vo vodítkach prakticky bez vôle, sedlá som ešte nerobil, ale až na jeden výfuckový ventil sú krásne lesklé po celej dosadacej ploche, ešte som ju nedorobil, samozrejme musím zohnať nové guferá, zabrúsiť sedlá a najskôr by sa mi páčila viac.... táto by mala výhodu že je z prvej série hláv na Fava136 kde sú tie najkvalitnejšie japonské sedlá čo je výhoda pre výdrž na LPG...

tak veľmi ma to nesúri, ale mám počkať a skúsiť vymeniť vodítka na hlave 1, alebo dokompletizovať hlavu 2 :?:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.3.10, 19:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no a není to vlastně jedno?..hlavně aby to nežralo olej a pořádně zabrousit :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


22.3.10, 19:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
no a není to vlastně jedno?..hlavně aby to nežralo olej a pořádně zabrousit :wink:


olej mi to nežerie ani teraz, aj tlaky sú asi ok, motor ide dobre, len ťuk, ťuk, ťuk, ťuk,ťuk.........

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.3.10, 19:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
tak dej na kapotu ten koberec z feldy :)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


22.3.10, 19:42
Profil ICQ
Online

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak píšeš, že ty novější typy jsou lépe zpracované, lepší materiál. Ty první typy měli zase špičkové ventily. Tak oprav obě, vyzkoušej je. Která se ti bude zdát lepší, tak ji necháš, ne? Já bych dal asi tu novější, přece jenom od 93 si dali více záležet při výrobě. Alespoň myslím. Jestli je jedna 135 a druhá 136, tak si vyber, jestli chceš sportovnější jízdu, nebo spořit každou kapku. I když hlavy jsou asi stejné, ne? Rozdíl byl asi jen v pístech a sacím potrubí.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


22.3.10, 19:44
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
varok píše:
Jestli je jedna 135 a druhá 136, tak si vyber, jestli chceš sportovnější jízdu, nebo spořit každou kapku. I když hlavy jsou asi stejné, ne? Rozdíl byl asi jen v pístech a sacím potrubí.


:roll: hlavy jsou stejny

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


22.3.10, 23:03
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Kachnis píše:
:roll: hlavy jsou stejny


tvarovo sú 100% rovnaké, tá po 93 je vraj materiálovo kvalitnejšia, ale nepáči sa mi tá vôľa vo vodítkach, tie by bolo dobré zrejme vymeniť, alebo prebrúsiť na abnormály ( 8,25mm, k tomu aj nové abn-ventily, ale to by už bola veľká investícia ), tá 89 má ok vodítka a tie sedlá z japonska...

ale osobne si myslím že kvalitatívne a materiálovo zasa také veľké rozdiely medzi nimi niesú...

varok píše:
Tak píšeš, že ty novější typy jsou lépe zpracované, lepší materiál. Ty první typy měli zase špičkové ventily. Tak oprav obě, vyzkoušej je. Která se ti bude zdát lepší, tak ji necháš, ne? Já bych dal asi tu novější, přece jenom od 93 si dali více záležet při výrobě. Alespoň myslím. Jestli je jedna 135 a druhá 136, tak si vyber, jestli chceš sportovnější jízdu, nebo spořit každou kapku. I když hlavy jsou asi stejné, ne? Rozdíl byl asi jen v pístech a sacím potrubí.


zasa to nechcem takýmto spôsobom - pokus omyl
s autom jazdím dennodenne, športovú jazdu nepotrbujem, aj keď v tejto konfigurácii motor ide perfektne...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.3.10, 07:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 343
Bydliště: Hľohovec
Příspěvek 
ja by som použil tú druhú - staršiu a zabrúsil by som ventily. :wink:

_________________
Draxo 105 L ... smädné kone :D
Šporhelt 120L - samochodné približovadlo Obrázek LPG


23.3.10, 15:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
MOLSO píše:
ja by som použil tú druhú - staršiu a zabrúsil by som ventily. :wink:


ja zrejme tiež...

ale zháňam teraz nové vodítka čo je skoro nemožné, jedine cez internet za 1,7eur/ks, čo by ani nevadilo, ale nikde v okolí ich nemajú, a keby sa mi tú 93+ hlavu podarilo spraviť na OK, tak by som asi použil tú...

zasa tak veľmi ma to netlačí, zatiaľ v pohode jazdím...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.3.10, 15:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vodítka budem mať dnes, ale hlava 2 je hotová, ešte počkám, uvidím čo sa zadarí...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


31.3.10, 09:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
takže hlava č. 2 je ešte raz dôkladne spravená, sedlá zabrúsené, nachystané zelené guferá...

Obrázek

už mám aj výstružník 8H7 :lol: :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


13.4.10, 19:45
Profil
Online

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Se omlovám, jsem napsal asi blbost. Psal jsem, že se musíš rozhodnout, jestli chceš sportovnější nebo spořivější jízdu a pak jsem napsal, že v hlavách rozdíl není, jen v pístech. Vím, že 135 jsou chudší verze s menší kompresí, aby to méně žralo. To mají na svědomí ale písty ane hlava. Nakonec dáváš tu starší hlavu? A ty máš prosím tě karbec nebo stříkačku?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.4.10, 15:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Se omlovám, jsem napsal asi blbost. Psal jsem, že se musíš rozhodnout, jestli chceš sportovnější nebo spořivější jízdu a pak jsem napsal, že v hlavách rozdíl není, jen v pístech. Vím, že 135 jsou chudší verze s menší kompresí, aby to méně žralo. To mají na svědomí ale písty ane hlava. Nakonec dáváš tu starší hlavu? A ty máš prosím tě karbec nebo stříkačku?


mám karbec, a zatiaľ nechávam to čo tam je, nemám čas...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.4.10, 20:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
No já nevim, ale asi bych tam dal hlavu lepší po materiálový stránce, když už máš vodítka sehnaný. A hlavně bych ji nechal přebrousit, protože hotová hlava je i přebroušená zespod, nejen se začištěnýma sedlama :wink:

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


25.4.10, 20:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Dundee píše:
No já nevim, ale asi bych tam dal hlavu lepší po materiálový stránce, když už máš vodítka sehnaný. A hlavně bych ji nechal přebrousit, protože hotová hlava je i přebroušená zespod, nejen se začištěnýma sedlama :wink:


samozrejme že chcem to lepšie, vodítka mám, ale to nieje len tak ich vymeniť a zabrúsiť, treba hlavu nahriať, votítko chladiť, vtedy vylezie von aj samé, tak isto nazad...

ale väčší problém te presné zafrézovanie vodíka, to sa robí takým prípravkom podľa sedla a ten zatiaľ nemám...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.4.10, 20:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz