Autor |
Zpráva |
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jo tohle je právě ta alchymije poměru propan/butan..[/list]
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
5.3.10, 16:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
tak ta svině cukala i po výměně filtru, projetí 3 nádrží LPG...začala alchymie se svíčkama, nakonec sem zase skončil u Bosch FR7DC+, dneska sem rozdělal zátku na reduktoru a tekla z toho lepkavá "sračka" no tak sem to vyfouk vzduchem, ale nic sem tam radši nelil na proplach, cukala dál, znovu sem vyměnil svíčky, nepomohlo to, tak víčko, to taky nepomohlo, už zbejval jen palec a kabely, palec sem neměl, tak sem vyměnil kabely...řešil sem zapalování, protože to dneska začalo cukat už i na benzín...po výměně kabelů sem s tim jel a zatim OK, jel s tim táta pro mámu do práce a prej dobrý, ale že se mám svíst, tak to nechávám na zejtra cestu do školy no a máma s tim jela k babče a řikala že necuká, tak snad vyřešeno...
jinak bych do toho už křáp a vyměnil membrány kua
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.3.10, 19:49 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Tak jsem dneska vyměnil vzduchový filtr. Místo špinavého AQ tam šel Filtron a aby auto trochu jelo, necukalo a drželo volnoběh jsem musel dost povolit jak šroub volnoběhu, tak na hadici. Stává se vám to taky při výměně vzducháče?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.3.10, 12:10 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Nevím jestli jsou tak chytré i ty karbecy , ale když je už moc zasraný vzduchový filtr u stříkačky, tak je bohatší směs, protože jde do jednotky méně vzduchu. Při výměně vzduchového filtru za nový se směs ochudí, protože jde do jednotky nebo karbce více vzduchu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.3.10, 13:46 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nestává
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.3.10, 13:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
No vám se to nestává, to je jasné. Chtěl bych slyšet názor někoho s karbecem. Teď už jsem ty šrouby zase stáhl na původní hodnoty a auto jede normálně...takže to byl předtím asi jen takový šok.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.3.10, 14:07 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Asi jsem to předtím špatně popsal. U stříkaček se to děje, ale jednotka si to podle čidel a pod. seřídí. U karbecu se to nemá samo jak seřídit, tak se to chová jako u tebe. LPG systém prostě nastavíš na špinavý filtr, tedy bohatší. Potom dáš nový filtr a při té bohatší směsi je to dejme tomu v normě.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.3.10, 13:52 |
|
|
Makin
Příspěvky: 20 Bydliště: Kátov
|
No už aj mne to cuká pri jazde na LPG. Väčšinou pri nižších otáčkach, ale už aj pri vyšších. Na benzín to zatím jede, ale zasa "žere"
|
29.3.10, 17:25 |
|
|
roman_an1
Příspěvky: 309 Bydliště: Hranice na Moravě
|
taky mam takovej problem..vymenil jsem uz i civku, svicky, kabely, palec, vicko, a porad cuka..kdyz jsem poprve vymenil palec tak se s tim dalo jezdit najel jsem s tim tak 2000Km a vpohode a pak zase..cuka to kdyz auto rozjizdim..kdyz je to ve vyssich otackach tak vpohode..ja uz nevim..rikal jsem si i jestli neni to cerpadylko v pr.... uz fakt nevim co s tim a na benzin to jede vpohode nebo nedela to uplne stejne jak na LPG..jo a mam Felicii jednobod
|
30.4.10, 17:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|