Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 02:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 hlinikova hlava na 120l 
Autor Zpráva

Příspěvky: 2
Příspěvek hlinikova hlava na 120l
Dobry vecer, som zo Slovenska a chcel by som sa spytat ci by mi niekto nevedel nahodou poradit kolko by stalo otypovanie vozidla- byvala skoda 120l- motor 135 turbo, napravy a brzdy z ineho auta + LPG. Dakujem. Dalsia vec je taka, ze mam skodu 120l a praskla mi tam uz tretia hlava a pritom som to vobec nepretazoval nevytacal a nesnazil sa to nejak znicit. Ked som sa bol pytat jedneho cloveka co robi s motormi, tak mi povedal, ze tam je vyrobna zavada, lebo je tam spojeny vyfuk pre druhy a treti valec a tam dochadza k prehrievaniu hlavy v dosledku coho praska. a este mi povedal, ze 8 z 10 skodovkam praskne hlava. Preto by som sa chcel opytat, ci sa tam da namontovat hlava z Favorita. Dakujem. Moja skodovka ma najazdenych okolo 320 000 - 350000 Km, Druhy motor vporadi bol rok vyroby 1990 objednavany z Mladej Boleslavy ako polomotor (novy), treti bol z jednej nemeckej s 120ls. Ten druhy motor mi vydrzal asi najdlhsie, tych 170 000km, ten posledny, takych 3500km (bol uz predomnou jazdeny). Na vsetkych praskla hlava.


9.3.07, 20:10
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jdnoznačně tam hliníková hlava z favorita nejde, a ten první dotaz: pochybuju že ti to někdo otipuje, možná výrobce ale ten tě spíš požene že ti ani to turbo nebude stačit a nebo možnááááááá Výzkumnej ústav ale dej si spoustu peněz za něco co není jistý....


9.3.07, 23:07
Profil

Příspěvky: 2
Příspěvek 
Dakujem za odpoved. Aspon sa tam tu hlavu nebudem snazit dostat.


10.3.07, 10:06
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Tak že i já se přidávám.Hlava tam nejde :D :wink: ,nikdo ti tu tvojí raketu za malý peníz neotipuje a jestli vůbec :wink: ,a ta hlava,nesetkal jsem se nikdy s tim,že by na ní bylo něco špatnýho,co se týče odlitků.Spíš bych to viděl na důsledek lidské činnosti...rovinnost ,moment dotahování, druh těsnění-malý průtok chl.kap..Jinak ta litina je snad věčná :wink:


10.3.07, 11:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Hlavy prasknou většinou ze dvou důvodů: Totálním přehřátím motoru a když i to přežije tak si to většinou lidi zničej tím že když to uvařej tak tam bezmyšlenkovitě nalejou studenou vodu do rozpálenýho motoru. Špatnou výrobou to není tomu nevěřím protože znám spoustu lidí kteří mají na škodovkách najeto i 200 000 a mají pořád stejnou hlavu bez výměny


10.3.07, 15:48
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já mam 130 000 a hlava furt původní

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


10.3.07, 17:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Sadra17 píše:
já mam 130 000 a hlava furt původní
já mám též hlavu původní ale mám v ní trochu sena a už moct nemyslí :lol:


11.3.07, 10:15
Profil ICQ

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
škodař píše:
Sadra17 píše:
já mam 130 000 a hlava furt původní
já mám též hlavu původní ale mám v ní trochu sena a už moct nemyslí :lol:
:D :D :D Nemysli si.Všichni v ní máme trocha toho sena.Někdo ale i něco jinýho...setkávám se s tím skoro denně i v práci i na ulici :D :D :wink:


11.3.07, 19:21
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12137
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: hlinikova hlava na 120l
Tomas 1 píše:
Dalsia vec je taka, ze mam skodu 120l a praskla mi tam uz tretia hlava a pritom som to vobec nepretazoval nevytacal a nesnazil sa to nejak znicit.


Moje zkusenost je takova: ohnuty blok motoru. Vypada to tak, ze prostredni vlozky jsou vic utopeny v bloku. Muze pomoct je vyndat a podlozkama udelat rovinnost znova. Ale jednou jsem taky mel v ruce motor, ktery mel nesouose i loziska na klikovce - prostredni bylo taky jakoby propadly spolecne s tema vlozkama.
Muze to zpusobit unava materialu, spatny vyvazeni motoru spolecne rekl bych s prilisnym utazenim sroubu na hlave. Ale u tech pricin fakt jenom hadam. Zato dusledky znam dobre. :-) Presne odpovidaji tvemu popisu.
Mimochodem na takhle propadlym motoru mi hlava praskala myslim nekde kolem vyfukovyho ventilu 3. valce.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


12.3.07, 08:03
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz