Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 21:20



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Hlučnost karburator/BMM 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Příspěvek Hlučnost karburator/BMM
Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?

Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním?

_________________
Favorit 136L 46kW (1989)


11.3.07, 13:50
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Největší kravál na motoře dělají rozvody, ventily a výfuk, když sou dobře seřízený, tak je motor v klidu ať s karbcem, nebo s BMM, spíš bych to viděl na lepší odhlučnění motoru a kabiny.


11.3.07, 14:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Hlučnost karburator/BMM
Vojtaa píše:
Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?

Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním?


to ti tak připadá a nevíte někdo správné hodnoty ventilů když jsou všechny zvedací tyčky hliníkové, já to mám u jednoho auta bylo tam 15 20 a zdá se mi podpálený ventil, dal jsem tam 25 25, pokud je to běžně napůl jen u sacích je tam výfuk 20 a sací 25, a jedná se o 135 BMM combi Lx, miloš


11.3.07, 15:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 41
Příspěvek 
Drak píše:
Největší kravál na motoře dělají rozvody, ventily a výfuk, když sou dobře seřízený, tak je motor v klidu ať s karbcem, nebo s BMM, spíš bych to viděl na lepší odhlučnění motoru a kabiny.


Já tam na svém mám dvojitě odhlučnění od Mikry, ale stejně ten motor má daleko hrubší zvuk oproti BMM.
Mám najeto 100tkm, ale když jsem jel ve Favoritu s BMM a Formanu s BMM (oba měly najeto okolo 350tkm), tak měly znatelně tlumenější a jemnější zvuk.

_________________
Favorit 136L 46kW (1989)


11.3.07, 15:54
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Protože odhlučňovacíma panelama ztlumíš jenom vysoký frekvence, hluboký se ti roznášejí dutinama, viděl sem na některých německých autech v dutinách nacpanej nějakej speciální molitan, kterej se staral i o ty hluboký tóny, je celkem možný, že v těch koncernových favo už něco podobnýho je, ale záleží taky, co máš za výfuk, jestli originál, nebo už měněnej, ty polský, co se běžně prodávají totiž stojí za prd.


11.3.07, 16:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Je to jak odhlučněním tak předstihem...Vstřikování má naprosto klidnou křivku,čidlo klepání to hlídá,zato závaží a pérka v rozdělovači,kterej je polorozpadlej,uvnitř a ještě když se k tomu přidají rozvody,co jsou jak kšandy,tak není co řešit.Jinak ty tyčky z hliníku jsou pro hluk lepší....pomůžeš si :wink:


11.3.07, 19:11
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Hlučnost karburator/BMM
slovacek.milos píše:
Vojtaa píše:
Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?

Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním?


to ti tak připadá a nevíte někdo správné hodnoty ventilů když jsou všechny zvedací tyčky hliníkové, já to mám u jednoho auta bylo tam 15 20 a zdá se mi podpálený ventil, dal jsem tam 25 25, pokud je to běžně napůl jen u sacích je tam výfuk 20 a sací 25, a jedná se o 135 BMM combi Lx, miloš


No Mílo ty hliníky z těch výfuků vyhoď :wink: :D :!: Nějakej šoumen :D Zas někdo,kdo ladí tyčkama.. :D :wink: Hoď je do kopřiv a dej mu ocel.:wink: nebo je dej někomu,co si stěžuje na hluk.Stejně k ničemu jinýmu dobrý nejsou :wink:


11.3.07, 19:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek Re: Hlučnost karburator/BMM
patrik-hp píše:
slovacek.milos píše:
Vojtaa píše:
Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?

Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním?


to ti tak připadá a nevíte někdo správné hodnoty ventilů když jsou všechny zvedací tyčky hliníkové, já to mám u jednoho auta bylo tam 15 20 a zdá se mi podpálený ventil, dal jsem tam 25 25, pokud je to běžně napůl jen u sacích je tam výfuk 20 a sací 25, a jedná se o 135 BMM combi Lx, miloš


No Mílo ty hliníky z těch výfuků vyhoď :wink: :D :!: Nějakej šoumen :D Zas někdo,kdo ladí tyčkama.. :D :wink: Hoď je do kopřiv a dej mu ocel.:wink: nebo je dej někomu,co si stěžuje na hluk.Stejně k ničemu jinýmu dobrý nejsou :wink:
Přesně tak hliníkoví tyčky jsou jen na sacích ventilech a vůle jsou 0,20 na všech

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


11.3.07, 19:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
záleží na konkrétním kusu :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.3.07, 19:35
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
maju ladene zvody nizsiu alebo vyssiu hlucnost?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.3.07, 19:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Přinde na to, co si představuješ pod pojmem laděné rozvody, na tom snad ani není co ladit.


11.3.07, 21:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
mal som na mysli toto
http://www.hr-svody.eu/nabidka_vyrobku/ ... avorit.JPG

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.3.07, 21:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 


No měli by mít větší ale nepatrně....Tady jde především o výkon na výfuku a ten prostě bez hluku moc nelze :wink: .Něco za něco :wink: :D


11.3.07, 22:04
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 


:oops: já sem četl laděné rozvody a né zvody... :oops:


12.3.07, 06:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
patrik-hp píše:


No měli by mít větší ale nepatrně....Tady jde především o výkon na výfuku a ten prostě bez hluku moc nelze :wink: .Něco za něco :wink: :D


ale najviac hluku robi podla mna zmena toho stredneho dielu alebo posledneho.
aha, vacsi, no ja som sa len domnieval ze ked tie plyny budu prudit plynulejsie tak teoreticky by to malo byt tichsie :oops:
no ale urcite je zvukova kulisa lepsia :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


12.3.07, 11:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz