Autor |
Zpráva |
Vojtaa
Příspěvky: 41
|
Hlučnost karburator/BMM
Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?
Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním?
_________________ Favorit 136L 46kW (1989)
|
11.3.07, 13:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Největší kravál na motoře dělají rozvody, ventily a výfuk, když sou dobře seřízený, tak je motor v klidu ať s karbcem, nebo s BMM, spíš bych to viděl na lepší odhlučnění motoru a kabiny.
|
11.3.07, 14:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Hlučnost karburator/BMM
Vojtaa píše: Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?
Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním?
to ti tak připadá a nevíte někdo správné hodnoty ventilů když jsou všechny zvedací tyčky hliníkové, já to mám u jednoho auta bylo tam 15 20 a zdá se mi podpálený ventil, dal jsem tam 25 25, pokud je to běžně napůl jen u sacích je tam výfuk 20 a sací 25, a jedná se o 135 BMM combi Lx, miloš
|
11.3.07, 15:24 |
|
|
Vojtaa
Příspěvky: 41
|
Drak píše: Největší kravál na motoře dělají rozvody, ventily a výfuk, když sou dobře seřízený, tak je motor v klidu ať s karbcem, nebo s BMM, spíš bych to viděl na lepší odhlučnění motoru a kabiny.
Já tam na svém mám dvojitě odhlučnění od Mikry, ale stejně ten motor má daleko hrubší zvuk oproti BMM.
Mám najeto 100tkm, ale když jsem jel ve Favoritu s BMM a Formanu s BMM (oba měly najeto okolo 350tkm), tak měly znatelně tlumenější a jemnější zvuk.
_________________ Favorit 136L 46kW (1989)
|
11.3.07, 15:54 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Protože odhlučňovacíma panelama ztlumíš jenom vysoký frekvence, hluboký se ti roznášejí dutinama, viděl sem na některých německých autech v dutinách nacpanej nějakej speciální molitan, kterej se staral i o ty hluboký tóny, je celkem možný, že v těch koncernových favo už něco podobnýho je, ale záleží taky, co máš za výfuk, jestli originál, nebo už měněnej, ty polský, co se běžně prodávají totiž stojí za prd.
|
11.3.07, 16:18 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Je to jak odhlučněním tak předstihem...Vstřikování má naprosto klidnou křivku,čidlo klepání to hlídá,zato závaží a pérka v rozdělovači,kterej je polorozpadlej,uvnitř a ještě když se k tomu přidají rozvody,co jsou jak kšandy,tak není co řešit.Jinak ty tyčky z hliníku jsou pro hluk lepší....pomůžeš si
|
11.3.07, 19:11 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Hlučnost karburator/BMM
slovacek.milos píše: Vojtaa píše: Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?
Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním? to ti tak připadá a nevíte někdo správné hodnoty ventilů když jsou všechny zvedací tyčky hliníkové, já to mám u jednoho auta bylo tam 15 20 a zdá se mi podpálený ventil, dal jsem tam 25 25, pokud je to běžně napůl jen u sacích je tam výfuk 20 a sací 25, a jedná se o 135 BMM combi Lx, miloš
No Mílo ty hliníky z těch výfuků vyhoď Nějakej šoumen Zas někdo,kdo ladí tyčkama.. Hoď je do kopřiv a dej mu ocel. nebo je dej někomu,co si stěžuje na hluk.Stejně k ničemu jinýmu dobrý nejsou
|
11.3.07, 19:17 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Re: Hlučnost karburator/BMM
patrik-hp píše: slovacek.milos píše: Vojtaa píše: Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?
Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním? to ti tak připadá a nevíte někdo správné hodnoty ventilů když jsou všechny zvedací tyčky hliníkové, já to mám u jednoho auta bylo tam 15 20 a zdá se mi podpálený ventil, dal jsem tam 25 25, pokud je to běžně napůl jen u sacích je tam výfuk 20 a sací 25, a jedná se o 135 BMM combi Lx, miloš No Mílo ty hliníky z těch výfuků vyhoď Nějakej šoumen Zas někdo,kdo ladí tyčkama.. Hoď je do kopřiv a dej mu ocel. nebo je dej někomu,co si stěžuje na hluk.Stejně k ničemu jinýmu dobrý nejsou Přesně tak hliníkoví tyčky jsou jen na sacích ventilech a vůle jsou 0,20 na všech
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
11.3.07, 19:33 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
záleží na konkrétním kusu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.3.07, 19:35 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
maju ladene zvody nizsiu alebo vyssiu hlucnost?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.3.07, 19:40 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Přinde na to, co si představuješ pod pojmem laděné rozvody, na tom snad ani není co ladit.
|
11.3.07, 21:12 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
11.3.07, 21:21 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
No měli by mít větší ale nepatrně....Tady jde především o výkon na výfuku a ten prostě bez hluku moc nelze .Něco za něco
|
11.3.07, 22:04 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
já sem četl laděné rozvody a né zvody...
|
12.3.07, 06:38 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
patrik-hp píše: No měli by mít větší ale nepatrně....Tady jde především o výkon na výfuku a ten prostě bez hluku moc nelze .Něco za něco
ale najviac hluku robi podla mna zmena toho stredneho dielu alebo posledneho.
aha, vacsi, no ja som sa len domnieval ze ked tie plyny budu prudit plynulejsie tak teoreticky by to malo byt tichsie
no ale urcite je zvukova kulisa lepsia
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.3.07, 11:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|